NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Ja ik was bij Beuningen waarschijnlijk ook net te laat. Reed ongeveer 126 waar volgens mij 120 is toegestaan. Maar naar te TT bij Zwolle had ik ook net mazzel, dus wie weet.


was da vanmiddag :? , heb niks gezien :X

dacht dat je met de hand knipperde vanwege die motoragent die voor ons reed, die had ik al gespot.

Dat grijze busje op de a 73 vanmiddag was volgens mij kenteken check gezien al die motoragenten bij de diverse op en afritten.

ach het zal wel meevallen anders weer een foto voor het album ;(
 
was da vanmiddag :? , heb niks gezien :X

dacht dat je met de hand knipperde vanwege die motoragent die voor ons reed, die had ik al gespot.

Dat grijze busje op de a 73 vanmiddag was volgens mij kenteken check gezien al die motoragenten bij de diverse op en afritten.

ach het zal wel meevallen anders weer een foto voor het album ;(

Die bij Zwolle heb je ook nooit gezien. En die stond er echt :Y
En het was echt een snelheidscontrole.
 
Die bij Zwolle heb je ook nooit gezien. En die stond er echt :Y
En het was echt een snelheidscontrole.

maar niks binnen gehad :+

enne die agent vanmiddag zwaaide nog heel vriendelijk naar me, die heeft vast mijn bon verscheurd gedelete of zoiets :?
 
Zojuist kwam ik (zelf op 't fietske omdat ik lekker van een dikke Weizen had genoten op een terras aan de Waal in Hulhuizen :9~ ) een stel motorrijders tegen op de Waaldijk bij Hulhuizen. Ik denk een stuk of 7 à 8...
Veel herrie, weinig snelheid en enkelen in een t-shirt terwijl de snelle jongens met blèrpijpen achteraan reden en wel volledig in het leer waren gestoken...

Tsja... de herrie deed vermoeden dat ze er flink aan kwamen scheuren :] , achteraf viel de snelheid reuze mee... :z :z :z
Maarja.... in een t-shirt.... Niet echt verstandig!!!
En die blèrpijpen lurkten af en toe lekker aan het gas... tsja.... als je daar nog langer rond wil rijden is dat niet echt verstandig om te doen -O-
 
Zojuist kwam ik (zelf op 't fietske omdat ik lekker van een dikke Weizen had genoten op een terras aan de Waal in Hulhuizen :9~ ) een stel motorrijders tegen op de Waaldijk bij Hulhuizen. Ik denk een stuk of 7 à 8...
Veel herrie, weinig snelheid en enkelen in een t-shirt terwijl de snelle jongens met blèrpijpen achteraan reden en wel volledig in het leer waren gestoken...

Tsja... de herrie deed vermoeden dat ze er flink aan kwamen scheuren :] , achteraf viel de snelheid reuze mee... :z :z :z
Maarja.... in een t-shirt.... Niet echt verstandig!!!
En die blèrpijpen lurkten af en toe lekker aan het gas... tsja.... als je daar nog langer rond wil rijden is dat niet echt verstandig om te doen -O-

er zijn meer van die mafkezen, zondag ff vuurwerk wezen kieken.
op de heenweg 2 jonge gasten op de st annastraat in t shirt slingeren tussen het verkeer door met een flinke gang, bij het KK plein stonden ze op me te wachten :)

op de terugweg een R1 met veel kabaal op het achterwiel de oranjesingel op })

toen ik jong was deed ik dat nooit O-)

het was weer een mooi avondje
 
Zojuist kwam ik (zelf op 't fietske omdat ik lekker van een dikke Weizen had genoten op een terras aan de Waal in Hulhuizen :9~ ) een stel motorrijders tegen op de Waaldijk bij Hulhuizen. Ik denk een stuk of 7 à 8...
Veel herrie, weinig snelheid en enkelen in een t-shirt terwijl de snelle jongens met blèrpijpen achteraan reden en wel volledig in het leer waren gestoken...

Tsja... de herrie deed vermoeden dat ze er flink aan kwamen scheuren :] , achteraf viel de snelheid reuze mee... :z :z :z
Maarja.... in een t-shirt.... Niet echt verstandig!!!
En die blèrpijpen lurkten af en toe lekker aan het gas... tsja.... als je daar nog langer rond wil rijden is dat niet echt verstandig om te doen -O-

Tja, helaas begrijpt een bepaalde groep motorrijders nog steeds oorzaak en gevolg niet. Zolang bepaalde groepjes er een sport van maken zoveel mogelijk herrie te maken, zullen overig verkeer en aanwonenden zich daaraan storen. En is de kans alleen maar groter dat we straks in steeds minder mooie gebieden mogen rijden.
 
Hier de komende tijd nog iemand zin en tijd om aan te haken om in de avonduren vanaf ongeveer 19:30u te gaan touren?
 
Laatst bewerkt:
Nog mensen van hier die vanmiddag naar de Classic Grand Prix in Barneveld gaan? Ik ga tegen de middag denk ik, dan beginnen de races.

http://www.motorracebarneveld.nl/index1.html

Ben maar alleen gegaan *D Leuke dag hoor, veel oude fietsen gezien (alles wat mee reed was < 1968). Er reed ook 50cc tweetakt. Ik was verbaasd dat het 50cc was, die dingen gaan als een speer! Had eerder verwacht dat het 125 was _O- Vanaf 250cc ging het aantal decibels naar mijn idee behoorlijk richting niveautje gehoorschade _O- Man man man, wat gaat dat toch hard met die open pijpen..

Heb wat beelden geschoten, zie joepsjoep :)

28wpbp.jpg


30hxx6a.jpg


sdgyrp.jpg


Ik moet wel zeggen dat het érg warm was, gelukkig was er genoeg catering aanwezig :+
 
Laatst bewerkt:
Ben maar alleen gegaan *D Leuke dag hoor, veel oude fietsen gezien (alles wat mee reed was < 1968). Er reed ook 50cc tweetakt. Ik was verbaasd dat het 50cc was, die dingen gaan als een speer! Had eerder verwacht dat het 125 was _O- Vanaf 250cc ging het aantal decibels naar mijn idee behoorlijk richting niveautje gehoorschade _O- Man man man, wat gaat dat toch hard met die open pijpen..

Heb wat beelden geschoten, zie joepsjoep :)

[afbeelding]




[afbeelding]

[afbeelding]

Ik moet wel zeggen dat het érg warm was, gelukkig was er genoeg catering aanwezig :+

Ben daar al eens geweest. Leuk al dat oude spul.

En wat je zegt, die 50 cc gaan best snel. In mill heb je ook ieder jaar een classic race.
is volgende week alweer
Daar gaan die 50 cc tjes gewoon sneller dan de zwaardere jongens.

Maar vergis je niet, in de jaren 70 liepen die gp machientjes op de snelle circuits 200 :}

In augustus ook een demo in veenendaal, daar rijdt het CRT, andere organisatie, andere motoren
 
Barneveld is altijd mooi! Vroeger vaak zat geweest met me pa. Zelfde als de classic cross in Rhenen, ook mooi om te zien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan