(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blauwe BMW R1100RS bij de Profile op het Foodcenter Amsterdam
Loop er elke dag langs maar had hem nog niet eerder zien staan volgens mij.
 
Net weer gezien een persoon op een KTM Duke 125 die de A1 op draait bij Baarn richting Amersfoort.
 
En waar zijn alle MFérs op de A15/A16 Rotterdam/Hoogvliet traject gebleven?
Benne die uitgestorven ofzo B|

Vroegah, kwam ik er nog wel is een tegen, maar nu, niemand meer om te spotten -O-
Of rij ik op verkeerde tijden rond???

rij er toch redelijk vaak. Alleen wel tussen 615 en 645 , en 1530 en 1600

A20/A4/A15/ soms Briennoord(A16).

zie bijna nooit iemand , 2 x in 7 jaar
 
Vanochtend op de A2 tussen Vinkeveen en Utrecht een susuki ;) Ietwat rare capriolen om je aandacht te trekken, maar ik had al een poosje geen spots meer gehad ;)

Er waren inderdaad genoeg handgebaren _O- :+ Ook wel weer eens fijn, beetje vrolijkheid op de vroege morgen *O* Ben overigens 5dg/wk op dat stukje A2 te spotten, normaal alleen wat later wanneer ik op kantoor zit :Y Laatste tijd wat vroeger, iets met bij klant op locatie werken, ruim 200km per dag :] :')

Tot spots :W
 
rij er toch redelijk vaak. Alleen wel tussen 615 en 645 , en 1530 en 1600

A20/A4/A15/ soms Briennoord(A16).

zie bijna nooit iemand , 2 x in 7 jaar

Ik rij daar ook dagelijks.. alleen dan tussen 0730 en 0900 en 1630-1830. maar spot ook daar niet geweldig veel ofzo.. denk 10 in het jaar ofzo
 
Laatst bewerkt:
Rond een uur of zes vanavond reed ik een stukje op met een zwarte FJR(?), welke voorzien was van een aftermarket accessoire op de kentekenplaat. Plaats van handelen was de A2, tussen Amsterdam en Utrecht.

De spot was wederzijds. Bij een afrit gebeurde het onvermijdelijke, het was immers niet mijn buurman, onze wegen scheidden. Wel pas nadat er enige woorden gewisseld waren, overigens zonder dat er sprake was van een woordenwisseling.

Mocht er nog niets gaan dagen; ik was dat net iets te grote figuur op een net iets te kleine eh... brommer ja. ;)

:W
 
Zostraxx 14:15 gespot meppel auto met MF sticker op kenteken
full
 
Zit ik in Koedijk bij mijn zwager in de kamer, hoor ik een eenpitter voorbij komen, kijk uit het raam en zie net nog een MF sticker
:W
Twee minuten geleden dus
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen op d'A2 tussen Maarssen en Amsterdam ZO reed ik een stukje op met een bestickerde eh... Suzuki eh...
Ik weet het niet. Naakt was ie. En dikker dan mijn brommer. En zwart.

Ik was iemand op een dapper, klein paars fietsje op leeftijd.
 
Vanochtend om 8:10 op de A1 thv knooppunt Hoevelaken, een grote tourfiets met sticker. Kenteken begon met 04 (ik geloof 04-MH-FG, volgens het RDW een FJR1300. Je droeg opvallend gele kleding en vervolgde je weg op de A28. Je haalde me in, ik reed in een zwarte Volvo met autosticker die er bij Hoevelaken af ging.
 
Vanochtend om 8:10 op de A1 thv knooppunt Hoevelaken, een grote tourfiets met sticker. Kenteken begon met 04 (ik geloof 04-MH-FG, volgens het RDW een FJR1300. Je droeg opvallend gele kleding en vervolgde je weg op de A28. Je haalde me in, ik reed in een zwarte Volvo met autosticker die er bij Hoevelaken af ging.

Check! Na een paar jaartjes motorloos te zijn geweest doet Curver ook weer vrolijk mee :]
 
Gistermiddag bij de Tango in Houten, een brugman 400.
Je reed net weg, toen ik mijn rode koekblik bij de pomp parkeerde.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan