Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

Erg leuk filmpje over tijd invulling voor 50+, vutters en bejaarden :+


Tip van Sidebike. Niet mijn ding die ouwe meuk, maar ik denk dat er hier velen zijn die er erg van kunnen genieten.
 
Uit de oude (1962) doosch; een off-road zijspan met dubbellucht.

full
 
Erg leuk filmpje over tijd invulling voor 50+, vutters en bejaarden :+


Tip van Sidebike. Niet mijn ding die ouwe meuk, maar ik denk dat er hier velen zijn die er erg van kunnen genieten.

Leuk filmpje, ik ben vroeger wel op motorsloperijen geweest die ook zulke stapels oude meuk hadden liggen, in die tijd niet mijn ding.... Wat zou er nog van over zijn :?
 
Erg leuk filmpje over tijd invulling voor 50+, vutters en bejaarden :+


Tip van Sidebike. Niet mijn ding die ouwe meuk, maar ik denk dat er hier velen zijn die er erg van kunnen genieten.
Dit is ook geen leuke oude meuk. Het is allemaal Jawa CZ spul. Wonderlijk dat iemand de moeite heeft genomen om het te bewaren. Niet zo wonderlijk dat er geen vraag naar geweest is.
 
Dit is ook geen leuke oude meuk. Het is allemaal Jawa CZ spul. Wonderlijk dat iemand de moeite heeft genomen om het te bewaren. Niet zo wonderlijk dat er geen vraag naar geweest is.

Niet waar!!! Als op 0.53 de containerdeur opengaat zie ik als eerste een Puch Kikkerbek staan, die op 0.57 vol in beeld is.
Ben jij nou een Hollander, of ben ik nou een import Zeeuw? })
 
Zij blijft zo, was eigenlijk mislukt schilderklusje haha maar persoonlijk vind ik het wel mooi en past het goed bij het Bobber thema ;)

o ja pssst is al sinds maart 2009 zo
ik ben in 2005 begonnen met de aankoop van het frame voorvork rempedaal en wat klein spul
en telkens wat sparen kopen maken verbouwen etc ding is dus van de grond af gebouwd,
frame is van 1966, blok,bak en eindaandrijving waren van een schade ex marechaussee R80 rt uit 1983,
blok heeft al nikasil cilinders elektronische ontsteking, etc ik heb het er allemaal wat oude uitlate zien
span wiel was oorspronkelijk van een CB750 uit de jaren 70 en daar heeft Kobus uut Barneveld iets moois van gemaakt
Span is van een Dnepr, frame is verlaagd en ook de voortunnel is home made de bak is ook ingekort
Mooiste van zo'n eigenbouw is wel dat je hem gelijk kan maken zoals je wil en over elk onderdeel heb ik wel een verhaal :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan