Hoe dash panel monteren?

bking72

Rookie
26 jul 2013
11
1
Vandaag geprobeerd powerbronze carbon dashpanel te monteren.
Originele crome dashpaneel eraf gehaald. Nu zie ik dat de unit met schakelaars vastzit met 4 schroeven. Alleen hoe moet ik de unit vastzetten op de powerbronze paneel want daar zitten geen schroefgaten in om de unit vast te zetten?

Hoor graag als iemand weet hoe het zit.
 
Beetje cryptisch dit....
Ik heb bij de AIVD gewerkt. :+

full
 
Ze waren vergeten zelftap schroeven bij het panel toe te voegen. Powerbrons heeft me gebeld welke schroeven te gebruiken. Is nog een heel gedoe de knopen juist te centreren in de gaten. Maar is gelukt op naar het volgende project op me bking. Vervangings hendels zijn nu aan de beurt. :)
 
Ze waren vergeten zelftap schroeven bij het panel toe te voegen. Powerbrons heeft me gebeld welke schroeven te gebruiken. Is nog een heel gedoe de knopen juist te centreren in de gaten. Maar is gelukt op naar het volgende project op me bking. Vervangings hendels zijn nu aan de beurt. :)

Wil je dan als je een topic opent voor de hendels de volgende keer wat duidelijker zijn in je startpost? Bijvoorbeeld wat probeer je precies te monteren (foto), waar hoort het, etc.

Scheelt je cynische reacties. ;)
 
Laatst bewerkt:
Wil je dan als je een topic opent voor de hendels de volgende keer wat duidelijker zijn in je startpost? Bijvoorbeeld wat probeer je precies te monteren (foto), waar hoort het, etc.

Scheelt je cynische reacties. ;)
:^
Ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat. Enige wat me duidelijk is is dat er wat schroefjes misten..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan