Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nu in het Teotoburgerwald (gebied in Duitsland net voorbij Enschede) maar daar is het ook leuk sturen met de moto. Jammer dat ik nu met de voiture ben.
Ik heb nog wel een route liggen voor de motor.
Heeft iemand interesse om dit een zondagje te doen? Het is 7 kwartier rijden vanuit Purmerend, dus heen en weer in 1 dag kan makkelijk (al 2 keer gedaan).
Wel uitkijken voor de politzei.
Die kunnen ook heel goed onopvallend rijden.
Nog nooit last van gehad. Aangezien er niet zo heel veel motorrijders komen zijn de controles ook minimaal. Vrienden van mij wonen daar vlak bij (nog geen 10km weg), en die zeggen hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Dat gaan we niet vertellen, had je maar mee moeten gaan. :P
(maar ik zeg niets teveel als ik zeg dat ik spijt had dat ik mijn korte broek had vergeten)

Gevaarlijk om zo te beginnen als er al betaalde goederen nog geleverd moeten worden :+

Best bijzonder als de week ervoor er nog een pak sneeuw lag :o
ik zal mijn best doen om er volgend jaar weer bij te zijn.

Misschien had ik een geschenk aan Frere Joseph mee moeten geven. })
 
Laatst bewerkt:
Gevaarlijk om zo te beginnen als er al betaalde goederen nog geleverd moeten worden :+

Best bijzonder als de week ervoor er nog een pak sneeuw lag :o
ik zal mijn best doen om er volgend jaar weer bij te zijn.

Misschien had ik een geschenk aan Frere Joseph mee moeten geven. })
Wat je moeder kan, kan ik ook :+
 
Zeg Erwin, heb je gister weet een roei gehad, die zonnebril zo vroeg in de ochtend getuigd niet van veel goeds, blauw oog? :P


Anyway, woensdag!!!! Mocht het slecht weer worden, kunnen we altijd nog een kopie doen op de kermis. Toch?
 
Vanavond wordt niks Helaas, teveel mensen met verplichtingen.

Maar aankomend weekend schijnt mooi te worden, mensen zin in een rondje aankomend weekend?
 
Een weekend waarin je niet kunt motor rijden mag geen weekend genoemd worden toch?

Naar alle verwachtingen ben ik aanwezig
 
Laatst bewerkt:
Zeg Erwin, heb je gister weet een roei gehad, die zonnebril zo vroeg in de ochtend getuigd niet van veel goeds, blauw oog? :P


Anyway, woensdag!!!! Mocht het slecht weer worden, kunnen we altijd nog een kopie doen op de kermis. Toch?

Nee dat doen we niet in het gezicht.
Dat is te verdacht en roep vragen op..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan