MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow, ook weer terug in Nederland. :W

Onderweg de SS52bis gereden (Plöckenpass, grens Italië en Oostenrijk) en hoewel die weg eigenlijk werd afgeraden voor caravans, kan ik je vertellen dat haarspeldbochies met een auto-caravancombinatie bijna net zo leuk is als op de motor ;) :] :] Het asfalt in Oostenrijk was trouwens om te huilen zo slecht :')

Nog iets gemist de afgelopen week?
 
We hebben je tweede baantje nog gespot in Italië :P

full
 
Sow, ook weer terug in Nederland. :W

Onderweg de SS52bis gereden (Plöckenpass, grens Italië en Oostenrijk) en hoewel die weg eigenlijk werd afgeraden voor caravans, kan ik je vertellen dat haarspeldbochies met een auto-caravancombinatie bijna net zo leuk is als op de motor ;) :] :] Het asfalt in Oostenrijk was trouwens om te huilen zo slecht :')

Nog iets gemist de afgelopen week?

Zonder pijntjes terug dan? Mbt het asfalt
 
Laatst bewerkt:
Sow, ook weer terug in Nederland. :W

Onderweg de SS52bis gereden (Plöckenpass, grens Italië en Oostenrijk) en hoewel die weg eigenlijk werd afgeraden voor caravans, kan ik je vertellen dat haarspeldbochies met een auto-caravancombinatie bijna net zo leuk is als op de motor ;) :] :] Het asfalt in Oostenrijk was trouwens om te huilen zo slecht :')

Nog iets gemist de afgelopen week?

Welkom terug :)

Ik kan me daar werkelijk geen voorstelling van maken dat je die pas leuk vindt met een caravan. Dat gaat mijn inlevingsvermogen net voorbij. Leuk dat jij er wel van genoot. :P
 
Sow, ook weer terug in Nederland. :W

Onderweg de SS52bis gereden (Plöckenpass, grens Italië en Oostenrijk) en hoewel die weg eigenlijk werd afgeraden voor caravans, kan ik je vertellen dat haarspeldbochies met een auto-caravancombinatie bijna net zo leuk is als op de motor ;) :] :] Het asfalt in Oostenrijk was trouwens om te huilen zo slecht :')

Nog iets gemist de afgelopen week?

Of de rest van de weggebruikers dat ook vonden...? :+

haarspeldbocht_530_3100.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tikkie vroeg, maar is die bomber zo luid dan?


Een motor uit 1966 moet voldoen aan de technische eisen van die tijd, mits origineel. Aangezien er originele uitlaten onder zitten maakt de motor legaal wat meer geluid dan de huidige motoren.

Ik ben al een paar keer aangehouden om het geluid, maar de fiets is technisch in orde, de dempers zitten er keurig in. Vooral met hard accelereren (relatief natuurlijk), met het gas vol open maakt de motor nogal wat geluid, een diepe harde droge roffel, aangevuld met het inlaat geluid van de luchtfilters.

Volgas op de snelweg (zo rond 8000 rpm) maakt de motor erg veel geluid, maar valt dat niet zo op (ouderen doen wel eens het raampje open als ik naast ze rijd om in te halen, vaak gaat het duimpje dan ook omhoog :Y .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een motor uit 1966 moet voldoen aan de technische eisen van die tijd, mits origineel. Aangezien er originele uitlaten onder zitten maakt de motor legaal wat meer geluid dan de huidige motoren.

Ik ben al een paar keer aangehouden om het geluid, maar de fiets is technisch in orde, de dempers zitten er keurig in. Vooral met hard accelereren (relatief natuurlijk), met het gas vol open maakt de motor nogal wat geluid, een diepe harde droge roffel, aangevuld met het inlaat geluid van de luchtfilters.

Volgas op de snelweg (zo rond 8000 rpm) maakt de motor erg veel geluid, maar valt dat niet zo op (ouderen doen wel eens het raampje open als ik naast ze rijd om in te halen, vaak gaat het duimpje dan ook omhoog :Y .

Machtig! Khoop echt dat ik met mn vader ook eens rustig met wat oud grut kan beginnen om uiteindelijk ook zo'n prachtige klassieker te kunnen gaan opknappen! :}
Bij mij gaat het raampje ook open dan hoor trouwens ;) *O*
 
BTW, ik zag net een anderhalf uurtje geleden een mooie oldtimer Honda met dito kenteken bij de stoplichten bij de carpoolplaats van Huizen linksaf slaan, terwijl ikzelf rechtsaf richting de A27 ging. Was jij dat SS400?
 
Ja, dat zou kunnen, ben daar geweest aan het eind van de middag :Y, ik kwam uit Almere vanaf de A27. Was je op de motor of auto ?

Vandaag naar een klant geweest in Friesland, leaseauto maar even laten staan, prachtig rijweer en mooie rit, Heen om 6 uur vanmorgen weg, alleen binnendoor gereden, werkelijk fantastische rit. Terug gedeeltelijk binnendoor, de stevige trek dreef mij naar de snelweg bij Emmeloord, dus gas erop en knallen maar (de CB450 heeft marginale klepseals), dus eens in de zoveel tijd even flink heet stoken om alles lekker schoon branden kan geen kwaad O-)

Was het deze ?

full


Ik heb alleen nog maar klassiekers, geen moderne motor meer, dus alle motorritten zijn ook ritten op m'n klassiekers.

Tanken jullie trouwens wel eens bij Tamoil in Huizen ? (kruising centuurbaan / nieuwe kerklaan) ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:Y en ben er trots op :+

Moguh.. :Z

Hier ook aan de arbeid.. O-)

Koffie lekker.. :Y

Afgelopen zaterdag (op de snelweg) KLAP versnellingsbak kaduk |(
Badkamer lek.. B|

Ongeluk komt in drieen toch ? whats next :?
auw :o :X en al de 3de of heb je nu wel een beetje geluk?

Beste MFers uit t Gooi, zijn hier mensen die ervaring hebben met Rouvoet Motoren in Hilversum?
Ik ben erg benieuwd aangezien ik niet bekend ben met de zaak, maar er wel wil gaan kijken naar een motor. Alvast bedankt! :)
Welkom :w

Ja groen is er nog, voor elke toepassing heeft WD nu een kleurtje bedacht.

[afbeelding]


Bestelling is inmiddels gedaan en komt morgen binnen. Ben gegaan voor de DS214Play en 2 keer een WD Red 3TB.
(Waar ik bestelde was er geen seagate NAS versie te koop, alleen de gewone desktop versie)

Allemaal bedankt voor de suggesties en ervaringen. Morgen maar eens aan de gang ermee. *O*
Goede keus :+
als je hulp nodig hebt met instellen laat maar weten kan ik kijken hoe het bij mij is ingesteld :P

Wrom, zijn volgende vragen gaan waarschijnlijk toch over ziekebaard en bankaardappel :+

Hey, WilkinsiNo!
gebruik geen zieke aardappel meer maar ziekeboosheid :+

Sow, ook weer terug in Nederland. :W

Onderweg de SS52bis gereden (Plöckenpass, grens Italië en Oostenrijk) en hoewel die weg eigenlijk werd afgeraden voor caravans, kan ik je vertellen dat haarspeldbochies met een auto-caravancombinatie bijna net zo leuk is als op de motor ;) :] :] Het asfalt in Oostenrijk was trouwens om te huilen zo slecht :')

Nog iets gemist de afgelopen week?
welkom terug

We hebben je tweede baantje nog gespot in Italië :P

[afbeelding]
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan