BOT 17 gaat boven het kanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey Erik, gewoon komen hoor!kunnen we zaterdag weer op tijd bier gaan drinken..
 
Kan en mag in dispensatie aanvragen? Ik durf nog met mijn pols nog niet zo'n eind met 't span te rijden, en zou daarom graag met de auto willen komen.

Kan ik mooi wat extra hout meenemen. :Y

Enne, voor ik 't vergeet: 2 X RBOEDV. Al zal de R bij iemand anders in de bak moeten. O-)
 
Laatst bewerkt:
Kan en mag in dispensatie aanvragen? Ik durf nog met mijn pols nog niet zo'n eind met 't span te rijden, en zou daarom graag met de auto willen komen.

Kan ik mooi wat extra hout meenemen. :Y

Enne, voor ik 't vergeet: 2 X RBOEDV. Al zal de R bij iemand anders in de bak moeten. O-)

Wij zijn de laatste die daar bezwaar tegen mogen hebben aangezien wijzelf dat ook eens gedaan hebben .Al zou ik nu echt niet meer weten waarom dat was maar was vast een goede reden.
Wat mij betreft is dat prima hoor, en de voor de rit is er vast wel ergens een plekje te vinden.
 
Nog wat dienstmededelingen:

Ten eerste laat je huisdieren thuis. De boerderijhond houdt niet van vreemde dieren op het erf,
Ten tweede, neem niet gelijk de afslag het kampeerveld op. Neem de 2e, harde afslag langs de boerderij. Aan het eind van het erf is een verharde plaats waar we kunnen bbq-en en de motoren plaatsen.
Het kampeerveld is zacht, daar moet de trekker bijkomen om je er weer uit te halen.
 
Nog wat dienstmededelingen:

Ten eerste laat je huisdieren thuis. De boerderijhond houdt niet van vreemde dieren op het erf,
Ten tweede, neem niet gelijk de afslag het kampeerveld op. Neem de 2e, harde afslag langs de boerderij. Aan het eind van het erf is een verharde plaats waar we kunnen bbq-en en de motoren plaatsen.
Het kampeerveld is zacht, daar moet de trekker bijkomen om je er weer uit te halen.

Ik kom zaterdag dus :RBOED, en dat maal twee, Minikwastert komt ook mee!
 
Dat is wel zo verstandig kwastert, dan kan Junior er weer op toezien dat je wel veilig de tent in komt :)
 
Moet er nog rekening gehouden worden met : glutenvrij, vleesvrij , alcoholvrij ,suikervrij of welk ander .....vrij dieet?

Laat het maar weten

Voor degene die morgen erg vroeg zijn: hier moet nog deels gewerkt worden dus wij zijn niet voor 4 uur op de camping.
 
Julie kunnen mij op de lijst zetten.

Een BOED R ???Hoe laat ik gearriveerd ben '











Tussenstand:

d'Ouwe
EHE
Halflive
BMWoman
Jupiler
TDM68
JFJ RBOED
Truus op de Suus RBOED
Doublebee RBOE
GSlandrover RBOE
Bosso + Bossobroer
Bigmouth RBOEV
Mathieu RBOEDV
Zeepok
Freekz
Hevu
Leluk2000
Kwastert RBOE(D)V
Met kans op yamverda
 
Moet er nog rekening gehouden worden met : glutenvrij, vleesvrij , alcoholvrij ,suikervrij of welk ander .....vrij dieet?

Laat het maar weten

Voor degene die morgen erg vroeg zijn: hier moet nog deels gewerkt worden dus wij zijn niet voor 4 uur op de camping.


Lactose intolerant. Maar veel last zal je daar niet van hebben bij mij. Ik hoef dus geen plakje kaas op mijn gebakken ei, een beetje spek is voldoende :)
 
Hey Halflive en BMWoman: gaat de toertocht op Zaterdag toevallig ook/door/langs Volendam?
Mijn bijslapie is daar nog nooit geweest (ja echt, zulke mensen bestaan nog) en ze zou daar graag eens even kijken. Anders rijden we er zelf even langs.
 
Hey Halflive en BMWoman: gaat de toertocht op Zaterdag toevallig ook/door/langs Volendam?
Mijn bijslapie is daar nog nooit geweest (ja echt, zulke mensen bestaan nog) en ze zou daar graag eens even kijken. Anders rijden we er zelf even langs.

Hmmmmm lekker haring happen op de klanken van Jan Smit :9
 
Hey Halflive en BMWoman: gaat de toertocht op Zaterdag toevallig ook/door/langs Volendam?
Mijn bijslapie is daar nog nooit geweest (ja echt, zulke mensen bestaan nog) en ze zou daar graag eens even kijken. Anders rijden we er zelf even langs.
Ik had het nog niet in de planning staan, ik vind het namelijk vreselijk. Maar we kunnen natuurlijk een uitstapje maken.
Je kunt er niet stoppen, tenzij je ver van de dijk op een parkeerplaats gaat staan en de dijk loopt ook niet meer door, halverwege wordt je het dorp ingestuurd.

Ik denk dat ik wel wat weet, dan rijden we door Edam heen, dat is wel aardig om te zien.

Stukje geschiedenis. Edam is gereformeerd, Volendam is sinds de tachtigjarige oorlog het katholieke dorp in deze verder zwarte omgeving. Ze heulden met de spanjolen. Hierdoor is Volendam eeuwenlang buitengesloten geweest en heeft een eigen taal en cultuur opgebouwd. De verzuiling is hier nog steeds aanwezig Als Volendammer ga je niet om met volk van buiten dat "jassen" genoemd wordt. Waar in heel Nederland de kerkgang terugloopt blijft de kerk in Volendam het middelpunt van de gemeenschap.
Volendam en Edam zitten samen in een gemeente, dat geeft volop spanningen. Edam heeft de blik naar buiten, Het Amerikaanse Bose heeft er gezeten en de wereldberoemde draaideuren van Boon komen er vandaan. in Volendam geldt eigen volk eerst.

Helaas moet ik mij ook afmelden
Jammer, je bent doorstreept.
 
Laatst bewerkt:
Ga zo spullen in pakken en op mijn gemak is kijken of ik in fort Holland terecht kan komen
 
Ik had het nog niet in de planning staan, ik vind het namelijk vreselijk. Maar we kunnen natuurlijk een uitstapje maken.
Je kunt er niet stoppen, tenzij je ver van de dijk op een parkeerplaats gaat staan en de dijk loopt ook niet meer door, halverwege wordt je het dorp ingestuurd.

Ik denk dat ik wel wat weet, dan rijden we door Edam heen, dat is wel aardig om te zien.

Stukje geschiedenis. Edam is gereformeerd, Volendam is sinds de tachtigjarige oorlog het katholieke dorp in deze verder zwarte omgeving. Ze heulden met de spanjolen. Hierdoor is Volendam eeuwenlang buitengesloten geweest en heeft een eigen taal en cultuur opgebouwd. De verzuiling is hier nog steeds aanwezig Als Volendammer ga je niet om met volk van buiten dat "jassen" genoemd wordt. Waar in heel Nederland de kerkgang terugloopt blijft de kerk in Volendam het middelpunt van de gemeenschap.
Volendam en Edam zitten samen in een gemeente, dat geeft volop spanningen. Edam heeft de blik naar buiten, Het Amerikaanse Bose heeft er gezeten en de wereldberoemde draaideuren van Boon komen er vandaan. in Volendam geldt eigen volk eerst.Jammer, je bent doorstreept.

Goed plan, we rijden door Edam.
Bij Boon kom ik wel eens, zakelijk.

Ons plan is om eerst naar Volendam te rijden en daar even rond te kijken. Daarna komen we naar de camping. Tot vanavond.
 
Goed plan, we rijden door Edam.
Bij Boon kom ik wel eens, zakelijk.

Ons plan is om eerst naar Volendam te rijden en daar even rond te kijken. Daarna komen we naar de camping. Tot vanavond.
We kunnen vanuit Edam, of Monnickendam wel door Volendam heenrijden, even vastlopen tussen de Aziaten, alleen stoppen lukt niet fatsoenlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan