NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Terug van een lekker ritje. Koud pilsje erbij en nu is het MotoGP tijd! Go Bo, Go Livio, Go Rossi, Gooooooo!
 
Laatst bewerkt:
Hmm, inderdaad. Zie je onderschrift nu ook._O- Ik wilde niet zelf beginnen over een 'scooter', heeft hij die 3-wieler nog steeds? :]

En hoe ist met Ramon en Gwen? Zijn ze nog getrouwd of zit Ramon thuis met zijn poesjes te speulen? :X B|

Met Ramon gaat het even wat minder. Maar misschien meldt hij zichzelf nog. Zal dit jaar iig niet meer rijden.
 
Het was me een waar genoegen, mannen! Heerlijk stukje gereden met uitzondering van mijn korte off-road avontuurtje _O-
 
ow god! toch niet de dijk af gereden ?

Waar is MAAAARIOOOO!!!!!!!

Sluit binnenkort ook graag keertje aan als dat mag. arnhem topic is dood :P hier leven er nog een aantal haha.

Zo! de eerste 1000km's staan er bijna op, wat een heerlijke naked! as vrijdag krijgt ze der eerste doorsmeerbeurt en wordt ze lekker verwend met een full akra systeem, Als het goed is gaat ze direct de pijnbank op voor de fuel/air ratio te bekijken. Ben benieuwd :D
Fijn zo'n motormaat die je mee vraagt naar ktm demodag en dan ineens een mooi aanbod krijgt voor een full akra systeem haha, net wat mooier dan de huidige akra slipon, deze past helaas niet op het volledig systeem :X |( wel slim geld verdienen zo voor akra
 
Laatst bewerkt:
Het was me een waar genoegen, mannen! Heerlijk stukje gereden met uitzondering van mijn korte off-road avontuurtje _O-

_O-

Alles is nog heel, dat scheelt. Was in ieder geval heerlijk weer. En gelukkig geen dijkjes gepakt. Scheelt een hoop druk verkeer. Hopelijk is binnenkort de weg bij Weeze weer gefikst!
 
Het was me een waar genoegen, mannen! Heerlijk stukje gereden met uitzondering van mijn korte off-road avontuurtje _O-

Je dacht zeker dat je nog op die Super Tenere zat ;)

Was een mooie Zondag, ff lekker uit kunnen leven, heerlijk weer, beetje slap ouwehoeren,
mooie Moto GP en de avond afsluiten met een lekker Duveltje :9
 
ow god! toch niet de dijk af gereden ?

Waar is MAAAARIOOOO!!!!!!!

Sluit binnenkort ook graag keertje aan als dat mag. arnhem topic is dood :P hier leven er nog een aantal haha.

Zo! de eerste 1000km's staan er bijna op, wat een heerlijke naked! as vrijdag krijgt ze der eerste doorsmeerbeurt en wordt ze lekker verwend met een full akra systeem, Als het goed is gaat ze direct de pijnbank op voor de fuel/air ratio te bekijken. Ben benieuwd :D
Fijn zo'n motormaat die je mee vraagt naar ktm demodag en dan ineens een mooi aanbod krijgt voor een full akra systeem haha, net wat mooier dan de huidige akra slipon, deze past helaas niet op het volledig systeem :X |( wel slim geld verdienen zo voor akra


Dan ben je in Cuijk geweest , daar was Lochi ook vanmorgen.
Had je zo mee kunnen gaan :]

Je mag zeker een keer aanhaken, gaan we ook ff naar mijn speeltuintje :Y

Maar, full Akra pijnbank :? Nu al niet genoeg koppel en vermogen _O-
 
Had niet zoveel tijd vandaag, kinderverjaardag,ritje,etentje,bezoekje bij mijn ouwelui ...

PK's en koppel genoeg(+12pk)! maar gewicht mag nog wel naar beneden haha 6 kg besparing en moet toch wat te modden hebben :P het maakt het geheel wel echt af!
recent een smoke windschermpje gemonteerd en een korte kentekenplaathouder.

Foto even gepikt! :) toch gaaf zo'n pijp!
IMAG1647_zpsydwxullr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Had niet zoveel tijd vandaag, kinderverjaardag,ritje,etentje,bezoekje bij mijn ouwelui ...

PK's en koppel genoeg(+12pk)! maar gewicht mag nog wel naar beneden haha 6 kg besparing en moet toch wat te modden hebben :P het maakt het geheel wel echt af!
recent een smoke windschermpje gemonteerd en een korte kentekenplaathouder.

Foto even gepikt! :) toch gaaf zo'n pijp!
[afbeelding]

Blijft vakwerk zo'n akra .

Altijd leuk een kinderverjaardag :}

Hier ook druk weekend gehad, gisteren boodschappen gedaan, pup gehaald voor het vrouwtje
Snel beetje de keet gedaan om vandaag te kunnen gaan knallen :)

morgen weer naar J&R '(
 
Had niet zoveel tijd vandaag, kinderverjaardag,ritje,etentje,bezoekje bij mijn ouwelui ...

PK's en koppel genoeg(+12pk)! maar gewicht mag nog wel naar beneden haha 6 kg besparing en moet toch wat te modden hebben :P het maakt het geheel wel echt af!
recent een smoke windschermpje gemonteerd en een korte kentekenplaathouder.

Foto even gepikt! :) toch gaaf zo'n pijp!
[afbeelding]

Bruut machientje hoor :Y
Ik kwam er gisteren wederom achter dat mijn relatief saaie Fazer me nog steeds erg goed bevalt. Zithouding en recht stuur geven veel vertrouwen :Y :]
 
Blijft vakwerk zo'n akra .

Altijd leuk een kinderverjaardag :}

Hier ook druk weekend gehad, gisteren boodschappen gedaan, pup gehaald voor het vrouwtje
Snel beetje de keet gedaan om vandaag te kunnen gaan knallen :)

morgen weer naar J&R '(

Leuk man zo'n pup voor de vrouw, lekker smorgens samen wandelen etc.... kun je daarna weer weg op de motor :] _O- .

Heb van de week een tig lasapparaat gekocht O-) kunnen de blade wel voorzien van een custom made systeem dan heb jij ook handwerk eronder :Y .
 
Bruut machientje hoor :Y
Ik kwam er gisteren wederom achter dat mijn relatief saaie Fazer me nog steeds erg goed bevalt. Zithouding en recht stuur geven veel vertrouwen :Y :]

Dankje!.
Fazer is ideaal qua zithouding ,maar zo zijn er vele nakeds tegenwoordig :]

Stap maar nooit op een ktm anders raak je besmet met het orange virus! Haha :Y
 
Dankje!.
Fazer is ideaal qua zithouding ,maar zo zijn er vele nakeds tegenwoordig :]

Stap maar nooit op een ktm anders raak je besmet met het orange virus! Haha :Y

Proefritje gemaakt op een 990 SMT: Vond hem behoorlijk bokken, zeker op de rotondes. Maar het blijven prachtige machines :Y
 
vind het 100% meevallen zelfs op de 1290 al is deze wel voorzien van een slipperclutch, geen idee of de 990 smt dat ook heeft? rotonde in de 2 met beetje tempo gaan zo goed als bokvrij,
 
ow god! toch niet de dijk af gereden ?

...
_O-

Nee, ik zag een mooi bochtje waar Peter en Mario lekker vlot doorheen gingen, dus ik volgde. Wat ik echter niet wist was dat vlak na de bocht naar links haaientanden stonden (en daar stonden zij al stil :+ ). Heb eieren voor m'n geld kozen en de motor recht getrokken en de berm maar opgezocht. Inschattingsfoutje zullen we maar zeggen, hahaha
 
vind het 100% meevallen zelfs op de 1290 al is deze wel voorzien van een slipperclutch, geen idee of de 990 smt dat ook heeft? rotonde in de 2 met beetje tempo gaan zo goed als bokvrij,

Weet niet of de 990 een slipperclutch heeft, maar wel dat meerdere eigenaren van dat type er andere mappings in hebben laten zetten om het bokken enigszins te reduceren. Verder is die SMT wel een mooie tourmachine met meerdere mogelijkheden.
 
Dankje!.
Fazer is ideaal qua zithouding ,maar zo zijn er vele nakeds tegenwoordig :]

Stap maar nooit op een ktm anders raak je besmet met het orange virus! Haha :Y

Ach, rij al meer dan 35 jaar 4 pitters. Kan vast niet meer wennen aan zo'n V twin ;)

Als supersport te ongemakkelijk wordt zal er wel een cb1000r komen :P
 
_O-

Nee, ik zag een mooi bochtje waar Peter en Mario lekker vlot doorheen gingen, dus ik volgde. Wat ik echter niet wist was dat vlak na de bocht naar links haaientanden stonden (en daar stonden zij al stil :+ ). Heb eieren voor m'n geld kozen en de motor recht getrokken en de berm maar opgezocht. Inschattingsfoutje zullen we maar zeggen, hahaha

Prima opgelost :) anders had ik nu een kromme leo vince gehad
 
Ach, rij al meer dan 35 jaar 4 pitters. Kan vast niet meer wennen aan zo'n V twin ;)

Als supersport te ongemakkelijk wordt zal er wel een cb1000r komen :P
Die moderne 2 twins zijn absoluut niet te vergelijken met de oudere lange slag v twins :). Mede door korte slag,injectie en slipperclutch is het totaal anders geworden.

:] zo'n cb1000r is ook leuk! Laatst een vanaf het zuiden des lands naar arnhem gereden.



@lotchi, mazzelaar! Haha. Motormaatje was met zijn collega wezen rijden over de posbank(afgelopen zondag). Zijn collega schatte een haarspeldbocht verkeerd in en kwam op de andere weghelft terecht en toen 2 motorijders geraakt, 1 ervan met flinke wond afgevoerd met ambulance :/ . Was er zelf gelukkig niet bij.
 
Die moderne 2 twins zijn absoluut niet te vergelijken met de oudere lange slag v twins :). Mede door korte slag,injectie en slipperclutch is het totaal anders geworden.

:] zo'n cb1000r is ook leuk! Laatst een vanaf het zuiden des lands naar arnhem gereden.



@lotchi, mazzelaar! Haha. Motormaatje was met zijn collega wezen rijden over de posbank(afgelopen zondag). Zijn collega schatte een haarspeldbocht verkeerd in en kwam op de andere weghelft terecht en toen 2 motorijders geraakt, 1 ervan met flinke wond afgevoerd met ambulance :/ . Was er zelf gelukkig niet bij.

Ja, op de Posbank is het bij een val sowieso vaak ernstig. Bij sommige gedeeltes stort je zo een aantal meter omlaag met motor en al... en dan hebben we het nog niet eens gehad over de bomen. :')

Hopelijk is het goed afgelopen met de motorrijder die is afgevoerd.
 
Laatst bewerkt:
Posbank is erg smal en het is er vooral veel te druk met overig verkeer. Daar dien je gewoon rekening mee te houden. Heb er in het verleden wel eens gereden, maar als ik af en toe zag hoe snel daar door sommige motorrijders gereden werd.... Hopelijk komt het goed met de betrokkenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan