Motor-Forum

Select Forum

Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
.
koenWitjes wijzigde dit bericht op maandag 16 mei 2016 19:42 (99%)
Snel contant geld voor uw motor,boot,auto etc? Stuur mij dan een PB.

Youtube: OneOffTheBikerGirls

Reg. datum:
13 dec. 2015
het is inderdaad bij roadrunner hij heeft geratteld voor hij uit viel alleen toen hij bij roadrunner aan ging niet meer.hij zei dat het een ketting kon zijn in het motorblok.ook kan de kleppen niet goed afgesteld zijn.iets wat ze binnenin niet goed aan hebben gedraaid. voor de rest als de startmotor ingedruk word klinkt hij als altijd alleen het blok gaat niet aan.ik rij altijd binnen door en bijna nooit via snelwegen. binnen de bebouwde kom redelijk de toegestaande snelheid buiten de bebouwde kom maximaal 110. ik trok hem door in het rode maar ree er nooit langdurig in.

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
je hebt hem daarheen gebracht voor grote beur? hebben hun toen je kleppen gesteld? dan hebben hun toch mogelijk iets niet goed aangedraait zoals jij het nu omschrijft wat de monteur heeft gezegt. zal lekker garantie claimen/eisen en anders je rechtsbijstand informeren (6)

Reg. datum:
13 dec. 2015
de beurt heb ik helaas niet bij hun gedaan. bij motorport zelhelm daar heb ik het laten doen omdat zei een honda dealer zijn. echt enorm spijt van. ik heb geen rechtsbijstand helaas dus ja dat word het helaas ook niet.

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
tjah wat is wijsheid...

1.probeer eens remmenreiniger in de carburateur te spuiten en dan te starten? kijken of die dan wilt lopen.

2.probeer hem eens te starten en als die niet aanslaat de bougie er uit draaien kijken of die nat wordt?

3.probeer een andere bougie?

4.cilinderkop demonteren kijken of er wat is te zien.

naar de sloop ermee, ik bied gratis vrijwaring

Koos motorloos

Reg. datum:
26 mei. 2005
quote:

Tuurlijk niet. Vorig weekend een lang weekend met wat vrienden en onze brommers (ja, echte brommers, geen motoren :P) naar BRighton in Engeland geweest, van donderdag t/m maandag op brommertjes scheuren *D
Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Nu 75x56.5

Reg. datum:
21 jul. 2007
quote:
Melissaa026 schreef op 16 mei 2016 @ 20:14:
de beurt heb ik helaas niet bij hun gedaan. bij motorport zelhelm daar heb ik het laten doen omdat zei een honda dealer zijn. echt enorm spijt van. ik heb geen rechtsbijstand helaas dus ja dat word het helaas ook niet.

Wat Koen al zei, gelijk naar motoport zelhelm en flink amok maken, vrouwelijke charmes in de strijd gooien, traantje wegpinken enz.
Als ze het niet willen oplossen gewoon zeggen dat je het hele verhaal op de forums enz gaat zetten.

Ander neem je Koen mee, die heeft altijd praatjes voor 2 ;)

Het zou kunnen dat na het kleppen stellen een contramoertje niet goed is aangedraaid en losgekomen. Kun je makkelijk controleren volgens mij door de doppen aan de zijkant op de cylinderkop eraf te halen.

enne meer dan 700 voor een grote beurt is erg veel voor zo'n simpel motortje of heb je oom nieuwe banden en of ketting laten monteren.
If I ever grow up, I wanne be just like me.

Inglorious Bastard

Reg. datum:
01 sep. 2003
Gewoon even bellen met die mensen van motoport zelhelm !
En uitleggen wat er aan de hand is , blijf een beetje gissen wat er met dat brommertje mis is .(kans bestaat dat zij niet eens schuldig zijn aan het euvel)
En dan heeft Amok maken en dreigen geen zin.
*Niets Droog erSneller op dan Zeeen Van Tijd *
Een lift zonder spreuken , is als sex zonder neuken
Het probleem met niets doen is het feit dat niet weet wanneer je klaar bent .

Moderator

Jeg elsker deg ogsŚ

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Trasos schreef op 21 mei 2016 @ 10:15:
Gewoon even bellen met die mensen van motoport zelhelm !
En uitleggen wat er aan de hand is , blijf een beetje gissen wat er met dat brommertje mis is .(kans bestaat dat zij niet eens schuldig zijn aan het euvel)
En dan heeft Amok maken en dreigen geen zin.

Damn...zelfs bij Trasos komt wijsheid met de jaren O-) :X })
Pastafarian
The devil does not exist, it's just God when he's drunk.
All that is needed for evil to succeed is that decent human beings do nothing.

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
quote:
65x45.2 schreef op 21 mei 2016 @ 09:48:

[...]

Wat Koen al zei, gelijk naar motoport zelhelm en flink amok maken, vrouwelijke charmes in de strijd gooien, traantje wegpinken enz.
Als ze het niet willen oplossen gewoon zeggen dat je het hele verhaal op de forums enz gaat zetten.

Het zou kunnen dat na het kleppen stellen een contramoertje niet goed is aangedraaid en losgekomen. Kun je makkelijk controleren volgens mij door de doppen aan de zijkant op de cylinderkop eraf te halen.

enne meer dan 700 voor een grote beurt is erg veel voor zo'n simpel motortje of heb je oom nieuwe banden en of ketting laten monteren.

_O- er bestaat een winkel waar ze weglopen als ze mijn gezicht zien :Y

Heb daar al eens de ingang van de winkel geblokkeerd omdat ze mijn zo goed hadden geholpen met de service, mezelf zelfs gemengd tussen verkoper en potientiŽle klanten. :W *O* meerdere verlieten de winkel.

OT
Melissa? al een update over je motor?

Inglorious Bastard

Reg. datum:
01 sep. 2003
Kliniek klein rozendaal zeker :Y -O- ook aan hun kunde zit een grens O-)
*Niets Droog erSneller op dan Zeeen Van Tijd *
Een lift zonder spreuken , is als sex zonder neuken
Het probleem met niets doen is het feit dat niet weet wanneer je klaar bent .

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
quote:
65x45.2 schreef op 21 mei 2016 @ 09:48:

[...]

grote beurd, 1 band, kettingset en een spaakwiel stellen. (volgens mij vergeet ik niks)

Reg. datum:
13 dec. 2015
Update van mijn nx: Er is nog niks aan gedaan. Heb motorport vorige week niet te pakken gekregen. Probeer het as dinsdag weer. Heb mijn hyosung verkocht en hoop as weekend een nieuwe motor te halen.

Als ik meer weet laat ik het weten.

Groeten Melissa

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
quote:
lukepro3 schreef op 22 mei 2016 @ 12:02:

[...]

grote beurd, 1 band, kettingset en een spaakwiel stellen. (volgens mij vergeet ik niks)

grote beurt....... houd oa in: olie-oliefilter,brandstoffilter,carburateurs synchroniseren,klepspeling meten indien nodig stellen,luchtfilter,bougie(s),remolie verversen en eventueel hydraulische koppeling.

Kettingset en band zijn slijtage delen. ca 300€
spaken is een reparatie, ca 30/50€ (afhankelijk van het stel werk)

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
quote:
koenWitjes schreef op 22 mei 2016 @ 19:36:

[...]

grote beurt....... houd oa in: olie-oliefilter,brandstoffilter,carburateurs synchroniseren,klepspeling meten indien nodig stellen,luchtfilter,bougie(s),remolie verversen en eventueel hydraulische koppeling.

Kettingset en band zijn slijtage delen. ca 300€
spaken is een reparatie, ca 30/50€ (afhankelijk van het stel werk)

alles bij elkaar kwam op 617,84 uit, en daar reken ze nog btw over heen dus uiteindelijk werd het 747,60 (voor wat ik achter af gezien een beetje belachelijk vind voor wat ze gedaan hebben. (bandje stellen 'spaken' was 75 euro) (incl 238euro uurloon)
lukepro3 wijzigde dit bericht op zondag 22 mei 2016 19:48 (15%)

Reg. datum:
13 jun. 2009
quote:
Melissaa026 schreef op 22 mei 2016 @ 13:08:
<knip>
Heb motorport vorige week niet te pakken gekregen. Probeer het as dinsdag weer.
</knip>

Bedoel je dat Motoport de hele week gewoon de telefoon niet heeft opgenomen, echt waar niet?
Je stopt niet met rijden omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met rijden.

Reg. datum:
13 dec. 2015
Nee dat niet maar ik heb het vorige week een keer geprobeerd maar niet aan toe gekomen daarna......
Dus morgen nog een keer proberen.
Groetjes Melissa

Koos motorloos

Reg. datum:
26 mei. 2005
En, hoe is het uiteindelijk afgelopen?

Zijn er nog mensen morgen bij Free Your Mind te vinden? Belooft erg warm te worden :P
Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Reg. datum:
13 dec. 2015
Ik heb motorport zelhelm net aan de lijn gehad ze gaan het overleggen met road runner of ze hem op kunnen halen en dan gaan ze kijken wat er aan de hand is. Road Runner is er helaas nog steeds niet aan begonnen dus wie weet kan motorport er iets aan vinden wat kapot is.

Ik heb inmiddels mijn hyosung verkocht en er een yzf 125 voor terug gekocht dus kan genieten van dit warme weer.

Melissa

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
wordt er nog ge.... of hoe zit dat.

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
er rijd een gestripte ofroad motor door klarendal zonder kenteken.... iemand fietsje kwijt?

Koos motorloos

Reg. datum:
26 mei. 2005
Snelle vraag aan de fietsers, is het snelfietspad (Rijnwaalpad) tussen arnhem en Nijmegen ook toegankelijk voor brommers?

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
Ja, dat past.

Koos motorloos

Reg. datum:
26 mei. 2005
Aardig dood hier :P zijn er mensen die zondag naar 'Ride of the century' gaan? Locatie onbekend, maar dat zal wel ergens midden Nederland zijn :P Zo'n facebook evenement/grote ride-out waar op het laatste moment de locatie van bekend wordt gemaakt.

Koos motorloos

Reg. datum:
26 mei. 2005
http://www.gelderlander.n...p-a325-1.6172785#comments
Wie heeft er een zwarte CBR600RR? :P

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.