(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uurtje geleden ongeveer te Zaandam: een rode "gecrashte" R6, ik was die gast op de CB500F. Hoop dat je zelf niet al te veel schade hebt zodra de adrenaline uitgewerkt is man..
 
Vanmiddag tussen 2 en 4 (twee keer in 2 uur daar moeten rijden, dus weet niet meer precies welke keer), in Nieuw Vennep volgens mij een Honda Blackbird, met sticker.

Ik was de gene op de blauwe GS die (te) overdreven zijn duim op stak :W
 
Vanmorgen rond 8.15 op de A2 ri het zuiden, tussen de A15 en Den Bosch een MF-er gespot tussen de mini-file door. Het was een donker all-road achtig model, met een topkoffer met wat stickers. De bestuurder had een zwart textielpak en een gele fluorhelm. Ik zat in de auto(zwarte BMW) en maakte wat ruimte voor je voor de snelheid er weer in kwam.

:W
 
Net op de A20 ey-dzeej gespot....

Had je van achter al herkent vanwege de topkoffer en je kenteken.

Tot spots ;)
 
Vanmiddag rond 17:30 een Honda CBR 600 RR op de A7 vanuit Groningen. Hoorde de voorste motor er ook bij? Zag jullie afslaan richting Leek (Motorport?).

Geloof dat je de spot wel doorhad :)

:t vanaf de zwart/grijze Fazer
 
Vanmiddag rond 17:30 een Honda CBR 600 RR op de A7 vanuit Groningen. Hoorde de voorste motor er ook bij? Zag jullie afslaan richting Leek (Motorport?).

Geloof dat je de spot wel doorhad :)

:t vanaf de zwart/grijze Fazer

Yes, dat was me.. ik besefte me later dat je mijn lach natuurlijk niet kon zien door het donkere vizier :$ Tweede spot voor jou dus aangezien ik je laatst ook had gespot vlak voor Joure, maar dit keer op de motor.

Nee, toevallig kwam zij naast mij rijden vlak voor het Julianaplein.
 
Cool! Kon je lach niet zien inderdaad, maar met een helder vizier had ik denk ik alleen je lachende ogen gezien ;)
We zullen elkaar vast nog wel vaker gaan spotten op de A7 denk ik. Zal het alleen niet snel doorhebben als je me met de auto bent :)

Yes, dat was me.. ik besefte me later dat je mijn lach natuurlijk niet kon zien door het donkere vizier :$ Tweede spot voor jou dus aangezien ik je laatst ook had gespot vlak voor Joure, maar dit keer op de motor.

Nee, toevallig kwam zij naast mij rijden vlak voor het Julianaplein.
 
Zojuist op de Nijverheidsstraat in Beneden-Leeuwen. Je stond stil op de weg. Probeerde je aan te spreken maar je vriendin? gaf aan dat je oordopjes ik had. Bij deze gespot :) ik woon (nog) om de hoek in de fruitbuurt.
Ik was in zwarte Volvo. Geen problemen met de fiets hoop ik?
 
Laatst bewerkt:
Zojuist een grijze Renault Megane gespot op de Dolingadreef in Amsterdam Zuidoost.
kguYwew.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag 16:38 uur
locatie: A12 (Utrecht -> Den Haag)
Wat: een racer
Snelheid: 150 en uitlopend (ik vond 150 in de spits wel prima)
Kenteken:mp-**-73

je kwam er op bij woerden en ging, via een stukje n11, eraf bij Bodegraven. Waarschijnlijk even langs bij Goedhart.
 
Uurtje terug op de A2... (breukelen)
full
(zou dat ook die duitser zijn gedachte zijn geweest?)

Grtn vanuit de Skoda :W

Jammer dat het zo druk was in de tunnel :}
 
Laatst bewerkt:
Hedenochtend gespot: Yamaha FJR, kenteken MR-MS-... met MF-sticker erop. Locatie: A10 links t.h.v. Rai.

:W vanaf de KTM die op rijstrook 1 passeerde.
 
Einde vd middag kom ik weer richting Alkmaar :] , jij had een gele Peugeot 107 met sticker, toch?

Eens kijken of ik je kan spotten... :P


Donker grijze Toyota Aygo 08. Zal er om 18.40 weer rijden, hopelijk blijft de brug niet weer hangen.
Nieuwe motor? en stond er wel MF op die sticker of ben ik scheel?
 
Vanavond rond 18:00 op de A20 richting Gouda bij Prins Alexander werd ik ingehaald door **-NS-54 die volgens mij nog even toeterde en een poging deed om te wijzen. :W
 
Vanavond rond 18:00 op de A20 richting Gouda bij Prins Alexander werd ik ingehaald door **-NS-54 die volgens mij nog even toeterde en een poging deed om te wijzen. :W
Yes, dat was ik.
Toeterde even en wilde eigenlijk nog wijzen ja, maar toen had ik iets van, hoe ik zo vlakbij kwam rijden en toeteren moet meer dan voldoende zijn :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan