Burgman 400 start/rij problemen bj 2000

HenryIV

Rookie
16 aug 2014
4
0
Wie is technisch en zou kunnen helpen met mijn Burgman 400 uit 2000. Hij start slecht en soms met een plofje, je moet dus echt lang 4sec. doorstarten soms tot 10 x. Als die dan toch start, sputtert die een beetje tot 60 kmh van 60 naar 100 is er vermogensverlies en voelje als of die af en toe en heel kort niet vonk of die paar vonkjes overslaat.

NOKKEN AS STREEPJES KOMEN NIET OVER EEN MET (AANGEGEVEN REF STAND VAN SUZUKI) KRUKAS "T" EN DRIEHOEK (KARTER OF POELIE OOG)

kan het zijn dat de nokkenas ketting uitgerekt is en ontsteking daardoor verlopen is?
kan het zijn dat een poelie spie gebroeken is??

Pickup spoel door gemeten en heeft de opgegeven ref waarden.

Wie heeft er ervaring mee of weet het ?????????
 
Wie is technisch en zou kunnen helpen met mijn Burgman 400 uit 2000. Hij start slecht en soms met een plofje, je moet dus echt lang 4sec. doorstarten soms tot 10 x. Als die dan toch start, sputtert die een beetje tot 60 kmh van 60 naar 100 is er vermogensverlies en voelje als of die af en toe en heel kort niet vonk of die paar vonkjes overslaat.

NOKKEN AS STREEPJES KOMEN NIET OVER EEN MET (AANGEGEVEN REF STAND VAN SUZUKI) KRUKAS "T" EN DRIEHOEK (KARTER OF POELIE OOG)

kan het zijn dat de nokkenas ketting uitgerekt is en ontsteking daardoor verlopen is?
kan het zijn dat een poelie spie gebroeken is??

Pickup spoel door gemeten en heeft de opgegeven ref waarden.

Wie heeft er ervaring mee of weet het ?????????

Hij staat dus niet op tijd (ik ben slecht in CAPSLOCKGEBRUIK, DAT KOMT NOGAL SCHREEUWERIG OVER)? Dan heb je je probleem gevonden toch?

Hoe kan het zijn dat ie van tijd af is? Nokkenasketting voorbij maximale lengte, nokkenaskettingspanner stuk, tandwielen versleten, you name it.
 
Terug
Bovenaan Onderaan