Nog een CB 500 caferacer

.
full
 
update,

deze week het 550 blok erin geplaatst. Ik heb nog carb revisie setjes nodig. Ik heb gezien dat er verschillende bestaan , kan je makkelijk een onderscheid maken tussen een set van een 500 en een 550, ik weet namelijk niet welke carbs er bij het blok waren.
 
voor die prijs.... en degene die hier te koop zijn voor rond de honderd euro komen misschien ook van bij de chinezen.
 
Voor die prijs zou ik de gok gewoon wagen. Heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Aliexpress spulletjes.
 
Blok er even ingehangen om te zien of het draait, nu nog nieuwe uitlaat bestellen Yoshimura copie in de USA zodat die lelijke donders eraf kunnen.

en ondertussen de carbs gereviseerd , kleppen gesteld, ontsteking nagekeken en na enkele trappen op de kickstarter was hij weer wakker.

Iemand met interesse in de uitlaat mag altijd mailen.
full
 
Alle bevestigingen voor het zitje zijn klaar, koplamp even gemonteerd om te zien waar ik de tellers het beste kan plaatsen en nog wachtend op de uitlaat...
full
 
Dat wordt erg mooi, helaas gaat de SR niet werken maar die kun je nog altijd doorverkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan