rev-lampje instellen CBR1000RR

ralph-saskia

Rookie
24 nov 2011
9
0
Dag motorvrienden,

Ik heb een vaag en kan het antwoord niet vinden op dit forum, dus vandaar deze nieuwe topic.

Sinds Goede Vrijdag, jaja..... ben ik de trotse bezitter van een CBR1000RR 2004. Nu gaat bij ca. 6000 toeren het REV-lampje branden. Volgens de handleiding kan ik dit verzetten (wil dat het lampje gaat branden bij 11.000 toeren) door het knopje SEL in te drukken, vervolgens het contact aanzetten en dan met het RES knopje naar de gewenste toerental te zetten. Ter afsluiting nogmaals SEL indrukken.
Alleen bij het starten en controleren daarna, brand het lampje nog steeds bij 6000 toeren :? .

Wat doe ik fout???

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!

Groeten, Ralph
 
Bij mijn motor moet je het toerental waarop je wilt dat hij gaat branden aangeven, maar ook wanneer hij moet stoppen met knipperen. Ik zeg niet dat dit bij jou ook zo is maar kijk het eens na.
 
@JoostMeij

Klopt, na het wijzigen van het toerental moet ik volgens het instructieboekje het Reset knopje indrukken, en zou het toerental veranderd moeten zijn, wat dus niet zo is. Blijkbaar doe ik toch iets verkeerds, vandaar mijn vraag.

Op zich is er niets mis met de motor, ik vind het alleen irritant dat dat lampje elke keer gaat flikkeren.

Ben dus nog steeds aan het zoeken.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan