Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag me budget voor de nieuwe motor gekregen *O* *O*

Was hoger als dat ik dacht en dat opent totaal andere wegen ineens :] :]

Heb nu 4 merken op me verlanglijstje staan waar ik tussen twijfel

1 kawasaki (zx10r)
2 Ducati
3 aprilia
4 ktm

ben zeer benieuwd wim, als het maar lekker wheelie'd
 
O-) O-)
15380529_10206202375733100_4752600727647394755_n.jpg
 
f.cking nice wimmus ... als dat de vervanger van de kawa is, dan hedde het goed gedaan :}


Of wa _O- _O-

Nee komt voor 99% GEEN racer meer
Zo als het er nu uitziet komt er een naked of supermotard

Tussen die 2 twijfel ik nog
Binnenkort proberen om met beide te gaan proefrijden om de laatste twijfels weg te nemen

Heb nog ff over een zx10r gedacht maar das ook van de baan :]
 
Of wa _O- _O-

Nee komt voor 99% GEEN racer meer
Zo als het er nu uitziet komt er een naked of supermotard

Tussen die 2 twijfel ik nog
Binnenkort proberen om met beide te gaan proefrijden om de laatste twijfels weg te nemen

Heb nog ff over een zx10r gedacht maar das ook van de baan :]

wat voor budget heb je voor de supermotard? koop geen rommel want dan kun je nog eens goed aan de beurt komen.
 
Of wa _O- _O-

Nee komt voor 99% GEEN racer meer
Zo als het er nu uitziet komt er een naked of supermotard

Tussen die 2 twijfel ik nog
Binnenkort proberen om met beide te gaan proefrijden om de laatste twijfels weg te nemen

Heb nog ff over een zx10r gedacht maar das ook van de baan :]

Waarom geen racer?

Als het is om de snelheid eruit te halen, dan kom je bij een dikke naked ook van een koude kermis thuis... lopen ook ver over de 220 heen plat d'r op dan wel weer _O-
 
Waarom geen racer?

Als het is om de snelheid eruit te halen, dan kom je bij een dikke naked ook van een koude kermis thuis... lopen ook ver over de 220 heen plat d'r op dan wel weer _O-

Ik ben destijds van een R1 naar een SuperDuke overgestapt en het heeft wel degelijk een hele andere snelheidsbeleving. Met een R1 ging het veel te makkelijk en werd het pas leuk bij snelheden die meteen resulteren in het kwijtraken van je roze pasje.
Maar geheel risicoloos is zo'n naked absoluut niet. Niet qua snelheid, maar alle andere verkeersregels worden dan met een korreltje zout genomen. Het is moeilijk om 'normaal' te rijden.

Overigens is dat wellicht niet puur het effect van racer vs. naked, maar ook 4 cil. vs 2 cil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan