(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonet Motor_Arie weer gespot op de kruising Burgemeester Bruins Slotsingel/President Kennedylaan. :W
Net als vorige keer na t boodschappen doen dus te voet
 
17.04 burgemeester baumannlaan, je ging de jan steen straat in of straat ervoor. Ik zag je heel vluchtig, reed zelf in een grote blauwe sandd bus nummertje 13
 
Zojuist op de A12 richting Zoetermeer thv Hm paar 12,5 een blauwe fazer kenteken mflx42 gespot! Je zat lekker uit de wind haha 😂
 
4oNmSWN.jpg


Bij de sales verkoop in Schiedam !!
 
Wie kwam ik vanmiddag rond 13 uur tegen op de Ockenburgstraat Den Haag.

Jij met een thundercat ik met een rode suzuki gsx600F(verbouwd)
 
Zojuist gespot op de A10 oost, in noordelijke riching: zwarte sportmotor, berijder in zwart textielpak... Verder vergeten te kijken wat voor model enzo. :+

Ik zat op een CB500 met een wit/zwarte helm en groene jas en probeerde je duideijk te maken dat je gespot was. Volgens mij begreep je er geen snars van.

Maargoed, :W
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen in Beverwijk, reed ik achter MS-NH-26 aan op de rotonde richting de Meerlanden. Een GS met aluminium zijkoffers. Ik haalde je even verderop in (ik had iets meer haast denk ik O-))
 
Tja, dat weet ik dus ook niet. _O-

Ik probeer altijd naar m'n kenteken te wijzen of dit te doen (vaak tegelijkertijd), maar aangezien ik niet zo vaak mensen spot blijft het maar bij wat onhandig gewapper. :')
Gewoon als een malloot zwaaien, dan kan het alleen maar een MF-er zijn :P
 
Vanmorgen om 07:50.
Afrit A4 thv Schiedam/Vlaardingen/Bastion hotel.
Kawa ER-6F / MX-BS-**
Je stond vooraan bij de stoplichten en ik stopte naast je, met de melding 'Motor Forum'.
:W
 
Gisteren op de A20 richting Rotterdam rond 9:00

Honda NTV 650 REVERE met kenteken MK-10-V*

Wie o wie?
 
Net gespot voor, door en na de wijkertunnel, m*-t*-95. We hadden het tempo er lekker in zitten in de file! Je ging eraf bij Heemskerk.
Whahaa, ik denk ik ga 'm meteen posten, ben je me nog voor! :+

Althans, jij was de M*-01-Y* neem ik aan?
Toen je me de eerste keer voor liet was ik even te druk met de koppeling enzo om te zwaaien... ik had je sticker wel gezien dus dacht ik moet nog even een kansje pakken je kenteken te bekijken. ;-)
 
Whahaa, ik denk ik ga 'm meteen posten, ben je me nog voor! :+

Althans, jij was de M*-01-Y* neem ik aan?
Toen je me de eerste keer voor liet was ik even te druk met de koppeling enzo om te zwaaien... ik had je sticker wel gezien dus dacht ik moet nog even een kansje pakken je kenteken te bekijken. ;-)

Haha ik heb hem gelijk gepost dat ik thuis kwam. Ik was idd die ja!
 
Vandaag op de A20 richting Rotterdam rond 8:45 je ging de A16 op

Honda XL 1000 VA VARADERO met kenteken MN-ST-4*

Wie o wie?
 
Een hele vage spot...

Vanuit Rotterdam (omgeving Slinge) een donkere motor.
Tour/chopper achtig van achteren.

Met MF sticker, maar net te ver weg om echt een leesbaar kentekenplaat te krijgen.

Sloeg rechtsaf de A15 op richting Poortugal/A4/Amsterdam.

Ik zelf moest Linksaf de A15 op richting Zuidplein.

Was net iets voor 16:30
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan