(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, ik reed daar ook. Grijze Vstrom met topkoffer. Maar vanaf A12 richting Rhenen. En iets later, eerder rond half negen. Jammer. Had een spotje wel leuk gevonden. :')
Kan het zijn dat ik jou NU spot op de Cuneraweg/N322 richting Veenendaal? :) geheel zwart pak, topkoffer en sticker.. dacht een vstrom.. sta in de file in tegengestelde richting :(
 
Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat ik jou NU spot op de Cuneraweg/N322 richting Veenendaal? :) geheel zwart pak, topkoffer en sticker.. dacht een vstrom.. sta in de file in tegengestelde richting :(

Jazeker! Jij slingerde geloof ik om wat auto's heen :) Of stond je achter een kleine vrachtwagen/busje? ...of toch ingeblikt? :')
 
Laatst bewerkt:
Rond 17.30 ofzo op de A2 bij Den Bosch ri Utrecht voor de brug over de maas tussen de file door: een wat oudere witte sportfiets. :W
 
Jazeker! Jij slingerde geloof ik om wat auto's heen :) Of stond je achter een kleine vrachtwagen/busje? ...of toch ingeblikt? :')
Haha bij deze dan je spotje ;) Nee ik ben helaas met dit weer genoodzaakt om met de auto te gaan, de ketting en achterband zijn enorm aan vervanging toe en daarvoor gaat 'ie dan ook vrijdag voor weg.

Ik reed overigens in tegengestelde richting (richting de A15 dus). Zag je sticker in de zijspiegel. De file daaro is de laatste tijd echt enorm toegenomen, soms wel 20min+ bovenop mijn dagelijkse portie A1 '(
 
Laatst bewerkt:
Haha bij deze dan je spotje ;) Nee ik ben helaas met dit weer genoodzaakt om met de auto te gaan, de ketting en achterband zijn enorm aan vervanging toe en daarvoor gaat 'ie dan ook vrijdag voor weg.

Ik reed overigens in tegengestelde richting (richting de A15 dus). Zag je sticker in de zijspiegel. De file daaro is de laatste tijd echt enorm toegenomen, soms wel 20min+ bovenop mijn dagelijkse portie A1 '(

Sterkte. Ik had dezelfde reparatie begin dit jaar. Niet goedkoop '(

Ja, Rhenen wordt steeds meer een knelpunt. Hoogste tijd de A30 door te trekken naar de A15. Maar als ik zie hoe lang het heeft geduurd om 5km de A4 door te trekken naar de A20 (woonde er destijds praktisch naast), vrees ik dat we er nog tientallen jaren op mogen wachten.
 
Zojuist op de A16 vanaf de Moerdijkbrug richting Rotterdam.

Rode Ducati 1098 en een zwarte Suzuki GSX-R, modelletje vanaf K6 ongeveer.

Ik zat helaas ingeblikt met dit mooie weer..
 
Laatst bewerkt:
Het is wel raak met de spotjes.. zojuist op de A1 richting Amersfoort een witte CBR600RR met kenteken MP-XB-09. Je reedtussen de file door :) ik stond helaas ingeblikt.
 
Gister ochtend en vanmorgen weer, MN-VN-..
Je stond naast me voor het stoplicht linksaf de N9 op, ik zat in de blauwige fiat 500. Tijdje met je opgereden tot ergens op de A9. Gister zag ik je tussen de file door op de A9, ik weer in de auto :')
Zal volgende keer zwaaien, misschien zelf dan ook maar weer eens de motor pakken :)
 
Ik zie bijna iedere dag in lent (nijmegen) een elektrische motor staan, als je hier lid bent gespot
 
Triumph Tiger (Shirley) + een blauwe Beamer bij Hotel Belle Vue in Vianden! Lekker veilig in de kelder
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zag om 14:30 een okergele sv650? de A1 op rijden bij knooppunt Hoevelaken vanaf de Nijkerkerstraat. Weinig details, zag alleen dat er een sticker op de plaat zat :+ dacht een sv650 te herkennen aan de twee streepjes als achterlicht..
:W Zal ik wel zijn geweest. Was op weg naar mijn werk.
 
Ik reed gisteren mee met de Motorrun van Nieuwenoord [Baarn] (gehandicapten rit) toen ik langs de kant een motor met sticker keurig zag wachten tot we voorbij waren gereden. Heb nog enthousiast geroepen dat ik je MF sticker gezien heb - en wees en passant nog even naar de mijne. Je kunt het niet gemist hebben. Ik heb geen idee waar het precies was - ik rij ook maar achter mijn voorganger aan ;)

Dat was ik.... duurde even voor ik het door had. Maar ik snapte het! Stopte even om een vriendin gedag te zeggen. Maar ik kon niet gelijk weg. :) dan maar :W
 
Gisteren werd ik uitgebreid begroet op de A4 richting Amsterdam (MF sticker aanwezig), voor de splitsing met de A5, rond een uurtje of 17:15. Wie o Wie?
 
Gisteren werd ik uitgebreid begroet op de A4 richting Amsterdam (MF sticker aanwezig), voor de splitsing met de A5, rond een uurtje of 17:15. Wie o Wie?
Je weet niet meer hoe de motor of de berijder eruit zag? Ik reed daar wel rond die tijd, en ging zelf de A5 op. Donkerblauwe DL1000, 'spijker'broek, donkergrijze jas met capuchon en grijze helm? :-)
 
Lang geleden dat ik hier ben geweest (shame :$ )

Maar een half uurtje terug op de A2 bij Den Bosch vanaf Utrecht. Je zwaaide en wees nog naar je MF-sticker! Ik reed op een een blauwe SV650s. Bij deze gespot :W
 
Je weet niet meer hoe de motor of de berijder eruit zag? Ik reed daar wel rond die tijd, en ging zelf de A5 op. Donkerblauwe DL1000, 'spijker'broek, donkergrijze jas met capuchon en grijze helm? :-)

Nee, dat heb ik niet onthouden. Als jij het was, zul je het zelf wel geweten hebben.
De berijder minderde vaart om naast mij te rijden om gebaren te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan