MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

*Radiateur afpersen/repareren/vervangen ivm kleine schade van contact met voorband.
*Achterhub revisie
*Alarm opnieuw laten certificeren voor verzekering
* motor afstellen op de testbank
* service van voorvork en schokbreker

Dat was het voorlopig wel. Grote beurt met kleppenstellen is al net gedaan.
Mooie motor! Voor het geval je de radiator en/of schokbreker gaat vervangen, beiden heb ik hier nog liggen en zijn te koop. Verder ook nog en set BlackStone Tek carbon velgen.

Harry
 
Dan gooi ik er weer eens een paar foto's tegenaan. Hij is klaar!
full

full
 
Ziet er erg tof uit!!

Nu iedereen weer wakker is heb ik gelijk een vraag..
Vrijdag wilde ik na 3 weken geen tijd gehad te hebben de MV weer uit de garage halen.(we zouden met de mannen en vrouwen met wie we normaal rijden meerijden in een de bruidsstoet van vrienden)
tot ik onderweg er naar toe, na het eerste stukje recht door +-120km/u bijna niet tot stilstand kwam bij het stoplicht... ik vond hem al wat raar sturen (gewoon k*t) wat blijkt na de vakantie in Duitsland die we hadden met de motor zijn mijn voorvorken lek....

Iemand tips over waar ik dat moet laten doen? ook ivm met opnieuw afstellen ofzo? is dit een bekend probleem? moet ik juist wel of juist niet originele keringen?

al vast bedankt!
Gaat om mijn MV Agusta Brutale 750S :)
 
Ziet er erg tof uit!!

Nu iedereen weer wakker is heb ik gelijk een vraag..
Vrijdag wilde ik na 3 weken geen tijd gehad te hebben de MV weer uit de garage halen.(we zouden met de mannen en vrouwen met wie we normaal rijden meerijden in een de bruidsstoet van vrienden)
tot ik onderweg er naar toe, na het eerste stukje recht door +-120km/u bijna niet tot stilstand kwam bij het stoplicht... ik vond hem al wat raar sturen (gewoon k*t) wat blijkt na de vakantie in Duitsland die we hadden met de motor zijn mijn voorvorken lek....

Iemand tips over waar ik dat moet laten doen? ook ivm met opnieuw afstellen ofzo? is dit een bekend probleem? moet ik juist wel of juist niet originele keringen?

al vast bedankt!
Gaat om mijn MV Agusta Brutale 750S :)

Hoi ik weet niet of het een bekend probleem is en ik weet ook niet of Maastricht te ver weg is ;) , maar
BRS in Maastricht heeft de mijne een service beurt gegeven. Top goser die giga veel weet van veringen.
 
Ziet er erg tof uit!!

Nu iedereen weer wakker is heb ik gelijk een vraag..
Vrijdag wilde ik na 3 weken geen tijd gehad te hebben de MV weer uit de garage halen.(we zouden met de mannen en vrouwen met wie we normaal rijden meerijden in een de bruidsstoet van vrienden)
tot ik onderweg er naar toe, na het eerste stukje recht door +-120km/u bijna niet tot stilstand kwam bij het stoplicht... ik vond hem al wat raar sturen (gewoon k*t) wat blijkt na de vakantie in Duitsland die we hadden met de motor zijn mijn voorvorken lek....

Iemand tips over waar ik dat moet laten doen? ook ivm met opnieuw afstellen ofzo? is dit een bekend probleem? moet ik juist wel of juist niet originele keringen?

al vast bedankt!
Gaat om mijn MV Agusta Brutale 750S :)
Steenslag op de binnenpoten?
 
Geen steenslag te zien! Dus daar ben ik al blij mee.
Maastricht is inderdaad best wel ver! Woon zelf in de buurt van Tiel namelijk.

En wat zullen ongeveer kosten zijn?
 
Als je in de buurt van Tiel woont is dat bijna een no brainer.
Ik zou zeker HK Suspension kunnen aanbevelen!
 
Als je in de buurt van Tiel woont is dat bijna een no brainer.
Ik zou zeker HK Suspension kunnen aanbevelen!

Bedankt voor de tip! Die ga ik eens bellen. Ik had er wel eens van gehoord maar dacht dat ze alleen race deden.
Goede ervaringen met dit bedrijf?
 
Yep... erg prettige en goede zaak!
En als ik MF mag geloven ben ik niet de enige die er zo over denkt ;)
 
Maandag avond dan breng ik hem:)
Moeten de remblokken nu ook vernieuwd worden? Ik weet dat dat bij oldtimers wel altijd gedaan word als er rem vloeistof op is gekomen.
Is dat bij olie van de voorvork ook zo? Of gewoon goed schoonmaken met remreiniger?
 
Bedankt voor de tip! Die ga ik eens bellen. Ik had er wel eens van gehoord maar dacht dat ze alleen race deden.
Goede ervaringen met dit bedrijf?

Hele goede zaak! Super service en kennis. Bovendien kun je als je wilt zelf ter plekke je poten er uit halen.

Kom er zelf ook en zou niets anders kiezen. Had upgrade skf kerringen genomen
 
Beste Agusta rijders. :W

Welke Agusta racer ( ken enkel de f4 1000 van plaatjes) is geschikt voor langer kerels 1,96.

Of zijn de mv agusta f4 1000 . 750 kleine motoren?

Bedankt alvast.
 
Beste Agusta rijders. :W

Welke Agusta racer ( ken enkel de f4 1000 van plaatjes) is geschikt voor langer kerels 1,96.

Of zijn de mv agusta f4 1000 . 750 kleine motoren?

Bedankt alvast.

Mijn 750 is echt een stuk krapper dan de fireblade. Zie bovenstaande foto.
Maar MarkTT heeft jaren op zo'n ding geraced en die was ook best lang.
 
Mijn 750 is echt een stuk krapper dan de fireblade. Zie bovenstaande foto.
Maar MarkTT heeft jaren op zo'n ding geraced en die was ook best lang.

Was er al bang voor :Y

Van een fireblade weet ik dat die ook krapjes zitten als je lang bent ;)

Zit er bij de MV dan verschil 750 - 1000 of de 1078 in model hoogte lengte.
 
Was er al bang voor :Y

Van een fireblade weet ik dat die ook krapjes zitten als je lang bent ;)

Zit er bij de MV dan verschil 750 - 1000 of de 1078 in model hoogte lengte.
Ik heb zelf een F4 gehad en ben 2 meter. Ruimte zat op en MV had wel de voetsteunen versteld naar achter.
Maar dit kan standaard op de f4 1000.
 
Terug
Bovenaan Onderaan