Motor-Forum

Select Forum

Suzuki GSX-S 1000

GSX-S 1000

Reg. datum:
23 sep. 2006
Gisteren het eerste ritje samen gereden..

DSC_4902.JPG

Het was wel erg koud :X maar ik had wel warme handen door de handvatverwarming *O* *O*
GSX-R 750 K9
GSX-R 750 K8
GSX-R 600 K6

GSX-R600 K8

Reg. datum:
11 sep. 2009
Dank u, gix-addict en brander

Ik ga eerst wel eens kijken voor een leuk uitlaatje.
En dan nog ff donker ruitje er op. En dan vind ik de motor wel klaar eigenlijk. Wil er niet weer zoveel aan verbouwen als de vorige (dat zeg ik nu hoor....😝)
OWNER OF A SUZUKI GSX-R600 2008 WHITE

Reg. datum:
13 mrt. 2017
quote:
GSX-steR schreef op 16 april 2017 @ 09:59:

[...]

Dan heb ik je gezien 8-) :+ :W

Leuk, jullie kwamen net aanrijden dan?

Wilde een groter rondje rijden , maar vond het ook wel fris, later kwam het zonnetje erbij en werd het lekkerder.

Bevalt heel goed de Special R Edition, super geluid en power in overvloed. Al moet ik bekennen dat ik nog niet de nog niet de hogere regionen van het toerenbereik heb opgezocht. Er zit dus nog veel meer in 😀😉
Gr.

Reg. datum:
13 mrt. 2017
Leuk stel motoren hebben trouwens 👍

Zie ook dat je een handig duo seat tas hebt op de GSX.
Gr.

GSX-S 1000

Reg. datum:
23 sep. 2006
quote:
Ed30 schreef op 16 april 2017 @ 16:20:
Leuk stel motoren hebben trouwens 👍

Zie ook dat je een handig duo seat tas hebt op de GSX.

Dank je ;) We waren met de auto. *D De GSX-R 1000 is nieuw. Donderdag opgehaald *D *D

De tas is de Held Tenda tas. Tijd geleden gekocht bij motorkledingcenter. De tas kan je eraf ritsen. Echt super handig.
GSX-R 750 K9
GSX-R 750 K8
GSX-R 600 K6

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
GSX-steR schreef op 16 april 2017 @ 10:13:
Gisteren het eerste ritje samen gereden..

[afbeelding]

Het was wel erg koud :X maar ik had wel warme handen door de handvatverwarming *O* *O*

super combi :}

GSX-R ook echt weer een gave fiets :}
" Those Who Risk Nothing, Do, Achieve,& Become Nothing" DJ

" Just Because You’re Breathing, Doesn’t Mean You’re Alive" GM

Suzuki GSX-R1000 2014

GSX-S 1000

Reg. datum:
23 sep. 2006
quote:
gix-addict schreef op 16 april 2017 @ 18:46:

[...]

super combi :}

GSX-R ook echt weer een gave fiets :}

Thx *D
GSX-R 750 K9
GSX-R 750 K8
GSX-R 600 K6

GSX-S 1000

Reg. datum:
02 nov. 2012
Leuk setje zo op de foto GSX-ster!

Dat tasje ziet er cool uit trouwens!

GSX-S 1000

Reg. datum:
02 nov. 2012
Wie heeft er korte hendels op de Suus en van welk merk?

GSX-S 1000

Reg. datum:
23 sep. 2006
quote:
Dinky73 schreef op 16 april 2017 @ 19:14:
Leuk setje zo op de foto GSX-ster!

Dat tasje ziet er cool uit trouwens!

Vrouwen en tassen O-) O-)
GSX-R 750 K9
GSX-R 750 K8
GSX-R 600 K6

Reg. datum:
13 mrt. 2017
@GSX-SterR

Vind die kleur van de GSX-R ook heel mooi. Heb jij er ook al opgereden, of mag je dat niet 😉

Ik vind het wel handig om wat me te kunnen nemen op de motor, dus ga eens kijken naar zo'n tailbag. Een tanktas lijkt mij wat minder.
Gr.

GSX-S1000

Reg. datum:
05 mei. 2013
Vandaag mn gsx-s1000 op de rollerbank bij motoport Rockanje laten testen...mooi resultaat...152 pk en 120 nm op t achterwiel...dit is wel met bodis uitlaat zonder dempers... Suzuki geeft 146pk en 106 nm op...Ik ben er iig blij mee

IMG-20170417-WA0001_resized[1081].jpeg
GSX-R600 K6-K8-L0--->GSR750 L3-->GSX-S1000 L6

GSX-S 1000

Reg. datum:
23 sep. 2006
quote:
Ed30 schreef op 17 april 2017 @ 13:35:
@GSX-SterR

Vind die kleur van de GSX-R ook heel mooi. Heb jij er ook al opgereden, of mag je dat niet 😉

Ik vind het wel handig om wat me te kunnen nemen op de motor, dus ga eens kijken naar zo'n tailbag. Een tanktas lijkt mij wat minder.

Ik heb er nog niet op gereden maar ga het zeker wel doen. Eerst iets warmer worden :X
GSX-R 750 K9
GSX-R 750 K8
GSX-R 600 K6

Duke GT

Reg. datum:
17 sep. 2003
quote:
ron gsx650f schreef op 17 april 2017 @ 15:40:
Vandaag mn gsx-s1000 op de rollerbank bij motoport Rockanje laten testen...mooi resultaat...152 pk en 120 nm op t achterwiel...dit is wel met bodis uitlaat zonder dempers... Suzuki geeft 146pk en 106 nm op...Ik ben er iig blij mee

[afbeelding]

Meeste geven meer als 146 pk.
Meeste standaard GSX-S geven ri 160 pk.
Een goed beeld krijg je als je met andere gsx-s en op dezelfde bank gaat.
Mijne is bij hoegee gedaan.
Wil wel een keer met een paar gsx-s en op dezelfde bank om de verschillen te zien.
WISH IT - DREAM IT - DO IT!!! - IF SOMETHING SUCKS IT BETTER BE YOU'RE GIRL!!

GSX-R600 K8

Reg. datum:
11 sep. 2009
quote:
Brander schreef op 19 april 2017 @ 19:30:

[...]

Meeste geven meer als 146 pk.
Meeste standaard GSX-S geven ri 160 pk.
Een goed beeld krijg je als je met andere gsx-s en op dezelfde bank gaat.
Mijne is bij hoegee gedaan.
Wil wel een keer met een paar gsx-s en op dezelfde bank om de verschillen te zien.

Zaterdag 22 april pitstopdag bij Ten Kate nieuwleusen, er komt ook, zoals gewoonlijk, een testbank te staan. Het is voor mij in de buurt, maar weet niet hoe ik met werk uit kom zaterdag. En in de middag weer verplichtingen.
Dus dat zou een idee zijn dan...😉
OWNER OF A SUZUKI GSX-R600 2008 WHITE

.....Own the racetrack

Reg. datum:
08 aug. 2007
quote:
Dinky73 schreef op 16 april 2017 @ 19:17:
Wie heeft er korte hendels op de Suus en van welk merk?

hiero!! ik heb de Pazzo's van mijn Gixxer overgezet, staat echt mooier en goeie kwaliteit!
Suzuki GSX-R 750 2014!

Reg. datum:
25 mei. 2014
Gisteren is mijn GSX-S1000F met Yoshi R11 en decat op de bank gegaan bij Hoegee. Hij heeft de ECU getuned met Woolich, ongeveer 2 uurtjes is hij bezig geweest. Ik ging voornamelijk omdat de motor onderin erg nerveus liep. Het is na de aanpassingen in de ECU een heel stuk minder maar nog niet helemaal weg. Wel is de gasresponse een stuk directer. Ook loopt de motor een stuk minder zuinig, maar dat is niet gek aangezien hij eerst veel te arm liep.

Op de dyno grafiek is te zien dat ik over de hele linie iets PK's en NM's heb gewonnen, met een piek van 161PK en 115NM.

http://i.imgur.com/bsZteSw.jpg

Duke GT

Reg. datum:
17 sep. 2003
quote:
Intrexion schreef op 22 april 2017 @ 12:05:
Gisteren is mijn GSX-S1000F met Yoshi R11 en decat op de bank gegaan bij Hoegee. Hij heeft de ECU getuned met Woolich, ongeveer 2 uurtjes is hij bezig geweest. Ik ging voornamelijk omdat de motor onderin erg nerveus liep. Het is na de aanpassingen in de ECU een heel stuk minder maar nog niet helemaal weg. Wel is de gasresponse een stuk directer. Ook loopt de motor een stuk minder zuinig, maar dat is niet gek aangezien hij eerst veel te arm liep.

Op de dyno grafiek is te zien dat ik over de hele linie iets PK's en NM's heb gewonnen, met een piek van 161PK en 115NM.

[afbeelding]
klopt dat duurder lopen doet mijne ook.
Loopt wel nu als een kogel.
En idd gas reactie is erg direct maar dat went vanzelf.
WISH IT - DREAM IT - DO IT!!! - IF SOMETHING SUCKS IT BETTER BE YOU'RE GIRL!!

GSX-S1000

Reg. datum:
05 mei. 2013
Mooi resultaat! Ik wacht eerst nog ff de nieuwe ecu af voordat ik de kat er tussen uit haal.
GSX-R600 K6-K8-L0--->GSR750 L3-->GSX-S1000 L6

Way of Live

Reg. datum:
31 mrt. 2017
Hoi Allemaal,

zoals gezegd zou ik aangeven of mijn gsxs na de nieuwe ECU (31) geen aan uit effect meer heeft.

Vandaag bij vd POl motoren in helmond 1000 km beurt plus nieuwe Ecu en een R&G radiator guard.

Na gereden te hebben na de montage is het effect weg... Pfff zo wat een verschil, rijd nu een stuk soepeler....

Ik wil toch ook even kwijt, dat ik perfect geholpen ben bij van de Pol Motoren. fijne mensen, nemen de tijd voor je... mag ook wel eens gezegd worden...

gr kees

Reg. datum:
23 apr. 2017
Mijne is vorig jaar ook getuned bij Hoegee zonder kat en met yoshimura uitlaat,ook voornamelijk voor het slechte lopen onderin.
Bij mij was het na tuning eerder slechter als beter behalve een zeer felle gasreaktie.
Ik ben twee keer terug geweest en is wat aan de afstelling veranderd en nu loopt ie goed maar is de gasreaktie weer iets minder fel maar dat vind ik niet erg.
Wel is het zo dat bij heel veel motoren de TPS sensor niet goed staat,deze regelt de gasklepopening bij toerental en snelheid.
Ik heb deze zelf met behulp van een multimeter en een adapterkabel afgesteld dit luistert supernauwkeurig maar het resultaat is super.
Hannie

Reg. datum:
25 mei. 2014
quote:
Suzukihans schreef op 23 april 2017 @ 10:43:
Mijne is vorig jaar ook getuned bij Hoegee zonder kat en met yoshimura uitlaat,ook voornamelijk voor het slechte lopen onderin.
Bij mij was het na tuning eerder slechter als beter behalve een zeer felle gasreaktie.
Ik ben twee keer terug geweest en is wat aan de afstelling veranderd en nu loopt ie goed maar is de gasreaktie weer iets minder fel maar dat vind ik niet erg.
Wel is het zo dat bij heel veel motoren de TPS sensor niet goed staat,deze regelt de gasklepopening bij toerental en snelheid.
Ik heb deze zelf met behulp van een multimeter en een adapterkabel afgesteld dit luistert supernauwkeurig maar het resultaat is super.

Is het onderin nu helemaal zonder stotteren bij jou? Bij mij is het een stuk beter (als in ik kan nu vanaf 20km/u in zijn 1 zonder koppeling rijden ipv 40km/u voorheen zonder stotteren), maar nog niet helemaal weg. Ik heb nog niks met de TPS gedaan, kan je hier makkelijk bij?

GSX-S 1000

Reg. datum:
02 nov. 2012
Mijne is helemaal origineel en aan/uit effect en stotteren is helemaal weg.
Je merkt eigenlijk pas hoe waardeloos het was nadat het verholpen is.

Suzuki GSX-S1000 '16

Reg. datum:
24 jan. 2016
quote:

Een late reactie van mij maar passen de originele pinkers er op?

Reg. datum:
23 apr. 2017
Is het onderin nu helemaal zonder stotteren bij jou? Bij mij is het een stuk beter (als in ik kan nu vanaf 20km/u in zijn 1 zonder koppeling rijden ipv 40km/u voorheen zonder stotteren), maar nog niet helemaal weg. Ik heb nog niks met de TPS gedaan, kan je hier makkelijk bij?

Bij mij is het helemaal weg, het stotteren was weg nadat de ecu door Hoegee bijgeregeld was na de tweede keer.
Ik had nog wel een aan/uit effect en dat is nu weg door de TPS sensor bij te stellen maar daar heb je eigenlijk een speciale adapterkabel voor nodig en een multimeter(de waarde moet tussen de 1.10 en 1.14 volt zitten biij een warme motor)
Primary TPS zou kunnen zijn de sleutel tot RUK ??? ,dit is een 49 pagina lang onderwerp en uitleg over de TPS sensor op het Amerikaanse GSX-S1000 forum (gsx-s1000 org)
Dit staat bij de techniek sectie; vormgeving en wijzigingen,wel even vertaalprogamma aanzetten.
Hannie

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.