Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Ook gelukkig nieuwjaar oma :P

Ondertussen in de mancave van een maat van me
walq3n.jpg


258xr14.jpg


Gister ff proef gezeten (moet nog nieuwe balhoofdlagers erin zetten, de oude zijn er nu uit), maar volgens mij ga je er vet hooligan van rijden, het zit een beetje als een crosser nu :9
 
Die witte pilaar op de eerste foto is een deel van de oprijbrug :P Ohja, de eerste foto is genomen vanachter de bar vandaan (met biertap) :9
 
Heeft chapter Arnhem nu een clubhuis of begrijp ik het verkeerd?

Gvd ben wel jaloers op de grootte van zijn garage,. Eigen pand? Of gehuurd?
 
Laatst bewerkt:
Heeft chapter Arnhem nu een clubhuis of begrijp ik het verkeerd?

Gvd ben wel jaloers op de grootte van zijn garage,. Eigen pand? Of gehuurd?
Eigen pand achter z'n huis. Is overigens niet in Arnhem (helaas :P), maar in Hilversum. Afgelopen week bij de Trinkgut in Emmerich nog wat fusten bier gehaald voor in zij hut :P
Als er zo'n sleutelhut in Arnhem zou zitten, zou ik er elk weekend wel zijn denk ik :P
 
nu al niet meer tevreden met je nieuwe sleutelhokje ;)
Heb er geen plek voor eer bar nee O-) .
Niet hoog genoeg voor een 4 kolommer, niet breed genoeg voor 2 auto's.
Klote gemeente met der regels! Gvd eigen grond en mag nog niet zelf bepalen.
Mijn nieuwe sleutelplekje begint er op te lijken, kastjes ondertussen al opgehange , al een hoop opgeruimd ondertussen(nog niet te zien op foto) .

Zit nog te twijfelen of ik de brug uit de vloer ga halen van mijn andere garage en dat geld bij leggen voor een auto poetsbrug,kan ook een motor opstaan, andere garage staat zo vol met troep dat sleutelen daar haast niet meer mogelijk is.

360.jpg

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er ook al mooi uit.
Ik moet het doen met m'n hok van 3x1,5 ofzo... (nouja, je kent de schuurtjes wel :P) Binnenkort komt er wss ook nog een motorbrug in te staan (maar dan wel op zijn kant), kan er goedkoop 1 overnemen, en zo'n ding komt altijd van pas.
 
Heb er geen plek voor eer bar nee O-) .
Niet hoog genoeg voor een 4 kolommer, niet breed genoeg voor 2 auto's.
Klote gemeente met der regels! Gvd eigen grond en mag nog niet zelf bepalen.
Mijn nieuwe sleutelplekje begint er op te lijken, kastjes ondertussen al opgehange , al een hoop opgeruimd ondertussen(nog niet te zien op foto) .

Zit nog te twijfelen of ik de brug uit de vloer ga halen van mijn andere garage en dat geld bij leggen voor een auto poetsbrug,kan ook een motor opstaan, andere garage staat zo vol met troep dat sleutelen daar haast niet meer mogelijk is.

[afbeelding]
[afbeelding]


waren die nog duur, die groene werkbankjes ;)
 
Die zijn naar een goed doel gegaan, zoals je eraan komt komt je er ook weer vanaf, gvd nog bezorgd.(goed aan het opruimen)
 
TEsociaal is niet goed in deze huidige maatschappij, danmakennze misbruik van de situatie en misbruiken ze je alleen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan