Bmw S1000r de koning van de nakeds

Zou kunnen inderdaad, ik woon in een krappe wijk, dan pak ik vaak de achterrem of koppeling erbij...

Ja dat doe ik nu ook inderdaad.

Even terugkomend op de frame beschermers achter. Weet iemand het artikelnummer van het zwarte rubber op de foto?
Custom720.jpg

Blijkbaar zit dit standaard op de S1000RR. Dat zou dan toch ook moeten passen op de S1000R?

Edit.
Dit zou gaan om BMW artikel 46628520489. Misschien bij de eerste beurt gelijk laten bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat doe ik nu ook inderdaad.

Even terugkomend op de frame beschermers achter. Weet iemand het artikelnummer van het zwarte rubber op de foto?
[afbeelding]
Blijkbaar zit dit standaard op de S1000RR. Dat zou dan toch ook moeten passen op de S1000R?

Edit.
Dit zou gaan om BMW artikel 46628520489. Misschien bij de eerste beurt gelijk laten bestellen.

Ik zit eigenlijk niet met mijn schoenen tegen de achterbrug al is dat natuurlijk best mogelijk maar ik heb al wel een paar keer met mijn voeten tegen het onderste gedeelte van het frame gezeten.

Om die plek op de achterbrug te beschermen is op zich wel het e.e.a. te vinden bij de after-market levernaciers of op Ebay. Voor dat deel van het frame is me dat nog niet gelukt...

full
 
Ja dat doe ik nu ook inderdaad.

Even terugkomend op de frame beschermers achter. Weet iemand het artikelnummer van het zwarte rubber op de foto?
[afbeelding]
Blijkbaar zit dit standaard op de S1000RR. Dat zou dan toch ook moeten passen op de S1000R?

Edit.
Dit zou gaan om BMW artikel 46628520489. Misschien bij de eerste beurt gelijk laten bestellen.


Ik zou graag willen weten welke hugger en kettingafschermer dit precies zijn, weet iemand dat?
 
Laatst bewerkt:
@ Mitta,

mooi dat het chroom bij je groot-licht nu mat zwart is !

met Plastidip ? of met een matzwarte lak gedaan ?
 
Met plastidip gedaan, niet helemaal perfect gelukt. Had de tape er denk af moeten halen toen het nog nat was. Alleen van dichtbij zie je een paar spikjes zilver. Maar vind het wel gaaf zo!
 
Met plastidip gedaan, niet helemaal perfect gelukt. Had de tape er denk af moeten halen toen het nog nat was. Alleen van dichtbij zie je een paar spikjes zilver. Maar vind het wel gaaf zo!

Netjes hoor! Ik vroeg mij al af wat er anders was.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen een witte S1000R gekocht,
denk dat het daarop ook super mooi zou staan Mitta!
Goed idee in ieder geval van je!! 👍🏻
 
Hoi, ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Ik ben Giel uit Eindhoven. 3 jaar lang reed ik een GSXR maar mn rug kon het op deze fiets niet langer volhouden dan een uur. Sinds de zomer van 2016 rijd ik een S1000R. Eindelijk een fiets die me past en heb nergens meer last van. 800km op 1 dag is het langst dat ik heb gereden. No problemo!


Gr Giel
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan