Het grote motorkamperen Topic Deel 3

waar slaapt men

  • Slaapmatje

    Stemmen: 60 53,6%
  • Slaapzak

    Stemmen: 9 8,0%
  • Alleen thuis

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mag partner niet weten..

    Stemmen: 7 6,3%
  • luchtbed....

    Stemmen: 36 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek meer iets waar je samen kunnen liggen, wel zo leuk met je vriendin ;) haha
Wel een goed adres om te onthouden voor de andere ritjes die op de kalender staan.

Dan koop je er toch 2 en maak van die 2 één 2-persoons.

(Of je moet héél dicht tegen elkaar kruipen, dan passen jullie samen in een 1-peroons. :) )
 
Laatst bewerkt:
Slapen in een wijnvat is altijd leuk. Start - Mosel Camping

Gezellige camping. Goed restaurant. Top personeel.

Nee ik werk er niet, heb ook geen aandelen ;)

Je zou bijna aandelen kopen ;) goed idee zeg, ziet er echt goed uit! Zeker leuk om eens heen te gaan, ik zie dat het goed loopt want alles is al vol voor de komende tijd '(
 
Zoek meer iets waar je samen kunnen liggen, wel zo leuk met je vriendin ;) haha
Wel een goed adres om te onthouden voor de andere ritjes die op de kalender staan.

Ze hebben ook tweepersoons kamers. Maar dan betaal je natuurlijk meer.

Overigens lag ik een keer op zo'n slaapzaal met 6 Zweedse motorrijdsters....




Not! Geintje, in my dreams... ;)
 
Ik heb een vaste aan de jiffy (google op sidestand extender), maar dat is ook omdat ik veel offroad rij en dus vaak op losse ondergrond sta. Voor op de camping voldoet een simpel plankje natuurlijk ook prima. Kleine tip, maak een touwtje aan het plankje, dan kan je het plankje gelijk omhoog trekken en hoef je niet al zittend op je motor te klooien om je plankje van de grond te pakken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vaste aan de jiffy (google op sidestand extender), maar dat is ook omdat ik veel offroad rij en dus vaak op losse ondergrond sta. Voor op de camping voldoet een simpel plankje natuurlijk ook prima. Kleine tip, maak een touwtje aan het plankje, dan kan je het plankje gelijk omhoog trekken en hoef je niet al zittend op je motor te klooien om je plankje van de grond te pakken.

Goed plan, doe ik. :t
 
Wat gebruiken jullie als jiffy-plaatje op de grond op de camping?
Ik heb tijdens mijn vakanties in de tanktas altijd een multiplex plankje bij me.
Bij slappe bodem, kan ik 'm altijd zo uit de tas pakken, met op dat moment nog beide voetjes aan de grond.
Voor het oppakken ben ik nog steeds lenig genoeg.
 
Laatst bewerkt:
full


Gewoon al jaren een simpel plankje met touw. Is toevallig wat dik nylonkoord omdat ik dat waarschijnlijk toen voor handen had. Met een knoop erin blijft het mooi hangen ergens bij de koppelingshendel.

Ik heb wel eens de vraag gehad van iemand op de camping waar dat touw voor was en toen maar gezegd dat dat moest voorkomen dat de motor 's nachts om zou waaien... :X
 
Die heb ik nog niet eens meegeteld :+
Nummer 5 dus.

Ik vond het voor de winter wel een handige oplossing, in de zomer blijft hij gewoon thuis.

ik heb er ook 1 gekocht gisteren. Volgens mij is hij gelijk ingepikt door de jonge dames, dus volgens mij zal ik er nog 1 moeten kopen :+ ;)
 
Ik weet niet in welke leeftijdsklasse ik nu beland ben, maar als je niet meer kunt bukken om je plaatje te pakken....... _O- _O-
Zal best handiger zijn om hem aan een touwtje van de grond te plukken. Heb er geen ervaring mee, ik gebruik het plaatje niet. Op de Cruisers zit meestal een grote voetplaat.
 
Laatst bewerkt:
Voor een paar euro een nylon snijplankje gekocht rond gezaagd met de decoupeerzaag en voila.
Geen touwtje, ik kan nog bukken met de motor tussen mij knieën.
Alleen nog even leren de motor in zijn versnelling laten staan, bergop of bergaf.
Motor optillen gaat slechter dan het plankje opbergen.
Mijn leeftijdsklasse is trouwens 70+ De nieuwe 60 dus :)
 
Bij aankomen plankje uit de tas en onder de jiffy. Dan op de middenbok zetten, plankje weg.
En bij wegrijden ( met bagagerol en zo achterop) op de steppen gaan staan en een beetje heen en weer rommelen totdat je weer op de wielen staat.
 
Ik weet niet in welke leeftijdsklasse ik nu beland ben, maar als je niet meer kunt bukken om je plaatje te pakken....... _O- _O-
Zal best handiger zijn om hem aan een touwtje van de grond te plukken. Heb er geen ervaring mee, ik gebruik het plaatje niet. Op de Cruisers zit meestal een grote voetplaat.
62+ en ik kan het plaatje nog makkelijk gewoon met de hand oppakken...................
Mss als ik straks boven 80 ben dat ik er ook een touwtje aan vast knoop.

Een iets groter voetplaatje gaat je op een drassige camping niet helpen.
 
Hangt wel een beetje af van hoe hoog je motor is, of hoe lang je armen zijn . Ik ben wel benieuwd naar foto's van deze acrobaten !
 
Ik weet niet in welke leeftijdsklasse ik nu beland ben, maar als je niet meer kunt bukken om je plaatje te pakken....... _O- _O-
Zal best handiger zijn om hem aan een touwtje van de grond te plukken. Heb er geen ervaring mee, ik gebruik het plaatje niet. Op de Cruisers zit meestal een grote voetplaat.
Voor t merendeel der motoren is t dat t plaatje onbereikbaar is als je er op zit.
Zeker met natte ondergrond en volle bepakking.
 
Die van mij is niet zo hoog.
fQ_mkhS9Rj1kW44yfJykIqcaPMJnfKxVEyYf3lbX5gd56NMaHY9hK8aFrdj67IF--mQnaF8hHKHIRqI-RD0fpHkAQ4Zfyxp3wC9_WdnHPxsl8xwNjXTUjRMUT1pzbXLQr_RlhMpKRNTegTvpjsb6lC-hSJZbtZpN5RWtqLa-6mo9OeCpQk97BrrofQXRi9nFhGnaLehpjm41pxa3gvdNvT8T2PvRNW_IuG7ohWWJ4zECPDCfsr70NNMGYykl9ytNJg41d1bx4Y6imTbjKE52DMB3Yt_SVKMI5GNWLJC_e-HidbX7v_GZd72bMDZX-gjQOVtjhYBWzlSIYc7ZbRIiwQtLDCA5UhnromMRYUOr67AJ6PcnOVjPnMb2qh_x8HRODWxUxWSv1xemnFh2OnHZJi4ZrMR84lzcnGblGvIzgxoYfMAGOFoZ6ycOPRFEL8ecSw65PmlnWqKPWyZYWsTqI9zypjB8xoF8hIrldcMGbgBqicn-KfkAc7wgLeiZdadx8d9Q69YVPz8Ly5oLcOW1PLC4u-ydwnjVPiNh_7pc6mrZk4Ddqo_RLrZTleuSdDXAsQwO3vWVfl1QYzcdlF3F2PaOKzCoRbvSXoH0tJF19yJG3ovLAjqeWxpB8qvsQPtP9ab3SqdrNbpd3KAN_lz_KDDmMKdX7I2H86hMDbSn2A=w1315-h878-no

En er zit inderdaad een grote voetplaat op. En drassige campings laat ik links liggen, slapen ook niet zo lekker.
Maar helemaal eens, met een hoge motor met kleine voetplaat is een plankje/plaatje met een touwtje wel handig.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan