Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je voor het terrein betaald, dan mag je het toch als privé aanmerken :P


Via belasting betaal je ook voor alle "openbare wegen", dus.... enjoy! :+

Hey Fol
Hoe gaat ie????


Ja goed hoor, beetje zijn gangetje. Even geblesseerd dus aan de kant met motorrijden, maar zal een videoposten van het "crossbos" als ik weer kan gaan (bedankt Jvandijk voor de input van de GoPro Mount *D )

Is DB zo gegroeid dat er nu twee regionale db topics zijn??
 
Laatst bewerkt:
Via belasting betaal je ook voor alle "openbare wegen", dus.... enjoy! :+Ja goed hoor, beetje zijn gangetje. Even geblesseerd dus aan de kant met motorrijden, maar zal een videoposten van het "crossbos" als ik weer kan gaan (bedankt Jvandijk voor de input van de GoPro Mount *D )

Is DB zo gegroeid dat er nu twee regionale db topics zijn??

welke mount bedoel je FOL?
 
Wat een verschil in temperatuur met een week geleden. Gister de 10 maar op een nieuwe set banden gezet en schoon gemaakt :)
full
 
Nee maar die het wel beter doen bij de blauwe petten :+ De slicks waren op en nu maar weer een set Pilot Power's gemonteerd.
 
kan iemand mij nog eens uitleggen hoe ik me fotos hier kan neer donderen.
heb ze al verkleint en nog eens en nog eens . :( :( :( :( :( :( :( :(
en kan ze niet op mf zetten, worden elke keer geweigerd.

jajajajajajajajajajajajajajajajaaj ligt aan mij , weet ik ook wel . |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

alvast bedankt
 
zie net iets op FB staan over rbw en motor in beslag genomen van wegpiraat, leek verdacht veel op de motor van maurits.

iemand hier iets over gehoord?

ohja smorgens :W
 
:W :W

Ook weer present na anderhalf weekje vakantie. 8-)

kan iemand mij nog eens uitleggen hoe ik me fotos hier kan neer donderen.
heb ze al verkleint en nog eens en nog eens . :( :( :( :( :( :( :( :(
en kan ze niet op mf zetten, worden elke keer geweigerd.

jajajajajajajajajajajajajajajajaaj ligt aan mij , weet ik ook wel . |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

alvast bedankt


Probeer Imgur: The magic of the Internet eens.
Ik vind het prima werken. Klik op het blokje balkje bovenin en de rest wijst zich vanzelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan