Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Nee hoor Luke past zich aan dus kan redelijk bij blijven en gezellig om een keer te toeren lijkt me leuk maar dan wel met zijn allen 😉😊
Ik heb trouwens een filmpje gemaakt van de nx 125 ik denk dat is een unieke motor dus hoor graag wat jullie er van vinden.
Groetjes
 
Shit! Ik hoopte een filmpje van jezelf :p.

Haha wel stoer elektrische start op een 125.

Maaruh? Zijn jullie pizzakoeriers in de avonduren of wat moeten jullie met die koffers?:D
 
Hahaha nee is voor het lange toeren alle spullen passen erin 😁
Jaren terug gingen we met een paar man bijna wekelijks naar harderwijk en daaar terrasje hang.
Op de terugweg was de goldeing veranderd in een viskraam _O- toch handig al die opbergkoffers haha, de rest reedt alemaal buikschuivers.
 
Ja? Gaan we romantisch ritje doen en kijken naar zonsondergang? Of liever naar koopavond op de posbank?

Kan merken dat er beetje jeugdige rijders zich bij hebben toe gevoegd. Goed om de vergrijzing tegen te gaan
 
Laatst bewerkt:
Ja? Gaan we romantisch ritje doen en kijken naar zonsondergang? Of liever naar koopavond op de posbank?

Kan merken dat er beetje jeugdige rijders zich bij hebben toe gevoegd. Goed om de vergrijzing tegen te gaan


En er komt weer leven in de "brouwerij"... :+
 
Hoi allen! Vandaag MN kenteken plaat kwijtgeraakt mogelijk in Nijmegen of Arnhem. Mocht je er eentje vinden of via via kun je mij dan dm-en aub? Het is een kentekenplaat van een witte sv650s van jvs op de achterkant..
 
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee (ook voordat ik een motor had) en dacht nu word het maar eens tijd om te reageren. Kom zelf uit de buurt van Arnhem en zit in Arnhem op school. Rij sinds maand of 8 een ducati hypermotard.
Lijkt me trouwens ook wel leuk om keer mee te toeren.
 
Welkom :).
Foto van jou motor voor in de openingspost? Foto van je vrie din omdat wij nieuwschierig zijn!.

Enne mag ik???:p keer ervaren hoe zo een hypemotard rijdt. , ooit effe zitten kijken voor een 1100 maar dan rijdt.je altijd op 1 wiel.
 
En dat doe je met die SMC niet zeker :P Ohja, eergisteren superbike kit besteld voor de GSX-R. Ben erg benieuwd hoe dat gaat rijden, kijken of ik wat meer kan 'spelen', komt ook -1 tands voorop
 
Welkom :).
Foto van jou motor voor in de openingspost? Foto van je vrie din omdat wij nieuwschierig zijn!.

Enne mag ik???:p keer ervaren hoe zo een hypemotard rijdt. , ooit effe zitten kijken voor een 1100 maar dan rijdt.je altijd op 1 wiel.

Hierbij dan de foto van me hyper, rij zelf een 796 omdat ik nog met de A2 regeling zit en dit op een 1100 moeilijk te realiseren is. Ik vind het zelf echt een top fiets, maar misschien komt dat ook omdat ik deze eigenlijk al heel lang wilde en niet echt verder heb gekeken.
Maar hij rijd verder heerlijk, lekker speels, goed veel koppel onderin en ja het voorwiel komt redelijk vaak van het asfalt ja:P.

 
En dat doe je met die SMC niet zeker :P Ohja, eergisteren superbike kit besteld voor de GSX-R. Ben erg benieuwd hoe dat gaat rijden, kijken of ik wat meer kan 'spelen', komt ook -1 tands voorop

He tom :W
heb je toch de knoop doorgehakt :) met het superbike stuur
daar ga je geen spijt van krijgen
het is zeker een verbetering in controlle en beter overzicht
dus echt een aanrader na mijn beleving :] :]
 
En dat doe je met die SMC niet zeker :P Ohja, eergisteren superbike kit besteld voor de GSX-R. Ben erg benieuwd hoe dat gaat rijden, kijken of ik wat meer kan 'spelen', komt ook -1 tands voorop
nee die is te tam :/ .

Tom! verkoop dat beestje toch, geef gewoon eens toe dat je lichaam oud wordt en stap over naar een naked! haha
 
Hierbij dan de foto van me hyper, rij zelf een 796 omdat ik nog met de A2 regeling zit en dit op een 1100 moeilijk te realiseren is. Ik vind het zelf echt een top fiets, maar misschien komt dat ook omdat ik deze eigenlijk al heel lang wilde en niet echt verder heb gekeken.
Maar hij rijd verder heerlijk, lekker speels, goed veel koppel onderin en ja het voorwiel komt redelijk vaak van het asfalt ja:P.

[~[url="http://s9.postimg.org/4m83k432z/2015_12_05_10_49_58.jpg"]afbeelding~][/url]
leuke motor! , beetj jammer van je a2 regeling, ( hoelang nog :P ?)
Er ontbreekt een foto van jou vriendin :9~ })
 
He tom :W
heb je toch de knoop doorgehakt :) met het superbike stuur
daar ga je geen spijt van krijgen
het is zeker een verbetering in controlle en beter overzicht
dus echt een aanrader na mijn beleving :] :]
Ja, heb in het verleden al contact met je gehad. Idd toch maar besteld!

nee die is te tam :/ .

Tom! verkoop dat beestje toch, geef gewoon eens toe dat je lichaam oud wordt en stap over naar een naked! haha
Mwa, de rest van de brommert is nog goed (op het balhoofdlager na dan, maar het ding hangt nu in de steigers :P). Plus ik kan zo geen leuke naked bedenken die ook zo sportief is :P (ja, een S1000R, maar daar hek de centjes nie feur!)
 
Meer het budget dat jou bepertkt dan de keuze van een motor :p.

Haha post effe foto hoe je nu zit te klungelen :p.

Handig hoor een garage met takel :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan