Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Nieuwe achterband is gescoord.
En ja hoor, het is rond en zwart geworden.
Een detail
 

Bijlagen

  • IMG_20210619_124004.jpg
    IMG_20210619_124004.jpg
    74 KB · Weergaven: 32
Vandaag de nieuwe achterband ingereden (of is het er iets uitgereden).
Wat natuurlijk al verwacht was, wat stuurt dat weer lekker. De achterband volgt weer mooi. Natuurlijk slecht te vergelijken met een afgereden vierkante band, maar deze geeft tot op dit moment vertrouwen kwa grip, ook met uit accelereren uit de bocht. ( Ja ik weet, heb maar 75 pk, maar toch)

PS, de Westfriese dijk ligt er goed bij (wink)
 
Na de laatste keer banden verwisselen de opmerking gekregen dat ik het wel iets schoner mocht aanleveren (beetje smetvrees Frank šŸ¤”), dus de motor maar weer eens het washok ingeduwd. En zie het resultaat, velgen weer bijna schoon. šŸ¤©
(Iemand een idee hoe/waar ik mijn velgen kan laten spuiten. Ik denk dat de jaren dag in dag uit ze niet goed hebben gedaan, ik trek de verf bladders eraf)
 

Bijlagen

  • IMG_20210624_122127.jpg
    IMG_20210624_122127.jpg
    256,3 KB · Weergaven: 29
Na de laatste keer banden verwisselen de opmerking gekregen dat ik het wel iets schoner mocht aanleveren (beetje smetvrees Frank šŸ¤”), dus de motor maar weer eens het washok ingeduwd. En zie het resultaat, velgen weer bijna schoon. šŸ¤©
(Iemand een idee hoe/waar ik mijn velgen kan laten spuiten. Ik denk dat de jaren dag in dag uit ze niet goed hebben gedaan, ik trek de verf bladders eraf)

Wij organiseren dit ook, neem aan dat je ook het de en monteren van de wielen erbij wilt uitbesteden?
Wat de kosten zijn heb ik geen flauw idee van, kan het wel eens navragen. Goedkoop verwacht ik niet...
 
Maar weer eens wat leven in dit topic brengen. De temperatuur gaat weer boven de 15 graden, dus het wordt tijd om weer op te stappen. (Ja ik weet het, ben een koukleum geworden)
 
Heeft iemand enig idee wie die 53-jarige Purmerender is die is overleden t.g.v. dat motorongeluk afgelopen woensdag op de Jaagweg in Ilpendam?
Ik vrees namelijk dat het een klant van mij is.....
 
Nee, als het degene is die ik denk dat het is dan is hij hier dit jaar nog niet geweest.
Maar ik kan hem moeilijk bellen of mailen om het hem te vragen. Is hij het wel krijg ik geen contact, en is hij het niet wat moet ik dan tegen hem zeggen?
 
zou ook kunnen natuurlijk. Het was "een driewielige motor"
Toen het net gebeurd was reed ik er op de motor langs, ik weet alleen dat het een donkere (waarschijnlijk zwarte) 3 wielige motorfiets was. Weet niet of je hier iets aan hebt. Op de foto's op het internet word ik ook niet wijzer van het merk/type.
 
Terug
Bovenaan Onderaan