MF-ers in Ede Deel 18

de motor startte niet op de posbank. op gegeven moment deed ie het wel. maar bij thuiskomst weer niet. ik hoor de pomp wel, maar bij starten alleen een klik. heb jij een idee sander wat het zou kunnen zijn? sensor lam oid? r
 
de motor startte niet op de posbank. op gegeven moment deed ie het wel. maar bij thuiskomst weer niet. ik hoor de pomp wel, maar bij starten alleen een klik. heb jij een idee sander wat het zou kunnen zijn? sensor lam oid? r

Misschien net tegen je compressie punt aan? Even in de versnelling en naar voor en achter wiebelen met de motor..
 
Het zou ook de accu kunnen zijn... heb m aan de druppellader hangen, maar hij is nog steeds niet vol. Meestal is dat vrij snel wel zo.
 
Vond ik ook! Bedankt Eric :t

Ik weet inmiddels iets meer: accu oke, startrelais oke, tikje tegen de startmotor en hij startte weer.
 
ja op het laatst ging het allemaal niet meer zo als het hoort. sorry daarvoor, dacht dat iedereen klaar was om weg te rijden.
Gelukkig dat je motor het weer doet hart42wheels.

Al met al een gezellige dag met een leuke rit op Nijmegen na dan :(

Fijn weekend iedereen :W
 
Het was inderdaad een gezellige rit gisteren, bedankt allemaal en uiteraard Eric; dank voor de route en gastvrijheid :t

@Hugo, ik had helemaal niet in de gaten dat je niet wegkwam bij de Posbank :? :$
Maar fijn om te horen dat je motor inmiddels weer werkt *O*

Tot een volgende keer!
 
Helaas kon ik niet bij de rit zjin, vanwege het feit dat ik een preofrit ben gaan maken. Maar de motor en de preofrit hebben het goed gemaakt. Ik heb de motor gekocht en gisteren opgehaald.

En dit is hem:
full
 
Gespot! Ik meen een zwarte naked op de Klinkenbergerweg ter hoogte van hotel de Paasberg in Ede, rond 11.10. Ik moest me omdraaien om je sticker te zien :+

Ik draaide de Klinkenbergerweg op in mn blauw/grijze Renault Scenic koekblik.

Iemand uit Ede?
 
Na de tik tegen de startmotor loopt ie gewoon weer. Gister nog 120km gereden. Ik zie het nog maar even aan...
 
Zo ik heb de motor vooralsnog terug, wat kleine dingen aan doen en ik kan me weer bij u allen voegen :]
 
Hey allemaal,

Ik ben Fred, 28 jaar en ik hoop dat jullie ook Wageningse motormuizen accepteren. Dan zou ik graag eens een ritje mee gaan namelijk. Ik ben overigens te herkennen aan mijn zwarte Kawa Z750 uit 2011.

plaatje

Groetjes,
Fred
 
Laatst bewerkt:
welkom Fred :]

ik heb nog niet het idee gehad dat iemand niet word geaccepteerd in een regio topic ;)
RZwu5d0.jpg


met het icoontje naast het kettinschakeltje
kan je een foto van internet hier laten zien
 
Welkom Fred! :] Mooie Kawa trouwens *D

Groetjes uit Wageningen waar m'n motor vandaag weer geparkeerd staat bij MeteoGroup :)
 
Laatst bewerkt:
Welkom Fred! Ik ben altijd wel in voor rijden, dat is als je met een lawaaiert als mij mee wilt O-)

Hugo heb je me nog langs horen bomen bij Meteo vanmiddag uurtje of 2 _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan