Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

iemand nog intresse in een mra ruitje?
hij is gewoon als nieuw,hij is wel relaxt, je pakt minder rijwind,
maar hij is toch iets te groot naar mijn zin .
kost nieuw 100 euro, mag voor 5 tientjes weg


DSC01005.jpg


DSC01004.jpg
 
Das minder dan 6000km per setje
Is wel erg weinig cker omdat de eerste set originele zijn.
Remmen is angst.
Angstig typje ?


we zullen samen eens moeten gaan rijden dan zullen we zien of ik angst heb.
ik heb ondertussen wel van suzuki een nieuwe ste remschijven en remblokken gekregen maar het probleem dat de rem blijft slepen is er nog altijd.
 
we zullen samen eens moeten gaan rijden dan zullen we zien of ik angst heb.
ik heb ondertussen wel van suzuki een nieuwe ste remschijven en remblokken gekregen maar het probleem dat de rem blijft slepen is er nog altijd.
Ga eens langs bij verpaalen , Rene is erg handig.
Die weet vast een oplossing.
 
Dit topic in men favorieten gezet en al helemaal doorlopen :Y

Ik rij nu met een honda CBR 600rr, leuke en snelle moto 8-) maar na 5 jaar begin ik naar iets anders te verlangen :]

Steeds met race motoren gereden R6/R1/600rr maar voorlopig staat een GSX-S 1000 performance op men verlang lijstje 8-)
Ik wil eens een brute moto, met een breed plat stuur, rechte zithouding en een groot hooligan gehalte O-) }) :+

heb al heel wat info/foto's/filmpjes opgezocht en het verlangen wordt alleen maar groter :+
Dus wie weet :9
 
Ben er zeer content mee zitten ook 2 veschillende db killers in mocht hij te luid naar je zin zijn
Heb er nu geen in zitten en het blijft zo
Is een volledige lijn van ixil
 
Ben er zeer content mee zitten ook 2 veschillende db killers in mocht hij te luid naar je zin zijn
Heb er nu geen in zitten en het blijft zo
Is een volledige lijn van ixil
Zou toch ook Ff bij hoegee langsgaan .
Weet je cker dat hij goed wordt afgesteld en niet te arm loopt.
 
ja wordt ook gedaan ben aan het wachten op licentie van Suzuki belgie om hem op full power te zetten en dan wordt hij volledig gefine tuned
 
ja ze hadden 2 type's gemaakt gehad de sx1 en nog een andere
Die andere was mooier maar daar kwam dat probleem bij voor en ze hebben hem uit de handel genomen
Die had 2 bovenliggende uitgangen
 
ja ze hadden 2 type's gemaakt gehad de sx1 en nog een andere
Die andere was mooier maar daar kwam dat probleem bij voor en ze hebben hem uit de handel genomen
Die had 2 bovenliggende uitgangen
Ah oke, zou nu dus goed moeten zijn.

:)
 
Goedenavond,

Ik ben Dennis uit Rotterdam en sinds enkele maanden ook trotse bezitter van een zwart/rode gsx-s. Inmiddels ook al wat dingen veranderd zoals een Power Commander en gelijk af laten stellen op de bank. Werdt namelijk ook lichtelijk gestoord van de gasresponse. Maar na deze modificatie heb ik inmiddels geen klagen meer.
 
nog een rotterdammer met een roodzwarte :+ :t

zijn er al mensen die andere (kleinere) spiegels hebben?
Ik stoor me steeds meer aan die grote mickey mouse oren op dat ding |(

zou het trouwens leuk zijn om wat fotos in de beginpost te zetten van de gebruikers van dit topic?
 
Laatst bewerkt:
Ik rij momenteel met een bandit 650 maar ik twijfel om volgend jaar voor een gsx-s 1000 of 750 te gaan. Ik weet dat ze een pak meer koppel hebben dan mijn 650 maar hoe sturen ze en zijn ze goed te temmen?
 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem fantastische vindt rijden. Stuurt lekker licht en gaat goed door de bochten. En hij is zeker goed te temmen. Standaard rijdt hij op lagere snelheden wat hakkerrig door de gasresponse. Maar lees inmiddels verschillende verhalen over een modificatie van de ecu die dit euvel moet verhelpen. Mijn dealer wist door overigens twee maanden geleden nog niets van toen ik naar de modificatie vroeg. Dus ik heb inmiddels een Power Commander laten monteren en opnieuw af laten stellen op de testbank. Maar goed wat ik vind vindt een ander misschien weer niet. Ik zou zeggen maak een uitgebreide testrit en laat je verrassen.

Succes!!
 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem fantastische vindt rijden. Stuurt lekker licht en gaat goed door de bochten. En hij is zeker goed te temmen. Standaard rijdt hij op lagere snelheden wat hakkerrig door de gasresponse. Maar lees inmiddels verschillende verhalen over een modificatie van de ecu die dit euvel moet verhelpen. Mijn dealer wist door overigens twee maanden geleden nog niets van toen ik naar de modificatie vroeg. Dus ik heb inmiddels een Power Commander laten monteren en opnieuw af laten stellen op de testbank. Maar goed wat ik vind vindt een ander misschien weer niet. Ik zou zeggen maak een uitgebreide testrit en laat je verrassen.

Succes!!
Dank je wel,dat ga ik komend jaar zeker doen. En ook eens de 750 testen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan