MF-ers in Ede Deel 18

Ik heb deze route gemaakt: 160 km over vier uur zonder stops. Start bij mij thuis met koffie, vervolgens via Wageningen, Herveld, Oosterhout naar de Ooijpolder, verder via Millingen richting Emmerich, Lobith, Groessen naar de Posbank en dan een klein stukje over de Veluwe, om te eindigen bij Bernardo's. Is dit wat, of zijn er andere ideeën? Laat maar even weten.

full
 
Laatst bewerkt:
begin met koffie, eindigen met een lekker ijsje. :P
Wat wil je nog meer. :}
Ziet er goed uit Eric. :)


Is alles al klaar in Nijmegen? heb daar afgelopen 2 jaar redelijk vaak "mis" gereden door wegopbrekingen en dergelijke om verder lang de waal/rijn te rijden? :(

Toen Nijmegen tot nu toe altijd vermeden. :?

Als je route klaar is wil je hem dan alhier als gpx formaat neerzetten?
of mailen, dan laad ik hem alvast in mijn garmin.
 
Ziet er goed uit. Ik zou alleen wel voor willen stellen om minstens één stop voor de lunch in te bouwen. Dat zou mijns inziens het beste ongeveer halverwege kunnen.
 
Die lunch komt wel goed hoor. Alleen nog een leuk plekje zoeken.

@Gerard: Nijmegen is weer helemaal bereikbaar, al is het wel flink veranderd. Ik ben daar twee jaar onderdeel van het probleem geweest, daar is echt heel veel werk verzet!
 
;( ;( Zo gauw de schade is afgewikkeld hoop ik dat we nog een rit kunnen plannen gezamelijk, wellicht iets korter en daarna BBQ-tje op t grasveld achter mn huis ofzo :t

alvast veel plezier mannen en doe voorzichtig!

Ride
 
;( ;( Zo gauw de schade is afgewikkeld hoop ik dat we nog een rit kunnen plannen gezamelijk, wellicht iets korter en daarna BBQ-tje op t grasveld achter mn huis ofzo :t

alvast veel plezier mannen en doe voorzichtig!

Ride

Ik zeg: goed idee :t

Ken je niet iemand die nog een motor heeft staan die je kan/mag gebruiken voor 29 april?

Ik hoop wel mannen dat de temperatuur wat omhoog wil gaan. Vooralsnog geen zicht daarop :(
 
Dat klinkt als een uitstekend plan, RideDirty! We kunnen altijd tussendoor een wat kortere rit plannen en voor BBQ ben ik altijd wel te porren!
 
nee een bbq kan ik echt niet toe staan als ik er niet bij ben.

echt

kan niet...





8-) ;) '(

Gelukkig kun je je voor deze rit niet afmelden *O*
Opgeven hoeft ook niet, er word op iedereen gerekend _O-

Datum en tijd zullen nog bij elkaar gezocht worden..duimen dat rechtbijstand een tandwieletje bijzet :t
 
Hallo, ik zou het leuk vinden om mee gaan 29 april.
Lijkt me een leuk rondje ;-)

Groetjes!
 
Leuk, Anne-Miek! Ik moet nog een tussenstop plaatsen in de route en zal hem dan delen. Als je de route ook wilt ontvangen, stuur dan even een pb met je mailadres, dan kan ik het ook naar jou sturen.
 
Hoi Anne-Miek,

Nieuw hier? Welkom :W

Leuk dat je mee wilt doen!

Ja, zo goed als nieuw :)
Heb me vorig jaar aangemeld toen ik mijn motorrijbewijs heb gehaald.
Verder niet actief geweest hier, maar nu ik sinds een paar weken mijn eerste motor heb gekocht ben ik wat aan lezen hier en daar O-)
 
Ja, zo goed als nieuw :)
Heb me vorig jaar aangemeld toen ik mijn motorrijbewijs heb gehaald.
Verder niet actief geweest hier, maar nu ik sinds een paar weken mijn eerste motor heb gekocht ben ik wat aan lezen hier en daar O-)

Leuk! Ik ben vorig jaar ook geslaagd :) Bij wie heb je gelest? Ik bij Heitink Kruijt in Bennekom.
 
Leuk! Ik ben vorig jaar ook geslaagd :) Bij wie heb je gelest? Ik bij Heitink Kruijt in Bennekom.

Wanneer heb je je motor gekocht? Ja, echt leuk, genieten he? :]
Ik heb bij Speelziek gelest.
 
Wanneer heb je je motor gekocht? Ja, echt leuk, genieten he? :]
Ik heb bij Speelziek gelest.

Vorig jaar in juni. Zeker genieten! Maar nu even niet met dit koude weer :/ Misschien haal ik 'm morgen weer even uit de garage voor mn woon-werk ritje...naar wageningen _O- Maar ik rijd lekker een stuk om hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, het is jammer dat het nog zo koud is voor de tijd van het jaar.

Ik heb in september mijn rijbewijs gehaald, daarna nog wel een paar keer gereden, maar besloten om te wachten met het kopen van motor tot het seizoen weer zou beginnen.

Probeer zeker een paar keer per week te rijden, motor leren kennen en gewoon omdat het kan *D. Dus dat omrijden snap ik helemaal 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan