Welke tijdschriften lezen de brikkers ?

DJ_Bartezzz

MF veteraan
28 okt 2007
1.433
2
hilversum
Zelf lees ik in de trein graag een tijdschriftje, en lees dan ook regelmatig de motoplus of moto73.

Welke Tijdschriften lezen de brikkers?

was ik wel benieuwd naar *D
 
niets, je moet op je brik geen tijdschriften willen lezen. Tenzij je in een zijspan zit misschien.

Met de trein moet je al helemaal niet gaan

(ff zonder grappen: ooit eens een auto motor klassiek gekocht maar vond het maar matig interessant. Vooral auto klassiek is het. Soms lees ik een leuk blogje op internet, gewoon googlen)
 
Laatst bewerkt:
Zelf lees ik in de trein graag een tijdschriftje, en lees dan ook regelmatig de motoplus of moto73.

Welke Tijdschriften lezen de brikkers?

was ik wel benieuwd naar *D

Tijdschrift MOTOR, stonden we onlangs zelf in,, Deze week staat in het tijdschrift MOTOR ook een Brikker namelijk Bulldog spirit met zijn gele bakker :z
 
Toen ik nog van het openbaar vervoer gebruik maakte gebruikte ik altijd Flipboard (App) met daarin bike EXIF, Blessthisstuff en nog een aantal feeds met artikelen over motoren. En natuurlijk motor-forum.nl :+
Gelukkig heb ik geen OV meer en heb ik dus geen reden meer om met het OV te reizen... wat een ellende was dat toch altijd.
 
De enige keer dat ik een tijdschrift wil lezen, bijvoorbeeld op het vliegveld, hebben ze dat wat ik wil lezen toch niet. Alleen maar mainstream motor shite. niets interessants.
Als ik lees lees ik gewoon een boek (oei wat klink ik ineens als mijn opa _O- )
 
Laatst bewerkt:
classic motorcycles mechanics sinds nummer 41

practical sportsbikes

Motor revue maar die ga ik opzeggen

soms Het motorrijwiel of Motor/Motor 73 als ik er zelf insta O-) O-)

:W
 
Al jaren verslingerd aan de "Auto Motor Klassiek"!!

Ook een tijd gehad, maar vond dat het tevaak over Engelse auto klassiekers gaat.
Verder best een aardig blad met veel tekst.

Tegenwoordig ben ik alweer een tijdje trouwe fan van Het Motorrijwiel, wat een perfect blad is dat.

Vol met oude motor troep van vroegah :}
 
Bedankt! Zitten een paar mooie tussen.
Auto motor klassiek vond ik ook steeds meer tegen vallen.

Flipboard inmiddels geïnstalleerd! Ook leuk.

Engelstalige bladen kopen jullie bij de boekhandel?
 
De LINDA, MARGRIET en YES, want dat is het enige wat ik op de wc zie liggen....en meteen handig om m'n......nou ja, je snapt m wel...
 
De Tina...

Psychologie magazine.... Ik begrijp niets van mezelf!
:P
 
Laatst bewerkt:
Ik lees nog wel eens een oude Sjors en Sjimmie






full
 
Abonnement op:
- Het MotorRijwiel
- Classic Motorcycle Mechanics
- Donald Duck

Soms ook een los exemplaar van Klassiek en Techniek. Ook een heel interessant blad!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan