Aankoop virago 250

roy131313

MF veteraan
15 sep 2012
3.806
1
Moet binnenkort een tijd s'nachts in Nijmegen centrum werken, en vind mijn andere motoren te mooi om die daar neer te zetten met al die zatte mongolen.
Heb mij nog niet echt ingelezen in virago's (ga ik nu doen), zijn er dingen waar ik extra op moet letten bij de aankoop? Ding heeft geen snelheidsmeter, kilometerstand is onbekend maar ik durf de gok wel te nemen

Alvast bedankt voor jullie adviezen!


Heb deze vraag zojuist ook al in het virago topic gezet, maar hoe meer informatie des te beter!
 
Laatst bewerkt:
456c8c03d0db30750412acf808f3f8ea_zpse8ee1e2b.jpg
:+
 
Het is zeker een leuke motor! Heb zelf een XV250 nog te koop staan, en het is echt een aanrader! Leuke dingen. Korte versnellingen maar erg lekkere kracht zovel bovenin als onderin de toeren. Comfortabel 110 rijden, inhalen met 130 mogelijk.
 
Het is zeker een leuke motor! Heb zelf een XV250 nog te koop staan, en het is echt een aanrader! Leuke dingen. Korte versnellingen maar erg lekkere kracht zovel bovenin als onderin de toeren. Comfortabel 110 rijden, inhalen met 130 mogelijk.

kracht :? :?


edit; hoewel het voor TS waarschijnlijk niet heel belangrijk is, voor zijn bedoelingen met de fiets.
 
Laatst bewerkt:
Hierbij een startfilmpje gemaakt door de huidige eigenaar. De vraag is of iemand nog iets raars opmerkt of ziet. Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Wat ik hoor is dat hij even aan de gashendel zit waardoor hij wat harder gaat lopen. Het geluid klink prima als hij de hendel gewoon weer terug draait.
Verder weinig verstand van, ziet er leuk uit. Ik zou gewoon eens even langsgaan om te proefzitten/rijden. Merk je het snel genoeg. Voor dat geld kan je je inderdaad niet echt een buil vallen, tenzij je na 10km al weer stilstaat langs de weg natuurlijk.
 
Wat ik hoor is dat hij even aan de gashendel zit waardoor hij wat harder gaat lopen. Het geluid klink prima als hij de hendel gewoon weer terug draait.
Verder weinig verstand van, ziet er leuk uit. Ik zou gewoon eens even langsgaan om te proefzitten/rijden. Merk je het snel genoeg. Voor dat geld kan je je inderdaad niet echt een buil vallen, tenzij je na 10km al weer stilstaat langs de weg natuurlijk.

Vindt 'm ook heel erg goed stationair lopen. Ding had 5 weken stil gestaan en dit was weer de eerste start.
 
Terug
Bovenaan Onderaan