MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook weer present.

Het MFMM... Ik heb überhaupt niks met meetings, meestal kan ik niet. Morgen dus ook niet...

mvg Rick
Mooi, hoef jij dus ook nooit met ons mee! :Y :+

Mogguh :W
 
Laatst bewerkt:
@duinday, heb hier een nieuw fototje voor in de OP. zou je dat willen regelen voor mij?
full
 
Mooi, hoef jij dus ook nooit met ons mee! :Y :+

Mogguh :W

Precies. :+ Net zo makkelijk toch? Toertje rijden is dan weer wel leuk, maar beetje schaapachtig naar motors kijken, nee dank je...

Misschien vandaag nog ff een rondje brommen...

mvg Rick
 
Even brommers wezen kieken in Amersfoort, helaas weinig gestunt doordat de sterke arm van de wet zeer aanwezig was.
 
dus naar amersfoort voor een paar stilstaande brommers vind je niet ver, maar naar assen voor Superkarts, ONK races, V8's, formule1 auto's en AutoGP auto's en een ECHT leuke dag vind je te ver rijden _O- :')
 
Ik hoor dat sommige motor rijders de pk's niet aankunnen en daarom een Vespa gaan rijden... :+

[me="Daniell1987"]heeft ook een vespa si in de schuur staan :')[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ook even geen Ciao voor mij... kan de link niet plaatsen via tablet, maar Google maar op rijbewijs + Spierdijk, afgelopen week.
 
Ook even geen Ciao voor mij... kan de link niet plaatsen via tablet, maar Google maar op rijbewijs + Spierdijk, afgelopen week.

Dan vind ik dit:

Spierdijk - Tijdens een snelheidscontrole op het Braken heeft de politie maandagmiddag, tussen 13:00 uur en 15:00 uur, van twee hardrijders het rijbewijs ingevorderd.

De bestuurders haalden snelheden van 135 tot 142 km per uur waar 80 kilometer per uur is toegestaan. Zes andere hardrijders werden aan de kant gezet en bekeurd. Bij het meten van de snelheid werd gebruik gemaakt van een lasergun. Tijdens de controle werden verder een bromfiets zonder kentekenplaat en zonder verzekering bekeurd. Ook liep een persoon tegen de lamp die nog een boete van 366,00 euro had opgenstaan.

Rijbewijs ingevorderd dus? :P
 
Ook even geen Ciao voor mij... kan de link niet plaatsen via tablet, maar Google maar op rijbewijs + Spierdijk, afgelopen week.
Was jij dat die woensdag rond 5 uur in het zonnetje op het bankje zat?

Ik zei al tegen mijn broer, zal die nu pech hebben of hier van de zon zitten te genieten.
 
Was jij dat die woensdag rond 5 uur in het zonnetje op het bankje zat?

Ik zei al tegen mijn broer, zal die nu pech hebben of hier van de zon zitten te genieten.

Dat was ik dan. Als er nog maar 1 motor stond was die van mijn vriend al gehaald door de buurman. Ik zat te wachten tot ze terug kwamen om ook de mijne te halen. Nee, pech met een VFR kan bijna niet.
 
Geintje zeker? Jij was wel de laatste van wie ik dat verwachtte! Al enig idee hoelang je hem kwijt bent?

Geen idee. Agent zei minimaal 2 maanden, maar om mij heen zegt bijna iedereen dat je hem de eerste keer wel binnen 10 dagen terug hebt. Afwachten dus. Ik zit meer met de geldboetes die gaan komen, we zijn hem allebei kwijt dus dubbel de kosten.
 
Oh Shit, ja dan gaat het ineens heel hard met de bekeuringen... Jij kan op de fiets naarje werk, vriend ook of heeft hij nu ook daar nog een probleem mee?
 
Ja hoor, die kan ook op fiets, maar daar heeft ie wel een hekel aan. We zouden afgelopen donderdag en vrijdag naar Texel, naar een oude vriend van ons, maar dat ging ook gelijk niet door.
 
Balen.. zo ver ik begrepen hebt ben je hem tegenwoordig altijd 2 maanden kwijt. Eerst was dit altijd 10 dagen ja kan ik uit ervaring vertellen :p
 
Geen idee. Agent zei minimaal 2 maanden, maar om mij heen zegt bijna iedereen dat je hem de eerste keer wel binnen 10 dagen terug hebt. Afwachten dus. Ik zit meer met de geldboetes die gaan komen, we zijn hem allebei kwijt dus dubbel de kosten.
Die 10 dagen was in het verleden zo. Volgens mij ben je hem idd minimaal een maand of 2 kwijt van wat ik wel eens bij wegmisbruikers ook hoor geloof ik.
Balen. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan