Oh,oh Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevard!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vonketrekker

MF veteraan
6 dec 2006
5.059
1
Zuid-Holland
wapen.gif
full

Wie, wat, waar? Daar!

Carpool Schipluiden (afslag 13, op de rotonde recht door)

KFC Wateringseveld

PWO (PeulWijk Oost)

PWW (PeulWijk West)

PPP (PlasPoelPolder)

Scheveningen!

full

stukje van Den Haag (15-1-'12)

2012-03-18%252014.52.35.jpg

ander stukje den haag ( 19-3-'12)
Oh, oh, Den Haag! Deel 39. Bitches, Bobbers en BBQ´s!
Oh oh Den Haag! deel 38, waar de zomer al weer bijna begint
Oh oh Den Haag! deel 37 achter de duinen, vol zon en bbq's!

Oh Oh Den Haag! deel 36 achter de duinen!

Oh Oh Den Haag! deel 35 achter de duinen!
Den Haag deeltje 34
* Den Haag & "omgevening" *deeltje 33 *
* Den Haag & "omgevening" *deeltje 32 *
* Den Haag & omgevening*deeltje 31 *
*Den Haag & omgevening*deeltje 30*
*Den Haag & omgeving*Deeltje 29*
*Den Haag & omgeving deeltje 28*
*Den Haag & omgeving deeltje 27*
*Den Haag & omgeving deeltje 26*
**Den Haag & omgeving Deel 24**
**Den Haag & omgeving deel 22**
 
Laatst bewerkt:
meelezer meld zich.

terug te komen op

Pfffffff begin van het motorseizoen al een boete gekregen voor me gei tergreerde knippetlichten. Vandaag dus weer... En me oom rijd er al 5 jaar mee rond,word er zo moe van..
Maar eens kijken wat de opties zijn om dit te veranderen.

wat was hun bezwaar eigenlijk?
Heb jij ze voor of gaat dit over achter?
 
Laatst bewerkt:
Afstand tussen knipperlichten moet minimaal X centimeter zijn, 25 of 35 of iets dergelijks. Zal gaan over achter in 99% van de gevallen.
 
Hun bezwaar is zichtbaarheid. Nou ken ik de knippers van Rico niet, maar ik heb ze inderdaad wel eens zien rijden die echt moeilijk te onderscheiden zijn. Staat tegen over dat ik ze ook heb gezien waarbij het wel duidelijk was. De slechte zullen het wel weer voor de goede verzieken...
 
Zo, nieuw topic met een nieuwe teamcaptain?

Bij mijn ZZR zitten de knippers standaard geïntegreerd in het kuipwerk, maar wel volgens de wettelijke richtlijnen.
Ik heb bij een bekende wel eens een remlicht gezien met geïntegreerde knippers. Het zag er wel leuk uit, maar echt duidelijk was het niet.

Ik zit er een beetje dubbel in. Om nu meteen prenten te gaan schrijven vind een beetje flauw. Aan de andere kant, als je iets verplicht of verbiedt, moet je er wel op handhaven.
 
'Oh, oh, Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevar' > 'Oh, oh, Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevard'

Gaat niet.... teveel lettertjes :P
 
Zo, nieuw topic met een nieuwe teamcaptain?

Bij mijn ZZR zitten de knippers standaard geïntegreerd in het kuipwerk, maar wel volgens de wettelijke richtlijnen.
Ik heb bij een bekende wel eens een remlicht gezien met geïntegreerde knippers. Het zag er wel leuk uit, maar echt duidelijk was het niet.

Ik zit er een beetje dubbel in. Om nu meteen prenten te gaan schrijven vind een beetje flauw. Aan de andere kant, als je iets verplicht of verbiedt, moet je er wel op handhaven.

Je geeft dus zelf al aan dat er wellicht wel een onderbouwde reden is waarom erop gehandhaafd word...
 
Mogelijk is dit een reden waarom ik geen Politieagent geworden ben.

Ik zou zelf geneigd zijn om een waarschuwing te geven. Maar zoals in mijn vorige tekst aangegeven, is het de vraag of het knipperlicht dan daadwerkelijk vervangen wordt.
 
Laatst bewerkt:
1x een prent was blijkbaar ook niet afdoende, dus een waarschuwing al helemaal niet :P
 
Soepele agenten zijn er wel, maar je hebt ook van die chagrijnige mierenneukers..
 
Mogelijk is dit een reden waarom ik geen Politieagent geworden ben.

Ik zou zelf geneigd zijn om een waarschuwing te geven. Maar zoals in mijn vorige tekst aangegeven, is het de vraag of het knipperlicht dan daadwerkelijk vervangen wordt.

Wel een onzin argument he.....Jij bepaald zelf of je bekeurd of waarschuwt. Nog een optie is een toner uitschrijven. Dan wordt afgesproken dat de knipperlichten weer naar orgineel worden hersteld en het op het bureau wordt getoond. Zoja, geen bon.
Zeker zo'n knipperlicht is ook een stuk veiligheid. Daar zijn niet voor niks regels voor. Als onduidelijk is waar je heen gaat wordt je daar als motorrijder ook niet blij van lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Ook weer aanwezig :W

Heb het ooit opgezocht en opgemeten, kwam er slordig gezegd op neer dat ze buiten je kentekenplaat moeten vallen/steken, dan is het goed.
 
Dit kwam ik tegen op Google

http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?f=70&t=31001
Artikel 5.4.54
Eisen
1. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers aan de voorzijde bedraagt tenminste 240 mm.
2. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers aan de achterzijde bedraagt tenminste 180 mm.

Wijze van Keuren
Lid 1 en 2: visuele controle, In geval van twijfel wordt de afstand tussen de richtingaanwijzers gemeten.
 
Er is een officieele afmeting inderdaad, maar komt er opneer dat ze naast je kentekenplaat moeten vallen.
Als ik een advies mag geven, doe het niet die geintergreerdelampen.
Ik ga ook kijken wat ik er van kan maken
 
naast je kentekenplaat?
ze hebben idd weinig nut als ze er achter verstopt zitten :X

ik kan ook nog wel de sjaak zijn, 'visuele controle' kan bij mij vast lopen.
1 is er altijd onder de roet :X maar, als ik hem gebruik is hij wel goed te zien!

ik ook present :W
week door duitsland/luxemburg/belgie/frankrijk gereden,
dat was geen straf :)
 
naast je kentekenplaat?
ze hebben idd weinig nut als ze er achter verstopt zitten :X

ik kan ook nog wel de sjaak zijn, 'visuele controle' kan bij mij vast lopen.
1 is er altijd onder de roet :X maar, als ik hem gebruik is hij wel goed te zien!

ik ook present :W
week door duitsland/luxemburg/belgie/frankrijk gereden,
dat was geen straf :)


Zeg gewoon dat ie smoked is....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan