(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, ik sta morgenochtend bij Shell Kooimeer. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te spotten. Ik rijd nu al vier weken met die malle sticker en ben nog steeds niet gespot. C'mon guys.




:+

Ik denk dat jullie westerlingen niks te klagen hebben. Het aantal spots ligt daar veel hoger dan ten oosten van Utrecht -O-
 
Laatst bewerkt:
om 08:35 in Alphen aan den Rijn op de kruising Burgemeester Bruinslotsingel - President kennedylaan een naked met rode accenten kenteken M?-10-?? bestuurder had een lichte kleur helm op.

Ik stond bij het voetgangerslicht te wachten en knikte nog naar je (voordat ik de sticker zag). Was net thuis en liep nog in mn motorpak.
 
Ik had ook wel verwacht nog gespot te worden, toen ik op 8 november met deze combi vanaf Alphen a/d Rijn naar Zwolle reed :P

15253661_1101513606630627_5188974954890587045_n.jpg


Wel eens waar op een aanhanger, maar met MF sticker :) En mijn nieuwe brommer *O*
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat? Dan rijd ik wel een keertje om. :+

Spitsuren haha! Ochtend 8:15-8:30 en avonden tussen 17 en 18 uur. Maar dan is het de vraag of je de snelweg neemt of binnendoor :+


Amstelveen naar Zuidoost is nou niet een bijzonder grote afstand :+ Rij een keer om via de Prinsengracht, zorg ik dat ik je spot :+


Fate stay night ftw btw

Nee inderdaad, met temperaturen boven de 10 graden rijd ik ook wel richting Amsterdam, maar nu houd ik het puur zakelijk. Vandaag ga ik nog wel langs weesperplein though *O*

woohoo, I'm recognised
 
Laatst bewerkt:
om 08:35 in Alphen aan den Rijn op de kruising Burgemeester Bruinslotsingel - President kennedylaan een naked met rode accenten kenteken M?-10-?? bestuurder had een lichte kleur helm op.

Ik stond bij het voetgangerslicht te wachten en knikte nog naar je (voordat ik de sticker zag). Was net thuis en liep nog in mn motorpak.

Dat was ik. :W Was net op weg naar de baas.
 
Vanmiddag rond 16:00 uur op de Uithof bij de oprit naar de snelweg. Net toen de ambulance voorbij kwam. Het was druk bij het stoplicht en ik liet je even voor. Ik zat in de auto. :W
 
Gespot: Alkmaar 1-12-2016 - 09.40 uur op het viaduct bij Heerhugowaard, jij sloeg linksaf bij de stoplichten de N242 op (vanaf de N508)

Zwarte suzuki (overduidelijk herkenbare verticale achterlichten)

Ik zat ingeblikt in de Aygo met sticker en maakte extra ruimte zodat jij tussen de rij voor het stoplicht door kon.
 
Gespot in Amsterdam vanavond, Een streetfighter achtig iets. Ik zat op de (ongestickerde) NTV650 (met stangaandrijving ;))
 
Gespot!

locatie wamel/druten
tijd om en rond 13:15 Datum : 02-12-2016

1688viq.jpg


( De Cbr600f is van mezelf alleen helaas nog geen sticker :)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan