Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Jappen zijn gewoon makkelijker te verkopen simpel zat die markt is veel groter.
De Nuda bij Star Twin die niet van hun is kost in vergelijk met die van hun ook aardig minder vlgs mij dus die zonder inruil van een Momo verkopen zal ze idd beter uitkomen.
Maar het zijn natuurlijk ook handelaren dus als ze een Momo kunnen pakken voor weinig doen ze dat ook net als Gebben.

Ik denk nu ffe hardop :

Als Gebben al bij je in de buurt zit qua inruilen op een nieuwe waarom pas je dan je verkoopprijs niet aan richting zijn inruilprijs en koop je de zijne voor wat minder want hij zal een Nuda ook wel graag kwijt zijn lijkt me met wat korting erop ?

Er is altijd een koper voor je Momo gebeuren maar met je huidige vraagprijs en in deze tijd kom je daar niet mee weg denk ik.
Vul maar eens zo,n formulier in waar ze motoren te koop vragen dan heb je direct een richtprijs van de handelsprijs.
Kijk dan voor jezelf eens wat dan een nette verkoopprijs zou zijn.
De jouwe heeft weinig gereden dat is voor veel mensen weer wat aantrekkelijker uiteraard.

Suc6 met de ver of aankoop van 1 van beide motoren ...

gr driver
 
Laatst bewerkt:
HP in Eemnes heeft er ook 1 staan .
Wordt veel over geschreven deze zaak maar als de motor aantoonbaar in orde is kun je deze daar zien en je Momo daar inruilen gaat um met deze verkoopprijs niet echt worden denk ik :+ :

HUSQVARNA NUDA 900 ABS BLACK SERIES ( DUURSTE UITVOERING )
BJ. 12-04-2014
KM. 4364
KL. ZWART
PR. € 7950 EURO
FABRIEKSGARANTIE / BOVAGGARANTIE
ORIGINEEL NEDERLANDS KENTEKEN / ORIIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE HUSQVARNA
RECHTSTREEKS VAN DE 1e EIGENAAR GEKOCHT
HISTORIE BEKEND. MET BOEKJES ( ZIE FOTO'S )
HUSQVARNA DEALER GELEVERD EN BEURT GEHAD
LET OP !!! ECHT NOG NIEUW !!! ( ZIE FOTO'S )
DE MOOISTE , DIKSTE EN SNELSTE SUPERMOTARD DIE ER IS !!!
 
Laatst bewerkt:
HP in Eemnes heeft er ook 1 staan .
Wordt veel over geschreven deze zaak maar als de motor aantoonbaar in orde is kun je deze daar zien en je Momo daar inruilen gaat um met deze verkoopprijs niet echt worden denk ik :+ :

HUSQVARNA NUDA 900 ABS BLACK SERIES ( DUURSTE UITVOERING )
BJ. 12-04-2014
KM. 4364
KL. ZWART
PR. € 7950 EURO
FABRIEKSGARANTIE / BOVAGGARANTIE
ORIGINEEL NEDERLANDS KENTEKEN / ORIIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE HUSQVARNA
RECHTSTREEKS VAN DE 1e EIGENAAR GEKOCHT
HISTORIE BEKEND. MET BOEKJES ( ZIE FOTO'S )
HUSQVARNA DEALER GELEVERD EN BEURT GEHAD
LET OP !!! ECHT NOG NIEUW !!! ( ZIE FOTO'S )
DE MOOISTE , DIKSTE EN SNELSTE SUPERMOTARD DIE ER IS !!!

Great minda think alike :)
Ik zag hem net ook staan, het enige wat jammer is is het ruitje hiervoor moet er wel geboord zijn in het originele kapje. Wellicht is dit origineel nog wel te bestellen?
Vrijdag wil ik langs stretta en hpmotoren.

Ik hou jullie wel op de hoogte!
 
Great minda think alike :)
Ik zag hem net ook staan, het enige wat jammer is is het ruitje hiervoor moet er wel geboord zijn in het originele kapje. Wellicht is dit origineel nog wel te bestellen?
Vrijdag wil ik langs stretta en hpmotoren.

Ik hou jullie wel op de hoogte!
2014 met weinig kms als dat ruitje het enigste is wat er aan mankeert zou ik niet moeilijk doen en kopen als dit je budget zou zijn.
Ruitje of reparatie moet vlgs mij toch wel te doen zijn ?
Ik ben nog niet helemaal thuis in het Nuda wereldje dus anderen kunnen je daar misschien een juist antwoord op geven ?
Is in vegelijk met andere is deze bij HP toch aardig goedkoper maar kijk wel heel goed of deze motor echt okee is .
Die bij Gebben is een 2012 model he !.
Geen probleem uiteraard mits de prijs er naar is .

Ik denk gewoon hardop mee he ! als je dat niet wil gewoon zeggen dan zwijg ik uiteraard.

Mijn budget ligt lager dus ik slaag voorlopig nog niet verwacht ik.
Heb jij al gereden met een Nuda of doe je net als ik doe vaak ...gewoon kopen en het avontuur aangaan ? :+

De Nuda bezitters zijn hier stil qua tips en prijzen geven ...Ik heb ook al gevraagt of de Duitse Nudaas hetzelfde zijn als de Nederlandse.
Ik denk van wel maar misschien zijn er toch dingen anders ?

gr driver
 
Laatst bewerkt:
We zijn niet stil maar ik heb geen idee van prijzen omdat de mijne niet weg gaat
Dus heb me ernog niet in verdiept en wil het ook niet weten denk ik :P

Ik ben altijd wel van het proefrijden maar dat zal je zeker aanstaan kan ik je verzekeren :9~
 
2014 met weinig kms als dat ruitje het enigste is wat er aan mankeert zou ik niet moeilijk doen en kopen als dit je budget zou zijn.
Ruitje of reparatie moet vlgs mij toch wel te doen zijn ?
Ik ben nog niet helemaal thuis in het Nuda wereldje dus anderen kunnen je daar misschien een juist antwoord op geven ?
Is in vegelijk met andere is deze bij HP toch aardig goedkoper maar kijk wel heel goed of deze motor echt okee is .
Die bij Gebben is een 2012 model he !.
Geen probleem uiteraard mits de prijs er naar is .

Ik denk gewoon hardop mee he ! als je dat niet wil gewoon zeggen dan zwijg ik uiteraard.

Mijn budget ligt lager dus ik slaag voorlopig nog niet verwacht ik.
Heb jij al gereden met een Nuda of doe je net als ik doe vaak ...gewoon kopen en het avontuur aangaan ? :+

De Nuda bezitters zijn hier stil qua tips en prijzen geven ...Ik heb ook al gevraagt of de Duitse Nudaas hetzelfde zijn als de Nederlandse.
Ik denk van wel maar misschien zijn er toch dingen anders ?

gr driver

Hey Driver,

Je mening wordt zeker gewaardeerd, nogmaals meerdere hersens weten meer dan 1.
Vooralsnog heb ik geen testrit gemaakt, ik durf op basis van de zitpositie, look van de motor, betrouwbaarheid van het blok en de vele recensies en ervaringen wel een gok te wagen.
In het geval van de Corsaro volstond een korte test rit en ik was verkocht. Ik vermoed dat de Nuda hetzelfde effect teweeg gaat brengen.

ABS en 2014 model is in mijn ogen aantrekkelijker. Vermoedelijk ga ik voor de optie om hem aan te schaffen zonder inruil, tenzij hij een goede prijs voor de corsaro gaat geven.q
Dit gaan we uiteraard allemaal nog zien.

Het lijkt me redelijk dat een los ruitje/kapje prima los aan te schaffen is, dus dit schrikt me ook niet af.
Ik heb het kenteken even ingevoerd bij de RDW en het is een Nederlandse motor (april 2014).
En maar 1 eigenaar gehad.
 
We zijn niet stil maar ik heb geen idee van prijzen omdat de mijne niet weg gaat
Dus heb me ernog niet in verdiept en wil het ook niet weten denk ik :P

Ik ben altijd wel van het proefrijden maar dat zal je zeker aanstaan kan ik je verzekeren :9~~
Hi, Ik weet dat iemand die al een Nuda heeft zich wslijk niet zo verdiept in de koop/verkoop prijzen maar misschien zijn er hier ook mensen bij die hun Nuda gebruikt gekocht hebben of zelf wat in de motoren zitten oid vandaar mijn opmerking.
Proefrijden hoeft voor mij ook niet echt ik durf zo,n Nuda wel zo te kopen dat deedt ik met de Momo ook die kocht ik via MF toen van Worldbeater en dat was gewoon een goede motor.

gr driver
 
Hey Driver,

Je mening wordt zeker gewaardeerd, nogmaals meerdere hersens weten meer dan 1.
Vooralsnog heb ik geen testrit gemaakt, ik durf op basis van de zitpositie, look van de motor, betrouwbaarheid van het blok en de vele recensies en ervaringen wel een gok te wagen.
In het geval van de Corsaro volstond een korte test rit en ik was verkocht. Ik vermoed dat de Nuda hetzelfde effect teweeg gaat brengen.

ABS en 2014 model is in mijn ogen aantrekkelijker. Vermoedelijk ga ik voor de optie om hem aan te schaffen zonder inruil, tenzij hij een goede prijs voor de corsaro gaat geven.q
Dit gaan we uiteraard allemaal nog zien.

Het lijkt me redelijk dat een los ruitje/kapje prima los aan te schaffen is, dus dit schrikt me ook niet af.
Ik heb het kenteken even ingevoerd bij de RDW en het is een Nederlandse motor (april 2014).
En maar 1 eigenaar gehad.
Op basis van de rdw gegevens die ik ook bekeken heb en bouwjaar ,kmstand lijkt deze wel okee.
Inruil van jouw Momo daar gaat je zwaar tegevallen dat weet ik nu al.
Ze geven je gewoon een jodenbod van rond de 4000 -4500 euro verwacht ik mede omdat deze Nuda ook niet te duur geprijsd staat.Als ze meer bieden valt het me mee.
Abs vindt ik voor mijn te kopen Nuda eventueel niet zo belangrijk ik kijk dan ook naar een 2012 model in eerste instantie zonder abs omdat die goedkoper zijn vlgs mij .

Maar nogmaals...ook een bedrag van rond de 7500 euro wil ik er niet aan uit geven mede omdat ik mijn Duc MTS 1000 en Voxan Cafe Racer wil houden.
De xjr 1300 zou moeten vertrekken als ik een Nuda zou kopen.

gr driver
 
Laatst bewerkt:
mijne is te koop voor 11k :-)
Sorry te goedkoop :+

Iedereen hier ook maar het beste enzow toegewenst voor 2015 en veel veilige Nuda kilometers zou ik zeggen.


DE NUDA 900

De meelezers/ster hier weten dat ik al een poosje rustig aan op zoek ben naar een gebruikte Nuda liefst in Black .
Waarom weet ik ook niet eigenlijk maar soms, heel soms zie ik er 1 in het wild en denk ik...toch wel mooi en apart zo,n ding en apart ligt me wel en mooi ook duszzz....dan ook nog het feit dat ze niet meer gemaakt worden en redelijk exclusief zijn ... *O* ...

Enige tijd geleden zag ik een 2012 zonder abs staan incl zijkoffers en daar heb ik toen op gereageerd.
Duitse motor op NL kenteken en rond de 9700 km gereden en gekocht bij een motorzaak dit jaar incl garantie begreep ik dus prima toch .
Motorzaak gebeld en die bevestigde de kmstand bij aanschaf en onderhoud ect was ook gebeurd.
De duitse motoren zijn tegenwoordig ook aardig aan de prijs en een Nuda daar kost ongeveer hetzelfde als hier met invoeren ect erbij .
rdw even gecheckt en toen over de prijs begonnen per telefoon en whats app met de aanbieder der Black Nuda 900

Ik vondt zijn beginprijs al netjes eigenlijk zeker gezien het feit dat er een ori koffersetje bijzit iedereen hier weet daar de prijs wel van neem ik aan ( en alles zou nog in zeer nette staat zijn dus daar ga ik dan ook maar vanuit voor het gemak) maar ik bood aardig minder wat niet lukte natuurlijk en sinds die tijd hebben we eigenlijk regelmatig heen en weer geapt in de trand van ...zakken met die prijs of bied eens wat meer dan. :+

Op een bepaald moment een prijs gemaakt en ik zou er heen gaan om te kijken maar na wat denken of toch twijfelen ? mede omdat ik mijn xjr1300 nog niet direct kwijt kon voor mijn prijs en wat ruimtegebrek thuis toch even netjes afgemeldt met de reden waarom wat hij jammer vondt maar verder geen probleem was voor hem.
Daarna ben ik o.a hier weer gaan (terug) lezen iedere keer en elders ook en wat you tube fillempies bekeken ect en iedere keer weer ...wel, niet, wel,niet en tegen welke prijs dan ?
Er staan hier al wat motoren en had ik de ruimte dan stonden er sowieso veel meer maar 4 wordt ffe lastig... :)

Gisteravond op de laatste dag van het jaar dacht ik om 23.00 uur toch nog ffe wat appen naar hem of ie in het oude jaar nog een Nuda kwijt wil en mijn bod iets verhoogt naar hem toe.
Na enige tijd reactie terug in de trand van ...ja,ja...leuke actie dus dit wil ik er nu voor hebben.
Rond 23.45 waren we er nog niet uit en zijn we eerst maar eens het nieuwe jaar ingegaan en om 0.45 uur heb ik weer een app gestuurd en er in vermeldt dat we bijna bij elkaar zijn qua prijs en dat ik het verschil wou delen en dat ik dan ook direct zonder de Nuda gezien te hebben een aanbetaling ging doen :Y

Redelijk verbaasd kwam er reactie terug en hij ging accoord met dien verstande dat hij het wel heel gewaagt vondt ofzoiets dat ik dit zo wou doen.
Toch maar even gebeld en hem uitgelegt dat we al een week of 6 of langer ermee bezig zijn en hij netjes en serieus overkomt met goede en nette informatie over zijn Nuda en dat ik het wel vertrouw .
Inmiddels de aanbetaling weggedaan en 1 deze dagen rij ik naar hem toe om de rest af te handelen als het goed is en zoniet...lezen jullie het ook wel :(

Mijn xjr1300 kan ik ook kwijt maar misschien dat ik hem elders ga stallen omdat ik dit toch wel een fraaie motor vindt eigenlijk dus weer...twijfel,denk.... _O-

gr driver
 
Laatst bewerkt:
...om het nieuwe jaar leuk te beginnen : klik !...



...veel plezier en voorspoed weer dit jaar...!
...en ik babbel en krabbel zo af en toe gewoon weer mee... ;)
Eerst de Nuda hebben dan shoppen maar ik denk dat ik de ori demper mooi genoeg vindt voorlopig.
Als deze nou zwart was dan... :+

gr driver
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd driver, in welke prijs range uiteindelijk aangekocht?
Dank je , prijs range ...hou ik even voor mezelf ivm eventuele door verkoop of latere verkoop :+
Heb wel eens spontaan een koopprijs genoemd openbaar van een motor dan biedt ik hem later te koop aan en krijg je dat gezeik van ...hij koste je toen zoveel en nu vraag je dit ...daarbij vergetende dat je misschien ook iets van kosten gemaakt hebt ?
Ik moet hier wel duurder aan dan ik wou maar vondt het koffersetje wel leuk erbij dat maakt het wel compleet .
En wachten op mijn vooraf bepaalde budget duurt dan nog 2 jaar denk ik dus toch maar overstag gegaan .

gr driver
 
Laatst bewerkt:
moeilijk te zeggen jaartal is vrijwel gelijk maar de km stand en wel/geen abs wel geen r type.. het is maar net wat de verkoper/koper ervoor willen geven.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, ik ben zelf aan het kijken en ben wel eens benieuwd naar de werkelijk betaalde prijzen t.ov. De vraagprijzen.
Dat was ik dus ook maar ik las / lees ook nergens de daadwerkelijke koop/verkoopprijzen dus heb maar gewoon een besluit genomen en de prijs rond gemaakt .

gr driver
 
De rijders van het eerste uur hebben ook te veel betaald dus waarom jij niet ? :+

Ik schreef dankzij de productiestop ook €1800 in het eerste jaar af :P


Ach ja, shit happens

T is maar geld uiteindelijk *:)
 
De rijders van het eerste uur hebben ook te veel betaald dus waarom jij niet ? :+

Ik schreef dankzij de productiestop ook €1800 in het eerste jaar af :P


Ach ja, shit happens

T is maar geld uiteindelijk *:)
1800 is peanuts in vergelijk met wat ik regelmatig heb afgeschreven met mijn motoren -O- Maar ja, Wat je al schrijft...Tis maar geld :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan