K&L brug of toch een andere?

LouisG

MF'er
29 mrt 2010
65
0
Ursel, Belgie
Nadat de zoveelste datona/powerplus/hbm brug is beginnen lekken en niet meer vlot omhoog wilt heb ik vandaag de knoop doorgehakt, er moet een goede motorbrug komen!

na wat rondkijken is mijn oog gevallen op de k&l mc655 belangrijkste twee redenen hiervoor zijn grote hefhoogte (120cm) en elektrische bediening met compacte hydro unit ingebouwd (geen gedoe meer met voetpompen of veel te luidruchtige persluchtpompen)

Nu vroeg ik mij af als K&L gekend zijn door jullie en als dit een aan te raden brug is.
Of zijn er andere/betere bruggen op de markt voor dit geld?

Alvast bedankt *O*
 
Voor dat geld zijn er zeker wel fatsoenlijke alternatieven.
Ik ben zelf erg gek met een Marolo brug. Hefhoogte is voor mij ook erg belangrijk, de Marolo is ook 120cm (afhankelijk van type).
Verder veel gebruikte professionele bruggen zijn estrax en bikelift.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben deze week naar verschillende bruggen gaan kijken en uiteindelijk heb ik toch de K&l mc655 besteld met bijhorende wielklem. Deze lag mij het best qua ergonomie en functionaliteit. Enige nadeel is dat het een maand levertijd is dus een maand nog afzien met de oude brug :-/
 
En alleen een degelijke pomp/cilinder is geen optie...
Ik heb zelf een pomp van een vrachtwaggel, 24v motor eraf geflikkerd en een normale erop, en dito cilinders....
Kun je alle onderdelen van krijgen, en is kwalitatief ietsjes beter dan de babipangang cilinders
 
Terug
Bovenaan Onderaan