Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

ik heb er motul 10-w-40 half syntheet in zitten.

Die heb ik nu ook gekocht, proberen van het weekend uit te wissellen.

Ik wou ook gelijk de bandjes gaan vernieuwen en zat te kijken op het www maar het viel me op dat overal voor de 1400 190/50 achterband wordt aangegeven. Terwijl bij mij een 180/55 gemonteerd is.

Wat is goed / wat is fout? En ik twijfel een beetje tussen de pilot 4 en conti sportattach 3. Schijnt dat de sport attach wel heel erg goed plakken.

Groeten, S.
 
merk en type is gewoon afhankelijk van de berijder. zoveel berijders zoveel meningen. ik heb pirelli angel gt eronder gehad en moet zeggen rijd en stuurt prima alleen vond ik de levensduur erg kort. rij nu met michelin pilot road 2 2ct en daar ben ik uitermate tevreden over.

standaard staat de 1400 op 190/50/17 maar sommige bull rijders stoppen er een 180/55/17 onder voor een beter stuurgedrag.

en voor bandjes moet je ff hier kijken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 190 besteld, beide michelin pilot road 4. En dan in de gt uitvoering, hoop dat het goed komt. Die gt staat blijkbaar voor de zwaardere tour motoren als je met nog iemand erop rijdt en met koffers. Nou is de bull niet de lichtste en ik ook niet dus dat zit dan wel goed hoop ik.

Waar staat de 2ct voor?

Groeten S
 
Ik heb 190 besteld, beide michelin pilot road 4. En dan in de gt uitvoering, hoop dat het goed komt. Die gt staat blijkbaar voor de zwaardere tour motoren als je met nog iemand erop rijdt en met koffers. Nou is de bull niet de lichtste en ik ook niet dus dat zit dan wel goed hoop ik.

Waar staat de 2ct voor?

Groeten S
Goeie keus, bevalt mij ook prima.
 
Mijn 1400 mag morgen na 3 jaar op stal gestaan te hebben weer met de baas mee.

We gaan samen eventjes naar Assen.

Het was sleutel om en starten als een nieuwe. :t

Bij terugkomst krijgt hij verse MOTUL 7100 :9
 
...pffff..., te fris... :/
...vorig jaar om deze tijd, toen was het fris...

...vorig jaar 13 oktober laatste tripje op de 1400 gedaan...
...sowieso het allerlaatste tripje op die lomperik...

...bakken met wind, en net een schamele 7 graden (uit de wind)...



i-PZ4bWnC-M.jpg




i-35Gc2m5-X2.jpg




...een jaar is ook eigenlijk zo weer voorbij... :/
 
Laatst bewerkt:
...pffff..., te fris... :/
...vorig jaar om deze tijd, toen was het fris...

...vorig jaar 13 oktober laatste tripje op de 1400 gedaan...
...sowieso het allerlaatste tripje op die lomperik...

...bakken met wind, en net een schamele 7 graden (uit de wind)...



[afbeelding]



[afbeelding]



...een jaar is ook eigenlijk zo weer voorbij... :/

Je bent voordat je het beseft zo 100 jaar Ron :P

Vanmiddag dan toch sinds vele jaren de Bull weer eens uitgelaten :] Het was wel weer eventjes wennen als je jarenlang gereden hebt op enkel maar racers _O- Wat weegt zo'n 1400 verdomde zwaar })

Na 1,5 uur rijden weer omgekeerd naar huis en de motor voorzien dit keer met MOTUL 7100 + filter.

Ik trok natuurlijk weer volle zalen met de blauw/witte :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan