NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Kawa is nu ook de deur uit, alle motoren zijn weg. Kees koos motorloos. :Y :W
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, een Arnhemmer.
http://www.gelderlander.nl/regio/ni...-uit-arnhem-verongelukt-in-nijmegen-1.6244159

En waarschijnlijk zijn eigen schuld. Vermoedelijk heeft hij geen voorrang gegeven aan de auto die rechtdoor ging, terwijl hij linksafwilde slaan. Een omgekeerde standaard Smidsy, die hij duur heeft moeten bekopen.

Zover als ik het gelezen heb, waarschijnlijk bij groen in de veronderstelling geweest dat rechtdoorgaand verkeer rood had. Schijnt daar vaker mis te gaan met fietsers ook.
 
Zover als ik het gelezen heb, waarschijnlijk bij groen in de veronderstelling geweest dat rechtdoorgaand verkeer rood had. Schijnt daar vaker mis te gaan met fietsers ook.
Kwam er vandaag toevallig (met de auto) langs. Ik weet niet exact hoe het precies gebeurd is, maar er zijn wel voorsorteervakken. Dat wekt misschien de indruk dat de tegenliggers rood hebben als jij groen hebt.

Triest nieuws!
 
Kwam er vandaag toevallig (met de auto) langs. Ik weet niet exact hoe het precies gebeurd is, maar er zijn wel voorsorteervakken. Dat wekt misschien de indruk dat de tegenliggers rood hebben als jij groen hebt.

Triest nieuws!

Juist. Echter is het verkeerslicht op deze plek geen pijltje (officiële benaming weet ik zo niet) Bij een pijl, weet je dat kruisend verkeer rood heeft. Bij een standaard verkeerslicht, kan er nog altijd verkeer komen, ook al heb jij groen. Maar dat kan dus op sommige plekken verwarring wekken blijkbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan