Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Ik zou meneer gewoon bellen, is hij het wel dan zal je wellicht een nabestaande krijgen of geen contact.

Is hij het niet en neemt hij op, kan je toch aangeven dat je een bericht zag en meteen aan hem moest denken en dat je erom bezorgd was.
Ik zou het als prettig ervaren als mijn vaste motorzaak bezorgd belt om te checken of ik het wel of niet ben.
 
Zeker en kort en gezellig ritje.😁
En wat door het brullen van de motoren niet hoorbaar was, hoe gaat het met je. 🤓
 
Zo een vermoeden had ik al, maar ik wist het niet zeker haha. Het gaat goed met mij hoor, het leven van een papa gaat niet over rozen maar we mogen niet klagen :)

Ben je verhuist naar Ilpendam?
 
Nee, moest tanken. Volgens de boordcomputer nog 35 km te gaan 🤨
Dus de goedkoopste een beetje op route is dan zeilenmaker, dus achterom gereden
 
Zo, maar eens wat leven in dit topic maken.
En een plaatje doet meer dan een praatje.
IMG_20220713_203008.jpg
 
Een beetje laat, maar de Zuiderdijk is nu wel open in het weekend voor motoren, altijd leuk om te rijden.

Edit: wordt er hier eigenlijk voornamelijk afgesproken via WhatsApp? Of ook via het forum? (slechte timing om te vragen nu de winter voor de deur staat :))
 
Een beetje laat, maar de Zuiderdijk is nu wel open in het weekend voor motoren, altijd leuk om te rijden.

Edit: wordt er hier eigenlijk voornamelijk afgesproken via WhatsApp? Of ook via het forum? (slechte timing om te vragen nu de winter voor de deur staat :))
Dat is goed nieuws, maar voor mij is de winter stop begonnen. Dus volgend voorjaar weer opnemen in de rondjes NH.
En de animo om wekelijks/maandelijks een gezamenlijke ritje te doen is nihil, hier en in de whatsapp groep. (Of ze willen mij niet erbij hebben 🤔)
 
Onze standplaats is meestal Valgardena (Wolkenstein).
Vanuit daar kan je overal in de Dolomieten rijden, en zelfs een dagtrip naar de Stelvio en Gaviapas doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan