Amersfoort Topic deel 55 "De Ren-je-rot Editie"

:Y

je bent de goeiste *O*
De goeiste wil naar huis B|

Dan snel nog de laatste dingetjes halen, tassen zover mogelijk klaarzetten en morgen naar London *O*

Als we alles gaan zien wat we willen zien dan moeten we nog een keer terug denk ik, of heul snel lopen :P dus dat wordt maandag bijkomen op kantoor _O-

Net als de oppas van die kleine waarschijnlijk })
 
Hier een miniweekend van uhm... 4 dagen extra erop zitten... en dan nu nog ff 3 dagen gewoon weekend door zien te komen.
Drama :')

Lekker aan het uitwaaien op Texel.
Vandaag laatste dagje, met de hondjes weer naar t strand geweest, vanmiddag voor de zoveelste keer de sauna aan geslingerd ... luie zweet eruit :P
Zo nog lekker wat knagen/drinken en filmpie kijken en dan morgenochtend weer de boot op richting huis.

We zijn allebei zo relaxt geweest dat we beide een dag beroerd zijn geweest (volgens mij waren we aan vakantie toe :X )
 
Laatst bewerkt:
De goeiste wil naar huis B|

Dan snel nog de laatste dingetjes halen, tassen zover mogelijk klaarzetten en morgen naar London *O*

Als we alles gaan zien wat we willen zien dan moeten we nog een keer terug denk ik, of heul snel lopen :P dus dat wordt maandag bijkomen op kantoor _O-

Net als de oppas van die kleine waarschijnlijk })


Leuk! *D

Heel veel plezier, maar dat zal daar zeker lukken!
 
Hier een miniweekend van uhm... 4 dagen extra erop zitten... en dan nu nog ff 3 dagen gewoon weekend door zien te komen.
Drama :')

Lekker aan het uitwaaien op Texel.
Vandaag laatste dagje, met de hondjes weer naar t strand geweest, vanmiddag voor de zoveelste keer de sauna aan geslingerd ... luie zweet eruit :P
Zo nog lekker wat knagen/drinken en filmpie kijken en dan morgenochtend weer de boot op richting huis.

We zijn allebei zo relaxt geweest dat we beide een dag beroerd zijn geweest (volgens mij waren we aan vakantie toe :X )
Klinkt goed!

Zo'n groot strand is voor die beesten echt geweldig
 
Hier een miniweekend van uhm... 4 dagen extra erop zitten... en dan nu nog ff 3 dagen gewoon weekend door zien te komen.
Drama :')

Lekker aan het uitwaaien op Texel.
Vandaag laatste dagje, met de hondjes weer naar t strand geweest, vanmiddag voor de zoveelste keer de sauna aan geslingerd ... luie zweet eruit :P
Zo nog lekker wat knagen/drinken en filmpie kijken en dan morgenochtend weer de boot op richting huis.

We zijn allebei zo relaxt geweest dat we beide een dag beroerd zijn geweest (volgens mij waren we aan vakantie toe :X )
Op het beroerd zijn na klintk het als een lekker miniweekend :P *O*
 
:W
Halve dag op therapeutische basis gewerkt/aanwezig geweest :+
Kan nie wachten tot ik weer fulltime kan ...
 
*O* soms zit het mee.... :P
Maar vandaag zat het tegen -O-

Helaas zag een bestuurder van een Alto me niet aankomen en schoot de weg op (voorrangsweg en ik kwam nog van rechts ook, verdorie dubbel voorrang :P), ik kon niet meer op tijd remmen.

Resultaat:
Voorvork van de Fazer iet wat uit het lood
Krassen op de uitlaat
Remhendel verbogen
Voorband lek
Wat kleine krasjes
Spierpijn :X

Maar verder niets ernstigs gelukkig. :)
 
Maar vandaag zat het tegen -O-

Helaas zag een bestuurder van een Alto me niet aankomen en schoot de weg op (voorrangsweg en ik kwam nog van rechts ook, verdorie dubbel voorrang :P), ik kon niet meer op tijd remmen.

Resultaat:
Voorvork van de Fazer iet wat uit het lood
Krassen op de uitlaat
Remhendel verbogen
Voorband lek
Wat kleine krasjes
Spierpijn :X

Maar verder niets ernstigs gelukkig. :)
:o -O-
Da's k*t....

En nu????
 
Terug
Bovenaan Onderaan