Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Geldt niet alleen voor spiegels maar ook voor die lelijke nederlandse grote kentekenplaat met alle toeters en bellen wat er volgens de regeltjes allemaal op moet zitten.
Ik heb nu een steuntje aan de uitlaatbeugel gemaakt.
Er zit nu geen reflector meer onder de nl plaat (wat moet) en geen kenteken verlichting (wat ook moet).
De knippers zitten nu verwerkt in het achterlicht (wat niet mag).

Fijn land toch al die eeuwige regeltjes. :o
 
Ik heb ook geen verlichting. Eigenlijk enkel ooit bij mijn eerste motor gehad, maar daar ging de spanningsregelaar (Suzuki!!!) op een gegeven moment kapot waardoor het ledje defect was geraakt.

Een F)@*#(@*#)(@ dure Rizoma kentekenplaathouder van 130 euro ofzo. Dat was meteen de laatste keer dat ik zo'n achterlijk dure kentekenplaathouder heb gehad en sindsdien nooit meer kentekenverlichting. Op de 600RR ook gewoon altijd een beugel om de demper heen. Nog nooit commentaar gehad van de politie daar over.

Een reflector. Wat is dat? :+ *D
 
He het heeft gereden :9


Ik al vanaf mijn ongeluk niet meer '(

Moet ook eerlijk zeggen dat ik er 0,0 zin in heb ...


Knieën gaan langzaam en mijn arm ga nog extra foto's laten maken
:N niks gereden, staat nog altijd stil, volgend jaar zal hij wel in de verkoop gaan , is nu toch geen tijd om te verkopen :Y
Is niet goed als je er geen zin meer in hebt :N
Het genezen zal nog wel even duren :?
 
Ik heb ook geen verlichting. Eigenlijk enkel ooit bij mijn eerste motor gehad, maar daar ging de spanningsregelaar (Suzuki!!!) op een gegeven moment kapot waardoor het ledje defect was geraakt.

Een F)@*#(@*#)(@ dure Rizoma kentekenplaathouder van 130 euro ofzo. Dat was meteen de laatste keer dat ik zo'n achterlijk dure kentekenplaathouder heb gehad en sindsdien nooit meer kentekenverlichting. Op de 600RR ook gewoon altijd een beugel om de demper heen. Nog nooit commentaar gehad van de politie daar over.

Een reflector. Wat is dat? :+ *D
Haha zit hier ook niet op :N
full
 
Bar-end spiegeltjes zijn denk ik beter voor tussen de files. Ze komen zo laag dat ze onder de spiegels van auto's door gaan.

Mijn knippers heb ik ook in mijn achterlicht en nog nooit problemen mee gehad. Knippers voor wel, deze zijn ook chinees en veel te zwak in het daglicht.

Fender eliminator ben ik ook nog naar op zoek maar nog geen goede kunnen vinden voor een redelijke prijs. AlieXpress lijkt ze niet te hebben. Heeft ook geen haast. Originele taartschep zonder knippers staat nog best aardig.
 
:N niks gereden, staat nog altijd stil, volgend jaar zal hij wel in de verkoop gaan , is nu toch geen tijd om te verkopen :Y
Is niet goed als je er geen zin meer in hebt :N
Het genezen zal nog wel even duren :?


Herstel gaat minder heb betere dagen gehad.

Privé valt het een en ander ook tegen ;)
 
Van het weekend ben ik al lekker opgeschoten met de racer. Hij is nu behoorlijk ver gestript, maar de Arrow bochten zitten erop en de Akra-demper ook. Het pair-systeem is eraf alleen heb ik geen goed bitje in de doppenset om de kleine schroefjes los te halen die de membraamplaatjes(?) op hun plek houden. Die schroefjes moeten era, omdat anders de afdekplaatjes niet goed afsluiten.

Ook de servomotor van de uitlaatklep eruit gehaald. Nutteloos ding bij een volledig systeem. Jammer dat je dan weer een eliminator moet kopen, omdat je motor niet meer zal starten. Zo blijven we lekker bezig.

Van het weekend nog een aantal klusjes op te lossen:
Luchtfilter
Andere stuuruitlag-beperkers
Schakelstangetje
Afdekplaatjes pair-

Uiteraard de motor weer in elkaar zetten. Er liggen nogal wat onderdelen verspreid over de garagebox :P

zoek op servo buddy of je moet zelf handig zijn en er zelf een solderen het schema vindt je op 600rr .net
 
Het gaat altijd te langzaam met dat soort zaken. Heb geduld ;)
Hoewel dit soort advies altijd makkelijk is om te geven en niet zozeer om je eraan te houden als je er last van hebt :X


liever dat het klaar is morgen dan over een half jaar.

mijn vooruitzicht is minder .. echter ..
geduld hebben ... hehehe ik kan je zeggen als ik mijn bokszak nog had hangen dan was die al helemaal naar de vaantjes geweest .. ( kickboksen tijdje gedaan )

sins begin september geen krachttraining meer gedaan, door het ongeluk en nog wat prive dingen ben ik daar wel finaal klaar mee. het geduld hebben dan ;)
 
in het kader van foto's heb ik er weer een paar geupload,

brommerd staat er zo nu bij

full
 
maat van mij heeft en helpt mij enorm

middagje carbon folie wrappen geprobeerd ;) als ik zin heb doe ik het nog keer over ;)
en dan de rest van de circuitkuipen gaan we dan ook doen

full
 
net even vluchtig op je yt kanaal gekeken ;) 8-)

Thanks. Was het wat?

Komend seizoen komt de CBR600rr ook wat meer in beeld. Motor wordt nu klaargemaakt voor het circuit (blijft wel straat legaal) en ben ik gesprek met wat circuitdag aanbieders om goed in beeld te brengen hoe zo'n dag in zijn werk gaat. Planning is van beginner, Lelystad, naar gevorderd te gaan, Assen. Politiecircuit, Zandvoort en Zolder staan dan ook nog op de planning. Ben benieuwd of het gaat lukken. In ieder geval erg veel zin om het circuit op te gaan!
 
Goede ervaringen hier met Motorsport Lifestyle :Y

Bij hen begonnen in groep 1 (onder begeleiding) met een allereerste circuitdag. Mag nu inmiddels in groep 3 vrij rijden :]

Goede organisatie, goede marshalls, alles goed :Y

Wel strikt allemaal volgens planning, schema e.d. maar dat draagt schijnbaar mee aan het geheel.

Zij rijden niet op Lelystad. Nu moet ik zeggen dat Lelystad mij het minst uitnodigt van alle circuits in NL omdat deze zo klein is.

Op Zandvoort haal ik de 6e versnelling al niet eens met standaard vertanding. -O-

Nu zal dat ook wel deels aan mij liggen! Harder die laatste bocht uitkomen wellicht. O-)
 
Laatst bewerkt:
maat van mij heeft en helpt mij enorm

middagje carbon folie wrappen geprobeerd ;) als ik zin heb doe ik het nog keer over ;)
en dan de rest van de circuitkuipen gaan we dan ook doen

[afbeelding]

Maatjes van mij wrappen er ook op los.

Wel leuk voor de verandering ipv spuiten!

Ik heb daar geen geduld voor. _O-
 
Thanks. Was het wat?

Komend seizoen komt de CBR600rr ook wat meer in beeld. Motor wordt nu klaargemaakt voor het circuit (blijft wel straat legaal) en ben ik gesprek met wat circuitdag aanbieders om goed in beeld te brengen hoe zo'n dag in zijn werk gaat. Planning is van beginner, Lelystad, naar gevorderd te gaan, Assen. Politiecircuit, Zandvoort en Zolder staan dan ook nog op de planning. Ben benieuwd of het gaat lukken. In ieder geval erg veel zin om het circuit op te gaan!


ooh of het wat was ? jawel je besteed er genoeg tijd aan. :Y

zolder is en ben ik het vaakst te vinden, :9 mocht ik fysiek en mentaal herstelt zijn kun je een dag meepikken op zolder ( ik doe zelf de sprint races ) mocht er niks onverwachts gebeuren de komende maande.
iets met de goden verzoeken B| :') :') :')

mocht je nu echt wat willen leren dan kan ik je mettet aanraden. heb ik meer geleerd dan op zolder en assen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan