(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongeveer een uur geleden op de A6 richting A1.

Een Blauwe F800ST zonder koffers,
ik kwam je voorbij op een grijze met koffers.
 
Nou het was een witte motor op de zalm in hellevoetsluis, 20 april rond 11.30 ik kwam met een blauwe sandd bus je tegemoet. Meer info heb ik niet :-)
 
Hee MotoMarz.

Je hebt mij gespot op de blauwe.
De spot is wederzijds :W

In deze regio spot ik eigenlijk nooit iemand terwijl er genoeg motoren rondtuffen.

Wellicht tot de volgende ehh spot :]
 
Gespot om 11 uur op de A12 richting Utrecht een blauwe Fazer, zwart pak, zwarte helm, net voor de file
 
vanochtend in Rotterdam/Capelle a/d Ijssel een blauwe motor met kenteken MD-**-54. Jij ging net rechtsaf slaan toen ik op de claxon mepte, maar ik weet niet of je hand die de lucht inging nou zei "jij ik heb je spot door" of "jaja whatever jij toeterende mafkees"
 
vanochtend in Rotterdam/Capelle a/d Ijssel een blauwe motor met kenteken MD-**-54. Jij ging net rechtsaf slaan toen ik op de claxon mepte, maar ik weet niet of je hand die de lucht inging nou zei "jij ik heb je spot door" of "jaja whatever jij toeterende mafkees"

Dat was ik. :]
Ik had je door en stak m'n duim op, alleen zal dat niet helemaal duidelijk over gekomen zijn :)
 
Een fjr 1300 vanochtend bij badhoevendorp, over de nieuwe a9, je reed richting schiphol :W
 
De sticker zit dan ook niet op de kentekenplaat maar net iets erboven. Als ik t goed onthouden had zat er ook eentje voorop het kuipruitje ;)

Aha! Ik reed er langs dus idd alleen ff snel kenteken gecheckt.

Dat zijn onvervreemdbare rechten sinds begin jaren '80 :)

De CBR stond geparkeerd vlakbij de Spoorsingel achter een groen perkje. Vanaf de weg zelf nauwelijks te zien, maar ik was met de benenwagen.
Ah, dat is wel dezelfde dan ja, dus onbewust heb ik die ook gespot :+
 
Afgelopen zaterdag om een uur of zes: na het nemen van de afslag vleuten/ De Meern vanaf de A12 werd ik nog voor het kruispunt ingehaald door een zwarte motor met sticker. Merk en type even onbekend. Ik was even druk met het verkeer bezig. Je groette nog even met een voet en ging vanaf het verkeerslicht verder richting De Meern/Harmelen. Ik was dat onbestickerde zwarte Ural-zijspan op de rechter baan (voor de afslag naar links). Wegens de daarbijbehorende acceleratie- en stuureigenschappen zag ik geen kans om weer even bij te trekken om gedag te zeggen :] _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend op de A2 tussen Vinkeveen en Utrecht een susuki ;) Ietwat rare capriolen om je aandacht te trekken, maar ik had al een poosje geen spots meer gehad ;)

Daarna (je zult het geloven of niet) een spot op de A12 (vlak na de Meern) - je reed op de fast lane en zwaaide nog naar die grote bmw met gele-jas-plus-zwarte-helm. Weet niet of je mijn sticker ook gezien hebt.
 
Vanochtend op de A2 tussen Vinkeveen en Utrecht een susuki ;) Ietwat rare capriolen om je aandacht te trekken, maar ik had al een poosje geen spots meer gehad ;)

Daarna (je zult het geloven of niet) een spot op de A12 (vlak na de Meern) - je reed op de fast lane en zwaaide nog naar die grote bmw met gele-jas-plus-zwarte-helm. Weet niet of je mijn sticker ook gezien hebt.

Ik reed vanochtend op de A12 bij De Meern en heb wel een grote BMW gezien, maar kan mij geen sticker herinneren. Lijkt je spot op mijn avatar?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan