Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Dat soort dingen had ik allemaal nog niet gezien. Ik was gewoon verbaasd over de design keuzes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is bijna zeker een broer van Trump maar durft daar niet voor uit te komenWat een droeftoeter. Je vindt het mooi of je dondert op. Ik denk dattie ook een vlaggetje van Trump heeft
Gaaf zie ook nog een bekende No 21 Richard met zijn XS650 ( nou ja iets groter ) blokkie erinBekijk bijlage 1991815
Even een plaatje van een heel trotse vader.
Lies is de bakkeniste van nummer 13, vol uithangen en toch een zwevend zijspanwiel, vasthouden, volhouden en kijken naar de volgende bocht.
Er is niks mis met een (klein beetje) zwevend zijspanwiel...sterker nog...minder rolweerstand/wrijving!Ja mooi! Een zwevend zijspanwiel zal vaker voor gaan komen, daar is deze combinatie gewoon gevoelig voor. Het zwaartepunt is een stuk hoger door de grote wielen en de zithouding van Henk in vergelijking met de meeste andere spannen die zijn gebouwd als kneelers met veel kleinere wielen. Bovendien is Henk ook niet echt een lichtgewicht. Meer dan er maximaal uit gaan hangen kan Lies niet doen, en dat doet ze vol overtuiging. Knap hoor.
Jawel, er is een mogelijkheid...bij de SAM zou zoiets toegelaten zijn.Jammer dat daar geen klasse voor is in Nederland.
Ik heb zo ongeveer alles liggen om zoiets te bouwen.
Of iets anders.
Wtf. Heel creatief, het zal best van z'n plek willen. Maar wie bedenkt zoiets. Heel gaaf.telt dit ook?
BMW Quad zelfbouw project
N.o.t.k.
≥ BMW Quad zelfbouw project — Quads en Trikes — Marktplaats
Voorzien van 2x BMW K100 motor; geen openbare wegtoelating gebouwd in ZwitserlandVeiling: - Sluitdatum: 29 apr 2024- Type: online- Website:link.marktplaats.nl
Laten we het op de urals houden, Dnepr had het al 60 jaar geleden met een differentieel opgelost. Plus in dit geval zijn de twee achterwielen onafhankelijk van elkaar aangedreven dus er zal prima mee te rijden zijn, het zal hoogstens af en toe een beetje wringen als de gasrespons niet helemaal soepel is maar daar merk je niets van met vier wielen. Er zijn best wel wat experimenten met losse wielmotoren, ook elektrisch, die prima werken. Het gaat pas fout als je 1 as met 1 motor wilt aandrijven, dan heb je iets van een dif nodig. Losse wielen geen probleem.Wel grappig, heel benieuwd naar de uitwerking/inregeling van het geheel... De motoren moeten exact gelijk schakelen..... Dat is denk ik met stangen e'd. nog wel redelijk op te lossen... Het blijven mechanische versnellingsbakken..
Maar hoe hebben ze het opgelost dat om fatsoenlijk rechtuit te rijden het gas exact synchroon moet zijn maar dat in de bochten het binnen en buitenwiel een verschillende draaisnelheid moeten hebben...
Of gaan ze er net als bij de aangedreven zijspan wielen van de Urals e.d. van uit dat er alleen maar op losse ondergrond geredern wordt waardoor er genoeg slip optreed?
Anders is er op verharde ondergrond niet mee te rijden.. Het is niet voor niets dat ook in electrische autos nog steeds gebruik wordt gemaakt van mechanische onzin als differentieels e.d. Wielmotoren zijn technisch mogelijk en nog efficienter; alleen het inregelen van de aansturing daarvan om bochten enzo mogelijk te maken is een nachtmerrie
Dat valt best mee hoor.Wielmotoren zijn technisch mogelijk en nog efficienter; alleen het inregelen van de aansturing daarvan om bochten enzo mogelijk te maken is een nachtmerrie