NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

welkom op MF :W

mwaa, af en toe post iemand hier als ie een ritje gaat maken, wie wil kan dan aanhaken.

is soms lastig, sjoppert en supersport houden vaak een ander tempo aan ;)
 
thnx :D

jaa precies ik snap um ik zit zelf op facebook bij de groep BikeLife024 Nijmegen en daar gaan we ook af en toe met een paar man rijden. Zitten ook gasten bij op supermotards en die vinden het prachtig om gek te doen lekker laten gaan de rest vermaak zich wel. En als der een paar achter raken word er gewoon netjes gewacht zodat de groep compleet is en wil je weggaan geef je het ff aan zodat er rekening kan worden gehouden dat niet iemand onverwachts onder een auto licht etc :P

maar wie weet kunnen we ooit gezellig een ritje maken ikzelf rijd een suzuki rf900r sinds kort erg leuke fiets om te touren en flink te jagen :D
 
thnx :D

jaa precies ik snap um ik zit zelf op facebook bij de groep BikeLife024 Nijmegen en daar gaan we ook af en toe met een paar man rijden. Zitten ook gasten bij op supermotards en die vinden het prachtig om gek te doen lekker laten gaan de rest vermaak zich wel. En als der een paar achter raken word er gewoon netjes gewacht zodat de groep compleet is en wil je weggaan geef je het ff aan zodat er rekening kan worden gehouden dat niet iemand onverwachts onder een auto licht etc :P

maar wie weet kunnen we ooit gezellig een ritje maken ikzelf rijd een suzuki rf900r sinds kort erg leuke fiets om te touren en flink te jagen :D

Ik ken toevallig iemand met een RF900R.... ;) woont volgens mij nog in de buurt achter mij ook haha! Goed je hier te zien ghehe...

Ritjes initiatief is niet zoveel, en vooral de mannen met SS... Lochi zie ik volgens mij het meest posten hier over stukjes rijden.... Komt vanzelf wel weer in de zomer, nu ligt er weer zout dus
 
ja precies de meeste rijden toch met mooi weer.
Ik rijd wel dagelijks woon werk vind het wel heerlijk overal lekker tussendoor naar Macharen (oss) scheeld weer hoop tijd!
 
Ik ken toevallig iemand met een RF900R.... ;) woont volgens mij nog in de buurt achter mij ook haha! Goed je hier te zien ghehe...

Ritjes initiatief is niet zoveel, en vooral de mannen met SS... Lochi zie ik volgens mij het meest posten hier over stukjes rijden.... Komt vanzelf wel weer in de zomer, nu ligt er weer zout dus

yip ik woon in de Voorstadslaan nog steeds op de kruispunt bij de bakkers motor zit in voor tuin
 
Ik woon in de hillekensacker hier staat die wel in de achtertuin onder een zeiltje :P je weet het maar nooit sommige mensen kunnen alles gebruiken
 
Zag vandaag in in de Grotestraat of Broerstraat (kan het mis hebben ben daar niet zo bekend :+ ) een groepje van 4 man weg rijden. Niet heel veel later begon het te regenen -O- vanochtend was het wel heerlijk weer maar er niet aan toegekomen om even te rijden..
 
We reden wel met 4 man vanaf de anac in nijmegen via grootstal naar het centrum door de ooij naar millingen duitsland terug via beek naar nijmegen was heerlijk :D
 
Zijn er mensen in voor een ritje morgen? Vlak na de middag of zo, als de temperatuur een beetje aangenaam is? Wordt 13-14 graden verwacht :] eventueel onderweg even een kopje koffie pakken of zo.
 
Zijn er mensen in voor een ritje morgen? Vlak na de middag of zo, als de temperatuur een beetje aangenaam is? Wordt 13-14 graden verwacht :] eventueel onderweg even een kopje koffie pakken of zo.

Wil binnenkort wel weer gaan touren. Maar vind het nu nog ietwat optimistisch om te gaan rijden. Volgens buienradar is het morgen rond 15:00u het warmst en wel 12 graden celsius. Mijn brommer staat dus nog even in de winterstalling.
 
Zijn er mensen in voor een ritje morgen? Vlak na de middag of zo, als de temperatuur een beetje aangenaam is? Wordt 13-14 graden verwacht :] eventueel onderweg even een kopje koffie pakken of zo.

helaas, morgen komt mijn kettingsetje ( vertraagd '( ) binnen, zit dus van het weekend nog wat uurtjes in mijn schuurtje.
 
Wil binnenkort wel weer gaan touren. Maar vind het nu nog ietwat optimistisch om te gaan rijden. Volgens buienradar is het morgen rond 15:00u het warmst en wel 12 graden celsius. Mijn brommer staat dus nog even in de winterstalling.

Gewoon gaan rijden als het een stuk kouder is dan is het met 12 graden al heel aangenaam :P
 
Gewoon gaan rijden als het een stuk kouder is dan is het met 12 graden al heel aangenaam :P

In het verleden ooit naar het werk geweest op de brommer met 7 graden, toen mijn auto bij de garage stond. Heb me toen voorgenomen om niet meer op de brommer te gaan onder de 15 graden. Ja, ik ben een mooi weer rijder :Y
 
Och.... slecht weer bestaat niet... slechte kleding wel ;)

Het was heerlijk vandaag en weet je wat ik gedaan heb?
Niks nie met de motor weg... beetje in de tuin gerommeld en daarna lekker een biertje in het zonnetje want dat had ik wel verdiend :)
 
Och.... slecht weer bestaat niet... slechte kleding wel ;)

Het was heerlijk vandaag en weet je wat ik gedaan heb?
Niks nie met de motor weg... beetje in de tuin gerommeld en daarna lekker een biertje in het zonnetje want dat had ik wel verdiend :)

Dat biertje heb ik ook gedaan maar na een ritje vanmiddag :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan