(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu op de a6 richting Muiden, kon het niet goed zien maar dacht aan een fjr :W
Ik schuif al een uurtje aan met de vrachtwagen 🚚 ;)
 
Ik heb daar een beetje eerder ook gereden.

Waren trouwens wel weer heel veel vrachtwagens onderweg,
niet alleen personenwagens.
 
Rond 16:15 een blauwe tourmotor (dacht BMW) met bijpassende blauwe koffers vlakbij Hoofddorp station gespot.
Iets met 80 in het kenteken.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend gespot in de parkeergarage van de Haagse Poort: een zwarte Yamaha MT-09 **-MF-DG. Ik zal vanavond proberen de foto toe te voegen.
 
Stadhouderskade hoek van der helststraat. :W
full
 
AFgelopen zaterdag op de oosterengweg in Hilversum, tijdstip 17:10 een Honda Transalp. Kenteken zag ik niet alleen het stickertje :W
 
Vanochtend uurtje of 9 in Amsterdam op de Prins Hendrikkade, jij ging rechts af Kattenburgerplein op een witte naked met stickertje. Ik stond op een rode Honda voor rechtdoor.
 
Vanochtend uurtje of 9 in Amsterdam op de Prins Hendrikkade, jij ging rechts af Kattenburgerplein op een witte naked met stickertje. Ik stond op een rode Honda voor rechtdoor.

veel motorrijders op de weg vandaag! :] :W
 
full


Vanochtend rond 09.15 op de A1 richting A'dam.
Heb gezwaaid maar niet op merk of type gelet. (Ondanks slechte afbeelding, sticker zat erop)
:W
 
Eerste spot van het jaar ook alweer gehad

A4 richting Amsterdam thv Leiden rond 1700 uur

Mn-ll-11 ofzo

W7PVA1o.jpg


Wie O wie
 
Laatst bewerkt:
vanochtend nog 1,

op de a4, ri. rotterdam net voor de tunnel thv delft.

je reed iets te snel om wat van je motor te zien.

een auto had iedergeval pech op de linker rijstrook.
uur of 750.
 
vanochtend nog 1,

op de a4, ri. rotterdam net voor de tunnel thv delft.

je reed iets te snel om wat van je motor te zien.

een auto had iedergeval pech op de linker rijstrook.
uur of 750.
Dat zou ik heel goed kunnen zijn geweest. Ik had de auto op de linkerbaan te laat gezien omdat er een busje tussen reed en plotseling besloot er een auto naar de rechterbaan uit te wijken, ik kon nog net op tijd wegsturen, was best geschrokken.
Thx voor de spot.
net voor de tunnel...dan heb je wat gemist, (het jongetje komt altijd in mij boven als ik in een tunnel rij)
 
Dat zou ik heel goed kunnen zijn geweest. Ik had de auto op de linkerbaan te laat gezien omdat er een busje tussen reed en plotseling besloot er een auto naar de rechterbaan uit te wijken, ik kon nog net op tijd wegsturen, was best geschrokken.
Thx voor de spot.
net voor de tunnel...dan heb je wat gemist, (het jongetje komt altijd in mij boven als ik in een tunnel rij)

Wie niet? paar versnellingen terug en GAÔN O-)

zelf zat ik nog achter een vrachtwaggel waarbij het witte buisje ervoor ging :+
 
Vanmorgen rond kwart voor negen onder het Gouwe aquaduct richting A20/Rotterdam haalde ik een donker gekleurde naked in. Mogelijk een NTV.
Er ontstond daar net een file. Ik reed er al tussen(donkergroene Yamaha Diversion zonder sticker maar mèt tanktas, geel rugzakje) en betreffende motorrijder wilde vanaf de rechter baan dat ook gaan doen. Daarna kon ik je tot ongeveer bij de afrit bij Nieuwerkerk in mijn spiegels zien.

Volgens mij heb ikj je op dit traject wel vaker zien rijden. Wie was/is dit??
 
Zojuist tussen de file door op de A2 Amsterdam-Utrecht thv Abcoude.
Een motor. Met een stickertje.

Geen idee wat voor motor. Stickertje was wel herkenbaar. 😉
 
Vanmorgen rond kwart voor negen onder het Gouwe aquaduct richting A20/Rotterdam haalde ik een donker gekleurde naked in. Mogelijk een NTV.
Er ontstond daar net een file. Ik reed er al tussen(donkergroene Yamaha Diversion zonder sticker maar mèt tanktas, geel rugzakje) en betreffende motorrijder wilde vanaf de rechter baan dat ook gaan doen. Daarna kon ik je tot ongeveer bij de afrit bij Nieuwerkerk in mijn spiegels zien.

Volgens mij heb ikj je op dit traject wel vaker zien rijden. Wie was/is dit??

Dat is motor_arie. Denk ik.
 

:Y

Vanmorgen rond kwart voor negen onder het Gouwe aquaduct richting A20/Rotterdam haalde ik een donker gekleurde naked in. Mogelijk een NTV.
Er ontstond daar net een file. Ik reed er al tussen(donkergroene Yamaha Diversion zonder sticker maar mèt tanktas, geel rugzakje) en betreffende motorrijder wilde vanaf de rechter baan dat ook gaan doen. Daarna kon ik je tot ongeveer bij de afrit bij Nieuwerkerk in mijn spiegels zien.

Volgens mij heb ik je op dit traject wel vaker zien rijden. Wie was/is dit??

Dat was ik. Ik herinner het me nog. Ik was zowaar verbaasd om weer eens met een andere motorrijder de file te trotseren. :W
 
Dat was ik. Ik herinner het me nog. Ik was zowaar verbaasd om weer eens met een andere motorrijder de file te trotseren. :W

Grappig hoe makkelijk je elkaar kunt "mis-rijden". Ik rijd dagelijks richting Rotterdam om die tijd, ook in de afgelopen wintermaanden (alleen niet altijd met de zelfde motor. Soms ook met de Scarabeo motorscooter of KMZ), hoewel ik de laatste tijd steeds vaker "vals speel" en via Boskoop en de N209 om de file heen rijd. Vanmorgen was eigenlijk een verkeerde keuze wat dat betreft.

Tot de volgende keer! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan