Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Beste mensen van het leuke leven,

Zojuist lees ik dat dit topic zo goed als dood is, maar ik lees ook interesse! Misschien zit er toch nog wat leven in 🤔
Ik ben niet zo van de Feesboek dus ik doe hier maar een poging.
Ik stel me even voor: ik ben Alireza, 28 jaar en vrijwel nieuw in de motorwereld. Ik rijd sinds kort op een Yamaha yzf r6 2002, ik rijd sportief, maar een snelheidsduivel kan je me niet noemen. De meeste mensen waar ik mee rijd wonen hier ver vandaan en daarom zoek ik mensen in en rondom Arnhem waar ik zo af en toe een rondje mee kan rijden. Ik wilde morgen een stukje rijden, dus ik hoor het graag als er mensen zijn die willen meeten!
Welkom en aangenaam!

Ik moet helaas morgen werken anders had ik wel mee gereden
 
Hola!

In het kader van nooit geschoten, altijd mis:
Morgen eind van de middag en avond ga ik een rondje rijden.
Zijn er mensen die het leuk vinden om aan te haken?
 
Morgen (Zondag) nog mensen die een rondje gaan/willen rijden en niet alleen willen rijden ?
raise-your-hand-7-12.jpg
 
Ben net terug van een ritje, sorry. Ik had gehoopt dat je iets eerder zou reageren. Later vanmiddag heb ik al wat anders te doen, dus het houd op, sorry.
 
Hoi, nieuwe lid hier met een mt09 gen 3 uit Westervoort. Zijn er mensen die zin hebben om af en toe samen te touren in de buurt?
Westervoort present hahaha
Veel rij ik niet meer met de motor en snel al helemaal niet want daar leent die zich niet voor
Betreft een intruder C1800R
Merendeels rij ik door het dorp met de auto 😍
Al wil ik best een keer een tourtje doen
Dus zal het hier een beetje in de gaten houden
Forum zit al iets meer leven in als voorheen
Al zat je vroeger die F5 knop te bashen op de pc om het bij te houden zo snel ging het hahaha
Helaas is dat niet meer
Was een goede oude tijd
 

Bijlagen

  • IMG_7343.jpeg
    IMG_7343.jpeg
    188,6 KB · Weergaven: 2
Wat een rust hier….
Eerste nieuwe rubber van het jaar er alweer op gelegd. Heerlijk gereden.
 

Bijlagen

  • IMG_8269.jpeg
    IMG_8269.jpeg
    445,7 KB · Weergaven: 0
ik meld me hier ook maar even aan, alleen nog ff mn achterwiel monteren en dan kan ik er weer tegen aan
 

Bijlagen

  • IMG_8305.jpeg
    IMG_8305.jpeg
    816,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8315.jpeg
    IMG_8315.jpeg
    1 MB · Weergaven: 0
  • IMG_8488.jpeg
    IMG_8488.jpeg
    698,9 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan