(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ooit een keer gewaarschuwd door een agent of ik hem eraf wilde halen die sticker bij een pompstation. Verder had hij haast. Sindsdien zag ik de lol er niet meer van in.
Oja de sticker mag wel op een andere plek maar niet op de plaat..
 
Laatst bewerkt:
Ben ooit een keer gewaarschuwd door een agent of ik hem eraf wilde halen die sticker bij een pompstation. Verder had hij haast. Sindsdien zag ik de lol er niet meer van in.
Oja de sticker mag wel op een andere plek maar niet op de plaat..
Lees je even goed in. Er is tot nu toe (voor zover bekend) nog nooit iemand veroordeeld die het had aangevochten.
 
Ik heb gewoon een voorraad stickers besteld ;) Als me gevraagd word hem te verwijderen doe ik dat braaf, en dezelfde middag zit de nieuwe er al weer op. Nu maar hopen dat ik niet twee keer dezelfde agent tegen kom...
 
full


Fuck Het Milieu gespot :) Dat was een hele leuke verrassing! Ben je rustig een voorbespreking aan het voeren, hoor je ineens een wel heel bekende stem. Volgende keer heb ik meer tijd en doen we een bakkie FHM!
 
Ik heb gewoon een voorraad stickers besteld ;) Als me gevraagd word hem te verwijderen doe ik dat braaf, en dezelfde middag zit de nieuwe er al weer op. Nu maar hopen dat ik niet twee keer dezelfde agent tegen kom...

Vroeger op de brommer zelfde verhaal met racepijp. Kom ik de volgende dag rijdend 2 meter langs dezelfde agent. Was een evenement gaande dus hij kon enkel kijken haha.
Ontbrekend in mijn post: MF-sticker. (staat er nu wel).
 
Sorry Ben, beetje laat...
Je bent mij dan eindelijk ook eens tegen het lijf gelopen.
Maar dat is mijn fietsje. ;)
Ach Kwakboy, beter laat dan nooit. Het was voor mij de eerste keer dat ik in de Haagsche Poort was. Ik werk in de Veluwe Poort.
 
Ach Kwakboy, beter laat dan nooit. Het was voor mij de eerste keer dat ik in de Haagsche Poort was. Ik werk in de Veluwe Poort.

Ook die locatie heb ik meermaals mogen bezoeken... ;)
Heb er i.i.g. nog dagelijks telefonisch contact met de collega's vanuit de HP.
Heb je eerder wel vaker gespot in de omgeving van het Maassluis/Rozenburg pontje...
Dus best al weer lang geleden vermoed ik.
 
Ook die locatie heb ik meermaals mogen bezoeken... ;)
Heb er i.i.g. nog dagelijks telefonisch contact met de collega's vanuit de HP.
Heb je eerder wel vaker gespot in de omgeving van het Maassluis/Rozenburg pontje...
Dus best al weer lang geleden vermoed ik.
Dat klopt. Ik ben bijna 5 jaar geleden daar vandaan naar Ede verhuisd. Ik werk sinds begin van dit jaar als externe medewerker bij NN Ede. Ik was voor de on-boarding sessie in de HP.
 
Zojuist, op de Keizerstraat in het hoofdstedelijke een vriendelijk mens gespot op een blauwe(?) V-strom. Met sticker uiteraard.

:W
 
Gister in Nieuw Vennep rond een uur of 4 (+- een uurtje) een witte BMW naked en volgens mij een Vstrom in het blauw. Beide een stickertje.

Ik zat in een koekblik, zag jullie de rotonde bij de vennepweg / dreef voorbij rijden :W
 
Gisteren een Kawasaki ZX6 (geloof ik? Of 7)

Op de Westfriese Dijk rond +-17:00 (ter hoogte van Schagen). Ik reed je tegemoet met mijn MTB.
 
Gister in Nieuw Vennep rond een uur of 4 (+- een uurtje) een witte BMW naked en volgens mij een Vstrom in het blauw. Beide een stickertje.

Ik zat in een koekblik, zag jullie de rotonde bij de vennepweg / dreef voorbij rijden :W

Ik vermoed dat het een Tracer was :+ , samen met een witte bmw s1000r *O* :W
 
Gisteravond rond 21.00 uur bij Basic-Fit in Ede een Suzuki GSX-R 600 met kenteken MT-JT-71 gespot door hynsterider en mij.
 
Vanochtend deze 2 motoren in de garage bij het EMC. Ik loop daar de deur plat op het moment, maar nog nooit langs de motoren gelopen :P Beetje slechte foto's ivm een goedkope Chinese telefoon.
LAk6mA.jpg

z5zxwJ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan