kawasaki aanpas kunstwerk

Dat valt alleszins mee ja. Ben heel benieuwd hoe het straks allemaal gaat lijken. Zo ver als nu ben je geloof ik nog nooit geweest, voor dat je aan spuiten toe kwam lag alles al weer op zolder. Dus het lijkt er nu toch echt op dat het op de motor komt en (voorlopig ?) blijft. Achterkant wordt mooi, koplamp ben ik niet zo kapot van. Maar in kleur kan het nog hard meevallen....
 
Dan laat ik maar weer eens wat spuitwerk zien....... ;)
Frame en uitlaat bochten weer knap.
full

full

:W
 
Dat valt alleszins mee ja. Ben heel benieuwd hoe het straks allemaal gaat lijken. Zo ver als nu ben je geloof ik nog nooit geweest, voor dat je aan spuiten toe kwam lag alles al weer op zolder. Dus het lijkt er nu toch echt op dat het op de motor komt en (voorlopig ?) blijft. Achterkant wordt mooi, koplamp ben ik niet zo kapot van. Maar in kleur kan het nog hard meevallen....

Na het zien van de beelden van de nieuwe KTM 790 hollen de ideeen weer door mijn hoofd.
Dussssssssssss..........................................
Die ga ik dan wel op een ander slachtoffer uitvoeren t.z.t :Y
 
Dat valt alleszins mee ja. Ben heel benieuwd hoe het straks allemaal gaat lijken. Zo ver als nu ben je geloof ik nog nooit geweest, voor dat je aan spuiten toe kwam lag alles al weer op zolder. Dus het lijkt er nu toch echt op dat het op de motor komt en (voorlopig ?) blijft. Achterkant wordt mooi, koplamp ben ik niet zo kapot van. Maar in kleur kan het nog hard meevallen....

Deel deze gehele tekst met je. :t
 
En toen kwam iemand mijn spulletjes terug brengen *O* *O* *O*
full

Heb ik het weekend weer wat te doen. :Y
 
De opbouw is weer begonnen :Y
Knippers ook nog even in de achterzijde verwerkt.
Volgende week maar weer eens proberen te starten,en dan te horen wat voor brul de nieuwe demper geeft. })
 
gaat er zeker strak uitzien. vond hoe hij vorig jaar erbij reed maar niks. zo'r rare rode plexiglasplaat, maar nou wordt het weer een vette zrx ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan