Wat een lelijk rotding..

2013-Husqvarna-TR650Strada3.jpg
 
Laatst stopte er een BMW GS rijder naast mij en riep: "gaaf ding!" wijzend op mijn Triumph Street Triple R. Het ging mij toen te ver om deze vriendelijke meneer te wijzen op de lelijkheid van zijn eigen motor.
 
Laatst stopte er een BMW GS rijder naast mij en riep: "gaaf ding!" wijzend op mijn Triumph Street Triple R. Het ging mij toen te ver om deze vriendelijke meneer te wijzen op de lelijkheid van zijn eigen motor.
:+
 
Dus mensen die van lelijke motoren houden, maken tussen lelijke motoren ook nog onderscheid?
Zo wordt 't wel ingewikkeld..
 
Laatst stopte er een BMW GS rijder naast mij en riep: "gaaf ding!" wijzend op mijn Triumph Street Triple R. Het ging mij toen te ver om deze vriendelijke meneer te wijzen op de lelijkheid van zijn eigen motor.
Dat had je ook niet kunnen maken.
 
Kan altijd. Had niet erg sympathiek geweest nee. -O-

Maar mogelijk wel opvoedend. Ik kan me in deze context nog herinneren dat de strengste docenten achteraf de vriendelijkste bleken.

Dan acht ik nu de tijd rijp om ook een zeer kritische noot te plaatsen bij het design van de moderne Triumphs (denk zelf veilig te zijn i.v.m. bezit van een oude), zie dat niemand dat tot dusverre nog aangedurfd heeft. Hierbij zijn de, nu legendarische, woorden van John Bloor aan de ontwerpers van de Speed Triple toonzettend: "Do whatever you must, bot don't FUCK IT UP". En precies dat laatste geschiedde, het lijkt wel een uit de hand gelopen Tupperware party.
 
Ik weet niet over welke typen je het precies hebt, maar ik vind dat het design van de meeste Triumphs er behoorlijk op vooruit gegaan is. Zeker vergeleken met de eerdere Daytona's met hele ronde vormen. Maar smaken verschillen denk ik.
 
Alles ongeveer tegelijk.

Ik was op zoek naar een representatief plaatje van een spuuglelijke nieuwe Speed Triple en dat viel eigenlijk niet mee. To add insult to injury, de enige echte misselijkmakend lelijke was het enige oude model, met ronde vormen, dat op die pagina stond.

Een blik uit het raam naar die van mij (SpeedFour) maakte de zaken er ook niet beter op.

Laten we het er maar op houden dat de nieuwste Speed Triple modellen in het echt erg lelijk zijn en dat de hele oude modellen zoals hierboven ook geen karakter hadden (zo te zien zelfs geen slecht karakter).
 
Alles ongeveer tegelijk.

Ik was op zoek naar een representatief plaatje van een spuuglelijke nieuwe Speed Triple en dat viel eigenlijk niet mee. To add insult to injury, de enige echte misselijkmakend lelijke was het enige oude model, met ronde vormen, dat op die pagina stond.

Een blik uit het raam naar die van mij (SpeedFour) maakte de zaken er ook niet beter op.

Laten we het er maar op houden dat de nieuwste Speed Triple modellen in het echt erg lelijk zijn en dat de hele oude modellen zoals hierboven ook geen karakter hadden (zo te zien zelfs geen slecht karakter).

Ik begin nu toch echt te twijfelen of je nog serieus bent. _O-
 
Altijd. Maar ik moet gewoon weer een paar nieuwe Triples in het echt zien, of juist niet als mijn vermoeden klopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan