Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Voordat ik aan het kijken was naar accessoires, wilde ik deze of deze aanschaffen.
Totdat de bike die Markprinsen had gekocht op MP verscheen. Die was ook zeer interessant aangezien er al een PC V en volledige uitlaatsysteem gemonteerd zit. De standaard uitlaat maakt een leuk geluid, maar in mijn oren klinkt het nog mooier zo.

Accessoires voor de Nuda is vrij beperkt, waardoor het makkelijk kiezen is.
Wat ik in gedachte heb:
  • Ilmberger carbon tank cover, hielplaten, engine en sprocket covers, spatboord en hugger
  • Husqvarna carbon uitlaatsteun
  • Husqvarana two tone seat
  • CNC hendels
  • Domino snelgas
  • Strakkere spiegels
  • Kleinere knippers
  • Volledig uitlaatsysteem
  • Sport luchtfilter
  • PC V
  • Eigengemaakte tail tidy fabriceren
  • Sw Mototech as beschermers (zien er beter uit dan R&G, maar vrij prijzig)
  • Bursig motor stand

En alles kan worden bekostigd uit het huidige potje, omdat dit alles goedkoper is dan een Tuono v4 R aprc met soortgelijke km's *O*

Ben zeer jaloers op de nieuwe aanwinsten hier in dit draadje.
Maar voor nu moet mijn vuurblaadje het nog een jaartje volhouden.
Mooi verlanglijstje nu nog de droom laten uitkomen en je hebt een zeer complete Nuda.
Het enigste wat mij nu nog wel lijkt is die two tone seat van Husqvarna zelf met dat witte vlak erop en crashpads op het frame eventueel.
Andere demper wordt als ik er 1 neem de zwarte GPR denk ik die vindt ik wel mooi maar hoe dat klinkt weet ik niet .
De demper die op de Nuda R zit lijkt me ook wel eventueel die is toch net wat fraaier dan die op de 900 lijkt me.

Verder weet ik nog niet wat ik erbij wil mede omdat ik nu nog even afwacht op wat andere opties die misschien komen of niet en in dat geval ga ik me de komende winterse weken lekker op internet bewegen op zoek naar Nuda spul...
 
Goede avond word nog druk met de nuda in nederland.
Maar goed idee snijkamp zou leuk zijn als het dit jaar wel lukt.
Heb ook weer zin om te rijden dat het maar snel maart mag zijn
 
Wat is een goede maand om de nudameet te plannen?

Maart? Niet te koud en ruim voor alle vakantieperikelen?
Of toch net mei? Ietsie heterder..
 
maart? veel te koud!

10917349_637902436332153_7931343335478839924_n.jpg
 
Wat is een goede maand om de nudameet te plannen?

Maart? Niet te koud en ruim voor alle vakantieperikelen?
Of toch net mei? Ietsie heterder..
Maart kan nog frisjes zijn denk ik dus misschien April ?..dan beginnen in mijn motorleven meestal weer de eerste openingsritten en is het nog ruim voor Hemelvaart en Pinkster weekende uitjes en Juny / July is het indien haalbaar weer vakantie ritten of weekendjes weg .
Augustus ook vaak vakantieperiode voor velen .

Begin Mei ?...
 
1. Dank u. :) Neemt niet weg dat u hier in dit topic (wellicht door het Husqvarna Nuda-enthousiasme gedreven?) ook steeds vaker met vlotte pen een stukje wegschrijft. :Y

2. …..Dan hebben we het inderdaad over dezelfde motorfiets…..

3. Mooi moment. ;) Nog een vraagje daarover; wanneer is het eigenlijk de eerste keer geweest dat u überhaupt een Nuda in real life heeft gezien?

4. Dat gaat inderdaad gruwelijk snel tegenwoordig.

5. Kan ook (haast) niet anders. 't is ook een geweldig apparaat, zo'n Husky.
Uw vriendin heeft eveneens haar motorrijbewijs? O-)

6. .....Hmmm, 3 zegt u..... 'k Zal het zo even vragen of dat dhr. Prinsen nog iets te doen heeft, zo ergens in het voorjaar.7. Dat zijn toch best wat accessoires, die u zo in ene mee naar huis heeft genomen driver.
Met name zo'n kofferset is toch wel serieus geld. Dat hangt nu toch maar even, dankzij die package deal, aan uw Nuda te bungelen.

8. Is zeker een mooie collectie motoren die u thans bezit driver. 't Leven kan mooi zijn. *D

1. Klopt, maar mijn schrijfstijl haalt het bij lange na niet bij de jouwe -O-

2... :Y

3.Vlgs mij ergens in 2013 bij/boven Amsterdam richting Assendelft toen , Dat heb ik eerder ergens gemeldt dacht ik.

4.....

5. :N

6. ...en 4 is natuurlijk weer leuker misschien dan :+ ....

7. Totale nieuwwaarde der accesoires rond de 1000 / 1100 keiharde eurootjes en ook al zijn de koffers wat gebruikt vindt ze gebruikt maar eens tegen een gunstige prijs. Nu zag ik echter ook dat er door de Huskie fabriekleverancier ook zijtassen zijn of waren als ik het goed heb althans en die zijn naar ik aanneem beduidend goedkoper ?

8.Mee eens ...
 
Laatst bewerkt:
Maart kan nog frisjes zijn denk ik dus misschien April ?..dan beginnen in mijn motorleven meestal weer de eerste openingsritten en is het nog ruim voor Hemelvaart en Pinkster weekende uitjes en Juny / July is het indien haalbaar weer vakantie ritten of weekendjes weg .
Augustus ook vaak vakantieperiode voor velen .

Begin Mei ?...


de grap 'voorin mei? of achterin jou?' is te makkelijk en zal ik daarom ook niet maken hier...

:+

maar begin mei is fine by me! :]
 
je bent toch geen watje of nie? :P

wij als offroadrijdende achterhoekers bij 3 graden en mist....

kom op kom op kom op nou!

:X :+
Toen ik zo oud als jouw was reedt ik bij -8 en ijzel ook off/ inn the sloot oid maar nu ben ik een jaartje of 25 ouder dus nu rij ik liever bij + 20 en droog weer al lukt dat laatste net als die 20 + ook lang niet altijd -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan