injectoren schoonmaken

radja

MF'er
16 mei 2005
34
0
nijmegen
Goede morgen,

Weet iemand misschien hoeveel volt ik op de injectoren moet zetten om deze open te laten gaan,ik wil ze namelijk Schoonmaken.
Ik heb een aantal baterij geprobeerd maar dat werkt niet en waarmee kan ik ze schoonmaken ikheb gehoord dat het met remreiniger kan vande action of moet het met iets anders?
Ik heb een suzuki gsxr srad uit 1998 alvast bedankt bedankt.
Gr Radja
 
Hoi ik weet niet of 12 volt goed is met te veel volt kan je de spoel doorbranden geloof ik.
Ik moet de injectoren schoonmaken omdat de motor niet start en akik de injectoren test op het bankjr van de motor er maar uit 2 wat benzine komt.

Gr Radja
 
misschien heel vreemd wat ik nu ga zeggen...
Als er maar uit 2 benzine komt, zijn de andere dan niet defect, of je aansturing niet goed..
2 tegelijk defect is uitzonderlijk, en injectoren maak je schoon omdat ze doorlekken, niet omdat ze niets afgeven....... lijkt mij dacht ik zo tis maar een wilde gok
 
Mijn motor werkt op 12 volt maar de aansturing van de injectoren kan dit terug regelen, zie op internet filmpjes dat ze het met eem batterij doen dus dan zouden ze minder volt gebruiken.
Ik wil de injectoren schoonmaken omdat de motor niet start en de benzinepomp het wel doet.
Dus daarom wil ik de injectoren los proberen en gelijk schoonmaken,het kan ook nog zijn dat de pomp wel pompt maar niet genoeg druk opbouwt dat probleem wil ik hierna gaan bekijken de motor loopt wel 3 seconden als ik Deo in de luchtinlaat spuit.
 
Op hoeveel volt werkt jouw motor?

het is niet omdat de lampen en de accu 12V zijn, dat de injectoren ook op 12V werken. praktisch alle sensoren werken op +/-5V.

en wat lees ik in verschillende Kawa-manuals ? Be sure to connect bulbs (12V 3-4W) in series. The bulb works as a current limiter to protect the solenoid in the
injector from excessive current.
 
Dat dacht ik al maar hoeveel volt dat weet ik niet.
Ik hoop dat iemand hier op het forum dat weet.
Maar weet ook niemand of ik remreiniger kan gebruiken om de injectoren door te blazen.

Radja
 
Goede morgen,

Weet iemand misschien hoeveel volt ik op de injectoren moet zetten om deze open te laten gaan,ik wil ze namelijk Schoonmaken.
Ik heb een aantal baterij geprobeerd maar dat werkt niet en waarmee kan ik ze schoonmaken ikheb gehoord dat het met remreiniger kan vande action of moet het met iets anders?
Ik heb een suzuki gsxr srad uit 1998 alvast bedankt bedankt.
Gr Radja


ik heb het ze zien doen met een 9V batterijtje.
 
Ik ga het wel proberen met verschilde voltages, en ik herhaal mij zelf omdat ik graag wil rijden naar 16 maanden niet rijden i.v.m. een hernia.
Als ik de injectors kan door spuiten is dat weer een ding wat ik kan uitsluiten waarom de motor niet wil starten(heb er al nw bougies,benzine in gedaan hij loopt wel 3 sec op deo via de luchtinlaat)
Gr Radja
 
Goed morge motor broeders

De injectoren gaan open met een 9 volt baterij ben ze nu aan het schoonmaken met
Wynns injector plus cleaner hoop dat het schoon wordt nu

Gr Radja
 
Laatst bewerkt:
Heb de injectoren schoongemaakt maar hij loopt nog steeds niet word wordt er gek van van.
Weet iemand hoe ik de brandstofpomp kan controleren, hij pompt wel als ik de slang er naast houdt maar hoeveel moet hij geven?
 
Goede avond,

Het probleem is opgelost ik heb de brandstofpomp uit de tank gehaald en tot mijn verbazing zag ik dat de slang van het pompje naar het filter er maar half opzat,daardoor kon hij geen druk opbouwen.
Zie foto's
Moet de pomp er nog wel een keer afhalen want hij lekt nu benzine,moet even een nieuwe pakking bestellen.
Een ander voordeel is nu wel dat ik nieuwe bougies heb schone injectoren en schone benzine.
Weet iemand waar ik die pakking kan krijgen behalve bij de dealer.
 
Goede avond,

Het probleem is opgelost ik heb de brandstofpomp uit de tank gehaald en tot mijn verbazing zag ik dat de slang van het pompje naar het filter er maar half opzat,daardoor kon hij geen druk opbouwen.
Moet de pomp er nog wel een keer afhalen want hij lekt nu benzine,moet even een nieuwe pakking bestellen.
Een ander voordeel is nu wel dat ik nieuwe bougies heb schone injectoren en schone benzine.
Weet iemand waar ik die pakking kan krijgen behalve bij de dealer.
 
Mooi dat ie weer loopt,vaak zijn het simpele oorzaken.

Ik vraag me wel af waarom sommige mensen voor een origineel onderdeeltje niet naar een dealer willen?Alsof ze lepra hebben :?
Bedoel,hoeveel kun je nu te veel betalen voor een pakking?
 
Terug
Bovenaan Onderaan