LED lampjes MT-03 maat?

AadmanZ

MF veteraan
29 dec 2003
9.134
2
Haarlem
Hallo allemaal,

Het achterlicht van de MT-03 van mijn vriendin brandt om de haverklap door. (maandje woon-werk)

Dus nu is het idee om hem door LED te vervangen om eens te kijken of dat beter gaat.

Waar kan ik die het beste kopen? (Louis heeft ze kennelijk niet, zal wel geen tuv op zitten ofzo)
En welke maat moet ik hebben?
Ik zie BA15S, BAY15D, W5W ( T10 ) (steekfitting), voorbij komen.
 
ik heb voor mijn XR een china led gekocht via ebay of dealxtreme,. weet niet meer welke, maar sinds dien geen gezeik meer gehad met kapot fikkende lampjes.

Bij mij was de rede echter dat, omdat ik geen accu heb, en de spanning samen met het toerental dus afneemt, t lampje gaat flikkeren en dan doorbrand.. is de accu niet toevallig een beetje aan zn einde?
 
ik heb voor mijn XR een china led gekocht via ebay of dealxtreme,. weet niet meer welke, maar sinds dien geen gezeik meer gehad met kapot fikkende lampjes.

Bij mij was de rede echter dat, omdat ik geen accu heb, en de spanning samen met het toerental dus afneemt, t lampje gaat flikkeren en dan doorbrand.. is de accu niet toevallig een beetje aan zn einde?
Hij start prima, alleen bleek nu dat het lampje gewoon een beetje los zat en hij het nog wel deed, denk dus dat dat losse contactje misschien het probleem is.
 
en dat heeft dan voor yamaha gewerkt :+
Mijn vriendin komt aan met: lampje stuk, dealer had laastst nieuw lampje gemonteerd bij grote beurt, want lampje stuk..

Ik had er zelf niet eens naar gekeken.. ;)

ennuh, geloof mij, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen, er zijn mensen die voor dit soort bedrijven werken die nog een stuk minder weten dan ik.
 
En welke maat moet ik hebben?
Ik zie BA15S, BAY15D, W5W ( T10 ) (steekfitting), voorbij komen.

Dan moet je de fitting bekijken.
Het is een rem- en achterlicht combinatie? Dan vermoedelijk BAY15D, maar check even.
Verschil tussen de BAY15D en BA15D is de hoogte van de pennetjes. Bij de BAY15D zijn die ongelijke hoog en bij de BA15D zijn ze gelijk.

En sommige ebay-handelaren weten het verschil tussen die 2 niet. Ik heb dus inmiddels al een handvol BA15D fittingen liggen, terwijl ik een BAY15D moest hebben en dat ook in de omschrijving van het object stond B|
 
Dan moet je de fitting bekijken.
Het is een rem- en achterlicht combinatie? Dan vermoedelijk BAY15D, maar check even.
Verschil tussen de BAY15D en BA15D is de hoogte van de pennetjes. Bij de BAY15D zijn die ongelijke hoog en bij de BA15D zijn ze gelijk.

En sommige ebay-handelaren weten het verschil tussen die 2 niet. Ik heb dus inmiddels al een handvol BA15D fittingen liggen, terwijl ik een BAY15D moest hebben en dat ook in de omschrijving van het object stond B|
Dat wilde ik weten.. :) handig voor de volgende keer. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan